Nitzen1987

Smalltalk oktober 2014

3,532 indlæg i dette emne

Juhuuuu tøj med pandaprint på molo lagersalg til min dreng :D love it love it love it :D

Snyyyyyyyd! Jeg ville SÅ gerne afsted men synes det er synd for minimanden at sidde i bilen så længe bare for det (og så er der jo så lige udgifter til bro og benzin oveni)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Snyyyyyyyd! Jeg ville SÅ gerne afsted men synes det er synd for minimanden at sidde i bilen så længe bare for det (og så er der jo så lige udgifter til bro og benzin oveni)

det var nu heller ikke super billigt så købte ikke så meget. Har bare så gerne ville have noget af det med pandaer på.

Kan godt forstå du ikke vil lade ham sidde så længe. Og ærlig talt så ville jeg heller ikke - både pga tiden i autostolen men også fordi at udvalget ikke var så fantastisk (der var rigtig mange langærmede bluser og bukser i 68, men ikke så meget ellers)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

det var nu heller ikke super billigt så købte ikke så meget. Har bare så gerne ville have noget af det med pandaer på.

Kan godt forstå du ikke vil lade ham sidde så længe. Og ærlig talt så ville jeg heller ikke - både pga tiden i autostolen men også fordi at udvalget ikke var så fantastisk (der var rigtig mange langærmede bluser og bukser i 68, men ikke så meget ellers)

Tak så føler jeg ikke rigtig at jeg går glip af noget ;) men ja det er desværre ret dyrt det mærke :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Veloverstået 5 ugers tjek. Laura er 55 cm og vejer 4550 g :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Veloverstået 5 ugers tjek. Laura er 55 cm og vejer 4550 g :)

Fine tal :)

Hvad foregår der til 5 ugers undersøgelsen?

Storm skal på mandag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fine tal :)

Hvad foregår der til 5 ugers undersøgelsen?

Storm skal på mandag.

De lytter til hjertet og lungerne, tjekker baby igennem (lidt ligesom sp gør ved første besøg) plus veje og måle længden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De lytter til hjertet og lungerne, tjekker baby igennem (lidt ligesom sp gør ved første besøg) plus veje og måle længden.

Sp tjekkede kun vægt her første gang.

Altså, hun kiggede selvfølgelig på hans krop men ellers ikke noget.

Ok, vil se frem til et lidt mere grundigt tjek så :)

Håber bare han har taget nok på, så vi ikke skal have gang i mme igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var også til 5-ugers tjek idag (lidt forsinket dog :) )

Sara vejer nu 4600 gram og er 56,5 cm lang...

Men bruger FORTSAT størrelse 50...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var også til 5-ugers tjek idag (lidt forsinket dog :) )

Sara vejer nu 4600 gram og er 56,5 cm lang...

Men bruger FORTSAT størrelse 50...

Det gælder ikke dragter med fødder vel :)? For Storm var 55 cm onsdag sidste uge og han vokser ud af længden på sine str. 56 dragter, men tror også fint han ville kunne passe 50 i bukser og bodyer, i praksis bruger vi dog 56, men han er også lang og slank

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gælder ikke dragter med fødder vel :)? For Storm var 55 cm onsdag sidste uge og han vokser ud af længden på sine str. 56 dragter, men tror også fint han ville kunne passe 50 i bukser og bodyer, i praksis bruger vi dog 56, men han er også lang og slank

OGSÅ natdragter (det eneste vi har med fødder som heldragter) - dog skal vi købe nogle nye i næste uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var også til 5-ugers tjek idag (lidt forsinket dog :) )

Sara vejer nu 4600 gram og er 56,5 cm lang...

Men bruger FORTSAT størrelse 50...

Storm er lang og slank, så han passer stadig str. 56 og også den smule, vi har i 50.

Dog er de fleste af vores dragter med fødder i 56 mere brede end lange, så dem er han snart vokset fra i længden.

Ved ikke hvor lang han er lige nu, men han er 4 uger idag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

OGSÅ natdragter (det eneste vi har med fødder som heldragter) - dog skal vi købe nogle nye i næste uge :)

Vildt at der er så stor forskel alligevel, for divaen havde da ret lange ben ikke? Og det er helt klart benlængde der mangler her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har erfaret at det kommer an på mærket :p

H&ms bodyer i str 50 kan han sagtens passe hvor den fra smallstuff jeg lige har vundet i str 56 er næsten for lille.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har erfaret at det kommer an på mærket :p

H&ms bodyer i str 50 kan han sagtens passe hvor den fra smallstuff jeg lige har vundet i str 56 er næsten for lille.

H&M er også gode til Storm.

De passer bare i længde og omkreds :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

H&M er også gode til Storm.

De passer bare i længde og omkreds :)

H&m er super her også :) men det er nu alle mærker også Petit Bateau, Noa Noa etc., at Sara fortsat passer str. 50.

Hun må se at vokse for idag rejser mormor (min mor) til Paris og LUR MIG om ikke hun får købt et sæt eller ti hos Petit Bateau og så nytter det jo ikke hun får købt i str. 50 og kan bruge det i max en uge oder so :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker når manden min lader mig sove uden ansvar. Har fået 8,5 times tiltrængt søvn.

Asger sov fra 22.30 til 4.30 så han har nok klaret sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, idag skal Sara passes ude for "første gang".

Min mor har haft hende i ca. 40 minutter, men idag skal min bedste veninde passe hende i 3-5 timers tid, for at vi (hovedsageligt jeg) kan få et break...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

H&m er super her også :) men det er nu alle mærker også Petit Bateau, Noa Noa etc., at Sara fortsat passer str. 50.

Hun må se at vokse for idag rejser mormor (min mor) til Paris og LUR MIG om ikke hun får købt et sæt eller ti hos Petit Bateau og så nytter det jo ikke hun får købt i str. 50 og kan bruge det i max en uge oder so :)

Nej, det ville være ærgerligt,en mormor må købe det i en str. 56 så :)

Min svigerinde har nævnt, at Holly også laver tøj til smalle børn.

Har dog ikke testet det endnu :)

Jeg har lidt på fornemmelsen, at Storm pludselig laver et stort spring i længden, så har svært ved at købe mere tøj pt, da vi også har en del i 62.

Mine forældre kommer om 2 uger, og de har to kasser tøj med i den størrelse og op, som jeg får fra en af min mors kollegaer, og det meste er vist nyt, fordi hun fik en kæmpe baby, som ikke kunne passe den str særlig længe.

Håber bare ikke, det hele er til brede børn :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker når manden min lader mig sove uden ansvar. Har fået 8,5 times tiltrængt søvn.

Asger sov fra 22.30 til 4.30 så han har nok klaret sig :)

Sikke en dejlig lang nats søvn. Det er da ren luksus :)

Sød mand, du har dig der :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, idag skal Sara passes ude for "første gang".

Min mor har haft hende i ca. 40 minutter, men idag skal min bedste veninde passe hende i 3-5 timers tid, for at vi (hovedsageligt jeg) kan få et break...

Det skal nok gå godt :)

Bliver nok mærkeligt at undvære hende så længe, men dejligt med udsigten til et mentalt break.

Måske en dejlig lur eller langt bad :)

Hvordan har du det i øjeblikket?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det ville være ærgerligt,en mormor må købe det i en str. 56 så :)

Min svigerinde har nævnt, at Holly også laver tøj til smalle børn.

Har dog ikke testet det endnu :)

Jeg har lidt på fornemmelsen, at Storm pludselig laver et stort spring i længden, så har svært ved at købe mere tøj pt, da vi også har en del i 62.

Mine forældre kommer om 2 uger, og de har to kasser tøj med i den størrelse og op, som jeg får fra en af min mors kollegaer, og det meste er vist nyt, fordi hun fik en kæmpe baby, som ikke kunne passe den str særlig længe.

Håber bare ikke, det hele er til brede børn :D

Holly, det vil jeg huske tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal nok gå godt :)

Bliver nok mærkeligt at undvære hende så længe, men dejligt med udsigten til et mentalt break.

Måske en dejlig lur eller langt bad :)

Hvordan har du det i øjeblikket?

Jamen siden jeg og sundhedsplejersken ligesom fik banket ind i hovedet på Christian, at det ikke bare var en "dårlig dag" har jeg faktisk haft nogle gode dage idet Christian har taget hende samtidig med at HVER GANG jeg har sagt at jeg er træt og lignende har jeg fået lov til at lægge mig på sengen med det samme... Igår havde jeg dog et tilbagefald, hvis jeg må kalde det dét: min verden brød simpelthen sammen, så er spændt på at se hvordan det går idag... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen siden jeg og sundhedsplejersken ligesom fik banket ind i hovedet på Christian, at det ikke bare var en "dårlig dag" har jeg faktisk haft nogle gode dage idet Christian har taget hende samtidig med at HVER GANG jeg har sagt at jeg er træt og lignende har jeg fået lov til at lægge mig på sengen med det samme... Igår havde jeg dog et tilbagefald, hvis jeg må kalde det dét: min verden brød simpelthen sammen, så er spændt på at se hvordan det går idag... :)

Det betyder bare så meget, at ens partner ved, hvordan man har det og i dit tilfælde, at Christian ved alvoren i, at du ikke er på toppen, som du plejer.

Så super, at du kan lægge dig, når det bliver for meget.

Er sikker på idag nok skal blive fin, selvom du havde en dårlig dag igår.

De vil jo komme engang imellem, hvor det hele bliver for meget, og du skal have noget ud.

Det er bedre end at holde det inde og sætte en maske op.

Så håber for dig, du får slappet godt af idag med aktiviteter helt efter dit hoved.

Så får Sara en gladere og mere afslappet mor tilbage og på sigt bliver du det samme :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en dejlig lang nats søvn. Det er da ren luksus :)

Sød mand, du har dig der :D

Ja det kan jo lade sig gøre når Asger får flaske.

Felix sov til kl. 8 så det har været en overkommelig opgave.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det kan jo lade sig gøre når Asger får flaske.

Felix sov til kl. 8 så det har været en overkommelig opgave.

Ja, det er også den eneste ting, jeg ser som negativt i forhold til at amme :)

Trænger sgu snart til mere end 3-4 timers sammenhængende søvn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER