Majstot

Sikke en dag

5 indlæg i dette emne

Pyyyhh.... Sikke en dag... Manden og jeg hyggede i nat da vi alligevel ikke kunne sove og da jeg så en halv time senere var på wc var mine trusser røde af blod - total panik! Fik manden til at ringe til vagtlægen som tilfældigvis var vores egen praktiserende læge så det var ikke nødvendigt at fortælle så meget før han mente at vi skulle en tur på sygehuset til scanning - men først kl 8 og her var klokken 5 :(

Manden begynde straks at Google hvad der kunne være galt og for en gang skyld var Google i denne situation med til at give ro på i stedet for mere panik - tog det som et godt tegn at jeg ikke havde ondt og det var helt klart blod

Endelig blev kl 8 og vi kom til scanning hvor de godt kunne se at jeg blødte lidt men hvor Skumfidusen (ja det kalder vi den lille) lystigt svømmede rundt og det lille hjerte slog fint! Sikke en lettelse!!! Lægen ment at det nok bare var slimhinden som gjorde at jeg blødte og ikke noget der lignede SA - men jeg skulle nok slappe lidt af de næste dage

Med mere ro på gik turen så hjem i seng - vi var begge total trætte men lettede og nu glæder vi os bare til på onsdag hvor jeg er 12+0 og skal til NF scanning

Bløder ikke mere heldigvis - er lidt øm men det er sikkert bare ligamentsmerter som jeg ikke ville have skænket en tanke hvis ikke det var pga den dag jeg har haft - sætter pludselig pris på kvalme da det jo må være et godt tegn :)

Håber ikke på flere dage som denne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha for en forskrækkelse, men godt at der ikke var noget galt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op en forskrækkelse! Godt det ikke er noget galt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja kæmpe forskrækkelse!!! Nu venter jeg bare utålmodigt på at det bliver onsdag så jeg kan blive scannet igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt det ikke var alvorligt :-)))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER