mille1981

Hvornår kun 2 lurer?

7 indlæg i dette emne

Det er ikke fordi det er aktuelt endnu, men er nysgerrig efter at høre, hvornår jeres guldklumper gik over til kun at sove 2 lure om dagen?

 

Her sover Noah som oftest 3, men indimellem 4 hvis det har været nogle korte lure.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

William var næsten 9 måneder. Han sagde selv fra på lur 3, fra dag til anden kunne jeg absolut ikke få ham til at sove 3 gange. Så måtte jeg rykke lidt på de 2 så det passer med at anden lur ikke slutter for tidligt.

Så han har siden midt december sovet 8-10 og 13-15. Nogle gange tager han 3 timer om formiddagen og så kun 1-1,5 om eftermiddagen. Men han er nu ret fast.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener at det var omkring dp-start og der var han knap 8 mdr. Det kom helt af sig selv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omkring otte måneder, tror jeg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her mener jeg at det kom omkring 9 mdr da hun startede i vuggestue, der kom der mere struktur på dagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ifølge de fleste bøger er det ved ca. 6 måneder - det passede perfekt for vigga og kom ganske naturligt så nu blir hun puttet 9.30/10 og 13.30-14.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi startede også på 2 lure omkring 6 mdr. men nu er hun lidt over 7 mdr. og tager stadig en powernap om aftenen af og til. Det kommer meget an på hvad vi laver ;) Det kom helt naturligt, at grænsen rykkede sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER