Solvej80

ingen kvalme

8 indlæg i dette emne

Hej skønne damer

Er det jer alle der har kvalme? De der har hvornår fik I det? Jeg er 6+0 i dag og har ingen.

Solvej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kom først ved 6+0, så du kan nå det endnu ;).. Derudover er der 25% af gravide der ikke får kvalme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får kvalme fra start at der lynhurtigt udvikler sig til mange opkast. Nyd du kun at du er hået fri indtil videre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen kvalme :) det havde jeg heller ikke da jeg ventede Maja, så der er ingen grund til bekymring :) nyd din graviditet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar. Var bare så sindssyg dårlig og kastede op, ja over alt, med pigerne, men så kunne jeg da satse på det er fordi det er en dreng eller jeg har taget min tørn de andre gange.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har først lige i uge 7 (ca 6+4 eller lignende/ er i uge 9 nu (8+0))fået "slem kvalme", der kan spises væk fortsat.. Og det er ikke fordi den i virkeligheden er slem men kan tydeligt mærke den er forstærket frem for bare 6. Uge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde kvalme fra 5+0 og til nu, hvor jeg er 9+0. Den er heldigvis blevet meget, meget bedre. Eller også er jeg bare blevet meget bedre til at styre det. Nu er kvalmen primært knyttet til sult, så jeg æder non-stop:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ingen kvalme så har selv været lidt bekymret.

Kan godt reagere på forskellige lugte eksvis parfume. (Er 8+2 )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER