Dorthe

"Most have" i IKEA?

59 indlæg i dette emne

Tror jeg vil en tur til IKEA Odense eller Århus i morgen, hvis jeg kan lokke en til at tage med.

Ved hvad jeg skal have, men er der nogle ting som jeg ikke ved endnu, at jeg ikke kan undvære?

Har i nogle ting som er "most have" i IKEA?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror jeg vil en tur til IKEA Odense eller Århus i morgen, hvis jeg kan lokke en til at tage med.

Ved hvad jeg skal have, men er der nogle ting som jeg ikke ved endnu, at jeg ikke kan undvære?

Har i nogle ting som er "most have" i IKEA?

De der flerfarvede plastik krus og tallerkerner til børnene er et "must!" og deres drikkeglas (som vi dog går fra igen nu, fordi jeg vil samle på grand cru cafe glas)

perler til sønnemanden og fingermaling.

Og så er der altid 1400 kroner udstyr oven i det, som jeg ikke har brug for, men mirakuløst får med hjem alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

opvaskebørster, poseklemmer, servietter og billed rammer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal jeg vælge???

Herhjemme bruger vi gerne deres vaskeklude i pakker af 10 (findes i børneafdelingen), vi har rigtig mange poseklemmer (hvorfor laver de ikke poser kun med små klemmer), vi har også nogle af deres billedrammer hist og her.. Vi har også nogle af deres gryder som vi er glade for.. Udover alle vores reoler, kommoder, sofabord mm.

JEG ELSKER IKEA...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhhh ja der er flere ting, som jeg godt kunne bruge i Ikea, men jeg må vente med at køre derind til vi er kommet på venteliste til barn :)

Og Dorthe hvis du skulle have lyst, så kan vi mødes derinde til den tid :) der går vel ca 1-3 mdr :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De der flerfarvede plastik krus og tallerkerner til børnene er et "must!" og deres drikkeglas (som vi dog går fra igen nu, fordi jeg vil samle på grand cru cafe glas)

perler til sønnemanden og fingermaling.

Og så er der altid 1400 kroner udstyr oven i det, som jeg ikke har brug for, men mirakuløst får med hjem alligevel :)

Plastik knus og det i alle de farver, dem har jeg til dagplejebørnene. De er ikke til at undvære. Vores egen unger drikker ikke af dem mere, de bruger vores glas fra Rosendahl.

opvaskebørster, poseklemmer, servietter og billed rammer :)

Rammer, ja dem kan man ikke få nok af. De skal lige på min seddel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal jeg vælge???

Herhjemme bruger vi gerne deres vaskeklude i pakker af 10 (findes i børneafdelingen), vi har rigtig mange poseklemmer (hvorfor laver de ikke poser kun med små klemmer), vi har også nogle af deres billedrammer hist og her.. Vi har også nogle af deres gryder som vi er glade for.. Udover alle vores reoler, kommoder, sofabord mm.

JEG ELSKER IKEA...

Jeg elsker også IKEA, og håber snart der kommer en til Esbjerg. Så har jeg kun 15-20 min dertil frem for halvanden time ;)

åhhh ja der er flere ting, som jeg godt kunne bruge i Ikea, men jeg må vente med at køre derind til vi er kommet på venteliste til barn :)

Og Dorthe hvis du skulle have lyst, så kan vi mødes derinde til den tid :) der går vel ca 1-3 mdr :-)

Gitte, det kan vi godt finde ud af. Du siger bare til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der rygter om at det kommer til esbjerg??? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker også IKEA, og håber snart der kommer en til Esbjerg. Så har jeg kun 15-20 min dertil frem for halvanden time ;)

Gitte, det kan vi godt finde ud af. Du siger bare til :)

det er en date, jeg siger til, når vi er kommet på venteliste, for så må jeg gerne begynde at købe lidt ind til bebs :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Deres fyrfadslys er gode. Dem køber vi altid nok af, når vi er forbi Ikea.

Desuden køber vi deres pander og gryder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orv ja...

Batterier og fnug-ruller køber vi også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

men indtil nu, så står den på klapbord til væggen, så vi kan spise i køkkenet, de der cdreoler/skab med glas rude til at hænge på væggen, har et i forvejen, men vil gerne have flere. billederammer, spejle, børnværelseudstyr :-) og jeg kunne blive ved...

rediger lige om lidt, når jeg har været inde på deres hjemmeside og fundet billeder :-)

9sbbte.jpg

klapbordet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har en del møbler og småting derinde fra men jeg samler også sammen for jeg har 45-60 min derind :(

men det jeg altid køber er fyrfadslys og fnugruller. jeg finder altid mere end jeg havde skrevet ned inden jeg kom derind..

jeg skal derind imorgen og købe kommode og nogle kasser og småting til mig selv og rumdeler til min mor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Er der rygter om at det kommer til esbjerg??? :D

Ja der har været snakket om at de vil købe Steff bygs grund

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh deres poseholder er guld værd herhjemme :glad

Billige billede rammer, billede hylde, div små vaser, "halve" servietter så man slipper for at folde dem og billige fleecetæpper til udebrug/katten/bilen mm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

  • Store, hvide papirsservietter: 100 stk. til 16 kroner :)
  • Bøjler i træ til tøjet (i stedet for plastbøjler)
  • Den store runde stålholder (der findes i en lav og en høj udgave), som vi bruger til grydeskeer mv.
  • Rivejern med boks - smart, fordi rivejernet aldrig passer til den skål, tallerken eller lign. man skal rive ned i
  • Skoæsker med klart plast i den ene ende, så man kan se ind i dem

Det er ikke det hele vi køber hver gang ^_^ Men IKEA-ting, som vi er rigtig glade for!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

  • Store, hvide papirsservietter: 100 stk. til 16 kroner :)
  • Bøjler i træ til tøjet (i stedet for plastbøjler)
  • Den store runde stålholder (der findes i en lav og en høj udgave), som vi bruger til grydeskeer mv.
  • Rivejern med boks - smart, fordi rivejernet aldrig passer til den skål, tallerken eller lign. man skal rive ned i
  • Skoæsker med klart plast i den ene ende, så man kan se ind i dem

Det er ikke det hele vi køber hver gang ^_^ Men IKEA-ting, som vi er rigtig glade for!

gode ting :) jeg bruger også den der stål dims til beskidt bestik :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En af hver :D

Sådan har jeg også altid haft det :D

  • Store, hvide papirsservietter: 100 stk. til 16 kroner :)
  • Bøjler i træ til tøjet (i stedet for plastbøjler)
  • Den store runde stålholder (der findes i en lav og en høj udgave), som vi bruger til grydeskeer mv.
  • Rivejern med boks - smart, fordi rivejernet aldrig passer til den skål, tallerken eller lign. man skal rive ned i
  • Skoæsker med klart plast i den ene ende, så man kan se ind i dem

Det er ikke det hele vi køber hver gang ^_^ Men IKEA-ting, som vi er rigtig glade for!

Bøjlerne er på listen, dem mangler vi nemlig nogle af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu har jeg kigget ikeas hjemmeside igennem og dette er hvad jeg gerne vil have indtil nu:

9sbbte.jpg

33dbk2w.jpg

2hrl9pg.jpg

otk9eb.jpg

1zg4xti.jpg

6roua1.jpg

2a0evqh.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu har jeg kigget ikeas hjemmeside igennem og dette er hvad jeg gerne vil have indtil nu:

9sbbte.jpg

33dbk2w.jpg

2hrl9pg.jpg

otk9eb.jpg

1zg4xti.jpg

6roua1.jpg

2a0evqh.jpg

Det er da også en god liste ud er ved at have dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da også en god liste ud er ved at have dig :)

bare vent, når vi nu kommer så langt, så skal der nok komme mere på listen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

fandt lige lidt mere:

atq874.jpg

zkiec3.jpg

iqhlj8.jpg

Den blå lampe har Tobias som senge lampe, Annika har blomsten :) De er rigtig søde de lamper.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER