fynboen

pludselig blødning

6 indlæg i dette emne

Hej alle i kloge piger...

ville lige hører om det er normalt at man bløder lidt selvom man er gravid... :help

kunne lige pludselig mærke det... fløj straks ud på toilletet og ganske rigtigt... :(

Håber virkelig ikke det er noget, men er virkelig urolig...

HJÆLP MIG...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er MANGE, der bløder lidt i deres graviditeter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det er der... Jeg fik at vide at lægen at jeg skulle holde øje med smerter og blødninger og var de unormalt i forhold til min normale menstruation så skulle jeg ringe til dem, ellers tage det roligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blødte også så tidligt i graviditeten og blev selvfølgelig også meget bange :( Men så længe du ikke har smerter eller blødningen bliver tiltagene, så skulle jeg prøve at slappe lidt af i tankerne..

Men min læge sagde at det er meget almindeligt at bløde i en graviditet og nogle gør det helt til termin uden der er noget galt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:) nå okay, dejligt man kan blive beroliget herinde... blev virkelig bange :o

men så slapper jeg af igen, nu hvor i siger det er helt normalt... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som min læge sagde til mig - Hvis du er ved at abortere, og ikke er længere henne - så kan der intet gøres.

Så hvis jeg var dig, ville jeg lade være at tænke på det - det lyder hårdt, men hvis man abortere er man virkelig ikke i tvivl - man bløder meget, rigtig meget!!!!! Og ellers kan du intet andet gøre end at glæde dig og vente i spænding til du skal scannes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER