Jullieh84

Hmm hjælp til udløsning

9 indlæg i dette emne

Hejsa..

Min mand og jeg elsker sex og har en del af det og vil jo gerne have en baby..

Men han kan ikk komme i mig, eller fåudløsning i mig, der er ikk problemer med det hvis jeg giver ham en hånd eller bj..

Så er det bare i vores hoveder???

Han haren forhudsforsnævring, men det er blevet bedre nå vi har sex nu, så forhåbentlig kommer det andet også..

Eller har i nogle gode tips eller råd;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa..

Min mand og jeg elsker sex og har en del af det og vil jo gerne have en baby..

Men han kan ikk komme i mig, eller fåudløsning i mig, der er ikk problemer med det hvis jeg giver ham en hånd eller bj..

Så er det bare i vores hoveder???

Han haren forhudsforsnævring, men det er blevet bedre nå vi har sex nu, så forhåbentlig kommer det andet også..

Eller har i nogle gode tips eller råd;-)

Jeg kan se det er din første besvarelse - velkommen til! :glad

Jeg har desværre ikke nogle gode råd :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan han sætte ord på, hvorfor han ikke kan?

slapper han ikke nok af? Vil det hjælpe at du tog styringen til sidst og lader ham koncentrere sig omat slappe helt af?

Jeg tænker at det må være en psykisk blokering. Og jeg tror det er er god ide at få sat ord på MEN det må ikke tage glæden fra jer! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det altid været sådan eller er det opstået for nylig?

Min første tanke er om han oprigtigt, helt ind i knoglerne og uden frygt ønsker den der baby? Det er muligt, at det er WAY off, jeg kender jer jo ikke, men hvis han få udløsning andre steder, tvivler jeg ret meget på, at det er noget fysisk, der er problemet. (Jeg ved dog ikke noget om forhudsforsnævring, men det bliver vel ikke mindre forsnævret i hånden end i dig...)

Jeg siger slet ikke, at du har presset ham eller noget i den stil, men kunne man forestille sig, at han måske gerne ville have en baby, men alligevel havde en eller anden bekymring (som kunne være noget så uskyldigt som frygt for en dag at miste to-somheden med dig, eller for ikke at slå til som far), som gjorde at han ubevidst prøvede at sørge for, at du ikke blev gravid?

Jeg ville være lidt varsom med at snakke med ham om det, men prøve at tænke lidt over det selv, hvis jeg var dig. Hvis du ender med at tænke, at der er noget om det, jeg foreslår så ville jeg give ham lidt ro fra babysnak, fokusere på at han er glad og tryg og så - efter noget tid - forsigtigt tale med ham om, hvad der måske kunne bekymre ham.

Jeg studser lidt over, at du skriver om det er i "jeres" hoveder. Hvordan kan det have noget med dit hoved at gøre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også nysgerrig efter at vide om han aldrig nogensinde har fået udløsning ved sex?

Hvordan er jeres sexliv ellers? Er han genert? Min første tanke var egentlig at hvis han ikke kan få udløsning indeni dig, så må det være fordi han ikke giver den nok gas ;) Han skal jo bevæge sig hurtigt og måske er han genert over det? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu ved jeg jo ikke om det virker for jer, men hvis jeg skal have min mand til at komme hurtigt, så skal jeg sætte mig på hug oven på ham, mens han ligger på ryggen. Altså ikke sidde helt nede på ham, men sidde med mine ben trukket helt ind under mig, som når man sidder på hug. Og så bare sænke mig ned og op oven på ham :P Det er lidt hårdt for benbasserne (men god træning!), men som sagt kommer min mand ret hurtigt af det. Nok fordi det bliver ret stramt på den måde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, er det noget mentalt? Min mand kunne ikke komme oppe i mig, da jeg VAR gravid - det var helt klart mentalt, det snakkede vi ogsaa om. Der er ellers ikke problemer med det, naar jeg ikke lige har hans barn derinde ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu nævner du forhudsforsnævringen - kan han ikke blive opereret? Selvfølgelig kunne det lyde som en psykisk barriere, men det hjælper vel ikke ligefrem på det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gad vide om TS i denne tråd mon nogensinde vender tilbage? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER