LillyPad

Ny herinde :-)

3 indlæg i dette emne

Hej alle sammen :) 

 

jeg fandt babyklar ved lidt søgning rundt på nettet, og så dette forum

det virker som om i kender hinanden herinde så jeg vil gerne fortælle lidt om mig selv da jeg er både ny i forum og i alt det der graviditets halløj  

 

hedder Anette (bliver kaldt Lilly) er 20 år, har termin to dage efter min 21 års (puuha) jeg bor sammen med min forlovede som jeg har været sammen med i 4 år. 

det er begges første barn og er begge meget glade og nervøse omkring det hele. og eftersom det hele er meget nyt for både ham og mig så kommer jeg nok til at være herinde en del :)  :gravid

 

nåårh ja! vi var til NF i går og fik super gode tal :yiepie , vi har nu set baby 3 gange og vi fik opdateret vores termin... den gik lige fra d. 21/8 til 14/8 og jeg selv har fødselsdag d. 12/8 så det bliver spændende om jeg kommer til at dele fødselsdag med den lille :D
 

 
det var nok det væsentlige :p ellers må i lige spørge ind :p 
 

kærlig hilsen den nye med en endnu nyere i mavsen :3  :gravid

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kæmpe velkommen :) og stort stort tillykke :)

Det hele er nyt og spændende og på tidspunkter vil du måske også blive rigtig bange - det er voldsomt, fantastisk, hårdt, vidunderligt, ubegribeligt og en hel masse andet. Men er fantastisk at have nogle at dele det hele med. Der kommer med sikkerhed emner som din forlovede enten ikke skal høre om eller ikke forstår ;)

Jeg er anden gangs gravid med et ikke planlagt vidunder som kommer 13 mdr efter det første. - og selvom je har prøvet det før og sagtens kan huske det. Er jeg også fuld af alle mulige og umulige følelser ;)

Jeg håber du har det dejligt, det gør sikkert det hele en anelses sjovere :)

Glæder mig til at høre mere - og skønt med overstået NF. - jeg venter spændt på næste fredag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa velkommen til 

 

Er selv ganske ny herinde (har været på et andet forum før), men vil liiige vente lidt endnu med at sige for meget om hvem jeg er, for jeg kender nogen herinde, og da min graviditet ikke er så offentlig endnu må i vente med at vide mere.

 

Men kan da afsløre at jeg har prøvet turen før og husker sagtens alle de tanker man kan have. Ud med dem herinde, og du vil opdage at du ikke er alene, og der er næsten altid mulighed for at blive beroliget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER