Barbamama

Tager I kosttilskud? Og i så fald hvilke?

57 indlæg i dette emne

SOLGAR har jeg gode erfaringer med - det er et af de maerker, jeg kan faa hernede i Italien :)

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hov, og jeg tager BioKult probiotika - jeg koeber det paa auravita.co.uk. Det er enten BioKult, NDS eller Udo's Choice, siger min naturopath og mig. Det handler om, om det slaas ihjel i mavesaekken, men de her er resistente overfor mavesyren. Og BioKult kapslerne kan nemt aabnes og drysses paa mad, saa Noah faar det ogsaa. Vi tager det et par gange om ugen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, og jeg tager BioKult probiotika - jeg koeber det paa auravita.co.uk. Det er enten BioKult, NDS eller Udo's Choice, siger min naturopath og mig. Det handler om, om det slaas ihjel i mavesaekken, men de her er resistente overfor mavesyren. Og BioKult kapslerne kan nemt aabnes og drysses paa mad, saa Noah faar det ogsaa. Vi tager det et par gange om ugen.

Kender du danske Pure Pharma? De laver fiskeolie og har vundet priser - det er en fjern bekendt der ejer det men har ikke prøvet det endnu men vil gerne. Må lige melde tilbage når jeg har prøvet det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, og jeg tager BioKult probiotika - jeg koeber det paa auravita.co.uk. Det er enten BioKult, NDS eller Udo's Choice, siger min naturopath og mig. Det handler om, om det slaas ihjel i mavesaekken, men de her er resistente overfor mavesyren. Og BioKult kapslerne kan nemt aabnes og drysses paa mad, saa Noah faar det ogsaa. Vi tager det et par gange om ugen.

Tak :kiss endte også med udos choise, jeg ved det er "kram" så min mave fornemmelse sagde at det turde jeg godt bruge penge på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender du danske Pure Pharma? De laver fiskeolie og har vundet priser - det er en fjern bekendt der ejer det men har ikke prøvet det endnu men vil gerne. Må lige melde tilbage når jeg har prøvet det :)

 

No, kender jeg ikke. Men googlede lige og det er da ikke uinteressant. Saa vidt jeg kan laese mig frem til, saa har de ogsaa en tredjepart til at udfoere deres tests, hvilket Nordic Naturals ogsaa har. Det goer jo testene lige det mere paalidelige - hvis vi gaar ud fra at der ikke er bestikkelse med i det(bor jo i Italien ;) ). 

 

Og prismaessigt er det ogsaa med. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er

Solgar calsium, magnesium + zink

Udos choise probiotic kapsler 15-65

Baby me now

Og D-pearls på vej til mig og igår købte jeg eskimo 3 fiskeolie kapsler i Matas!

Jeg tror på indre sundhed er på vej til mig :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager Gravitamin, kalk og d-vitaminer. Kalk og d skal jeg altid tage, da jeg har svært ved at optage d (har for lavt niveau af det naturligt) og er lactose intollerant, så får ikke ret meget kalk gennem kosten. Gravitamin indeholder alt det, der skulle være godt for baby. Fra næste uge skal jeg også tage jern, har jeg fået af vide af lægen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER