Forunderligt

Bleer til stortisseri?

16 indlæg i dette emne

Vil lige høre om der er nogen som kan anbefale noget. Vi bruger normalt Aldis bleer og har ellers været ok tilfreds med dem. Men vi har en lille pige som tit er syg, og så vil hun ikke spise, derfor får hun sutteflaske om natten efter behov. Så hun tisser rigtig meget om natten og bleerne kan ikke kapere det, sengen blir våd (min seng, selvfølgelig :prik  fordi hun er en hyggefis) 

 

Vi er gået en størrelse op, fra 4 til 5, og vi har prøvet buksebleerne, ingenting er godt nok. Lidls bleer har vi også prøvet men de er værre, så inden jeg går ud og køber alle mulige mærker vil jeg lige høre om der findes en bedre natble vi kan bruge mens det her står på. Hun vejer kun 10,7 kg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bruger enten Rema1000's eller budgets og dem synes jeg kan indeholde rigtig meget tis, men ved ikke hvor meget i forhold til Aldis... dem har jeg nemlig ikke lige prøvet. Og så er de også både svane- og astma-allergimærkede uden noget lotion og parfume.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vigag er normalt str 4, men hun er også en stortisser - har prøvet lidt forskelligt men det der holder bedst her er remas str 5

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rema eller Lidl sværger vi til! Både alm og buksebleer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger libero str 5 om natten, det er uden tvivl dem vi har beds erfaring med og som holder hele natten (også dengang jeg ammede om natten). Om dagen bruger hun Rema str. 4

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger rema's, Aldi's, anglamarkt's og grøn balance om dagen men om natten har vi bedst erfaring med Bilkas (levevis tror jeg) og Aldi's str 5 - Mie vejer knap 12 kg så det er først nu her at Aldi's str 5 slutter ordentlig til i benene!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stof :yay

 

Jeg skriver det bare for god orden skyld - Noah tissede nemlig igennem en engangs i England, men havde vores natbleer med, saa natten efter var sengen toer. 

 

Vi har aldrig den slags problemer med dem vi bruger: Real Easy AIO str M eller L, boostet med et ret stort eco earth bambus indlaeg og saa trifold hampindlaeg. Saa det... :) 

 

Vi har 5 natbleer og 2 backup, som aldrig bliver brugt. De er ret nemme at finde brugt, hvis du skal have hjaelp, saa sig til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det libero der holder hele natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det libero der holder hele natten.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

her er det også libero.. og den holder tør om natten.. og om dagen.. det er up & go str 5.. vores dreng vejer 10,8 og er meget smal om livet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er det libero der holder hele natten.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

her er det også libero.. og den holder tør om natten.. og om dagen.. det er up & go str 5.. vores dreng vejer 10,8 og er meget smal om livet..

 

De minder altsaa saa meget om hinanden i hoejde og droejde, vores drenge :) 

 

Noah vejer ca 11-12 kg og er ogsaa smal om livet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sværger til Pampers Baby Dry om natten. Det er VILDT, som de kan suge. Var engang så imponeret over størrelsen på morgenbleen, at jeg vejede den. Næsten 500 g :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger Remas str 5. Vi har så rendt ind i problemer ift morgenbæen. Fordi bleen var helt fyldt med tis, var der altså ikke også plads til en kæmpe kage, hvilket resulterede i lækage flere gange om ugen.

Siden mandag har vi nu brugt Remas "bukseble" om natten, og har ikke haft nogle lækager siden :)

Og det er til trods for at de skulle være fra 15 kg tror jeg det er, Sophia vejer 10,6 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores datter tisser også ufattelig meget om natten. Hun har været inde i en træls periode hvor hun vågnede op til fire gange og kun flasken dur :( vi bruger libero og de holder alt inde. Men det skal være dem alm ble. Vil tro din skal bruge str 5.

Jeg er overrasket over alt det tis der kan være i den.

Vores datter vejer omkring 12,9 kg og hun bruger nu str 6. Da bleen begyndte at lække gik vi op i str.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER