Mamasan

Mænd der føder

81 indlæg i dette emne

Er der nogen der ser Dr3 nu? Emil Thorup og en anden gut skal simulere en fødsel. Seee det.. Vis jeres mænd det!

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ser det :)

Jeg har set det samme eksperiment med to hollandske fyre og den samme fysioterapeut (eller hvad hende maskine-damen nu er).

Det er vildt fascinerende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige præcis.. Jeg var fææærdig af grin da jeg så det med de hollandske gutter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ser det :) vildt sjovt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser det også :D sjaaaauv! De arme mænd ser da også ud til at fortryde lidt, inden de er kommet i gang :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser det. Synes faktisk det er lidt kedeligt ;) Og det varer i 4 timer :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi snakkede faktisk om det herhjemme, og lad os bare sige at vi så forskelligt på tingene :lol Han mente at det var for dumt fordi det jo aldrig kan være som en fødsel og fordi kvinder er bygget til det, hermed også til at kunne udholde det. Jeg synes det er urealistisk bl.a. fordi det kun er 3 timer. En fødsel starter jo sjældent med plukveer og går over i alm veer og videre i presseveer på 3 timer medmindre der er vestorm undervejs. Og veer er altså NOGET lettere at håndtere hvis man har pauser undervejs! Og 3 timer??? Der gik 12 timer fra mine veer startede med 1 min og 3 mins pause før jeg fik en epidural og yderligere 14 timer mere inden han kom ud. 3 timer min bare...

 

Det eneste man i min mening kan bruge sådan et eksperiment er at grine af mændende som synes det gør ondt, og at nogle mænd kan rende rundt og føle sig seje over at have "født"... Og nej, de har ikke født, de har prøvet 3 timer med veer ;) 

 

Det er underholdning - intet andet... (Sorry min noget negative indstilling... blev lidt sur over at min mand "kun" vil indrømme at det gør ondt at føde...)

Altså... Jeg fødte 3 timer efter min første ve. Jeg fik veer med pause og fødte ca en halv time efter jeg kom på hospitalet. Så ja, jeg havde 3 timer med veer og der kom en baby ud...

Jeg tænker, at hvis du ikke har set programmet, så ved du jo ikke om der er pauser? Der har ikke været veer i ti-minutters tid, og de ved ikke hvornår de kommer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ser det. Synes faktisk det er lidt kedeligt ;) Og det varer i 4 timer :o

Ja, det er lige som en "normal" fødsel... Det tager en evighed før de kommer rigtig igang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo altså heller ikke meningen, at 'de skal føde'. De skal have en fornemmelse af, hvad det vil sige, at føde. De kan jo af gode grunde f.eks. aldrig opleve hvordan en presseve føles, eller smerten, når man reelt presser barnet ud, men jeg synes da setup´et temmelig virkelighedstro - også selvom det for nogen kun er kort tid de oplever det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes de piver :D Haha! Og de er ikke engang begyndt at udvide sig endnu, haha! De klarer det ALDRIG!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faktisk havde jeg jo 'kun' udvidelsesveer i 4 timer, så det svarer til min fødsel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lidt øv, at det tager så lang tid. Prutten (min datter) og jeg sad helt klar til at klappe os i lårene af grin og nu er det sovetid for hende :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hahaha de er da for søde sådan at sidde at holde hinanden i hænderne :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige slået over på det og håbede lidt på noget mere action ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vild med at de er så nervøse...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ser det også. Synes det er dybt fascinerende og underholdende :D Og nej måske ikke HELT realistisk, men det giver dem da en fornemmelse. Tidsmæssigt svarer det sådan ok til min fødsel, så i forhold til realismen var jeg mere irriteret i er, at de er så slanke og fitte. IMO burde de få 20 kg tunge sandsække på maven :lolhit

Men synes sgu det er friskt af dem at de gør det! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige slået over på det og håbede lidt på noget mere action ;)

Det kommer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ser det også. Synes det er dybt fascinerende og underholdende :D Og nej måske ikke HELT realistisk, men det giver dem da en fornemmelse. Tidsmæssigt svarer det sådan ok til min fødsel, så i forhold til realismen var jeg mere irriteret i er, at de er så slanke og fitte. IMO burde de få 20 kg tunge sandsække på maven :lolhit

Men synes sgu det er friskt af dem at de gør det! :super

 

Ja for faen - så er det heller ikke så nemt at springe rundt.. :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HAHAHAHAHA!  :D  Det kunne SÅ meget have været mig der havde taget to hindbærsnitter med, og så spist den ene på vejen :blush ;)

Hahaha det var så fedt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det er ok underholdende, men synes det er lidt "snyd" at de får så lange pauser imellem deres veer. Det havde jeg ihvertfald ikke! :D men ok, min fødsel tog så også kun 3 timer, så jeg skulle jo udvide mig noget hurtigere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er sgi sjove! Vi sidder også og ser det, det var faktisk manden der tændte for det ;)

Han synes det er noget pjat at de ikke får så mange veer som kvinderne gør ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også de får lige lovlig lange pauser. Og jeg synes det havde været mere realistisk, hvis de ikke havde sovet i nat, hvis de havde drukket 5 liter vand så de skulle tisse hele tiden, og hvis de fik klyx lige inden en ve :sm :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også der er ALT for lang tid mellem veerne!

 

Man kan sgu ikke føde på 4 timer, hvis der er så lang tid mellem veerne. Jeg havde INGEN pauser i de sidste 1½ time inden presseveerne kom!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også de får lige lovlig lange pauser. Og jeg synes det havde været mere realistisk, hvis de ikke havde sovet i nat, hvis de havde drukket 5 liter vand så de skulle tisse hele tiden, og hvis de fik klyx lige inden en ve :sm :whistling

Hvad er klyx?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er klyx?

Lavement ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER