Haarup

Hvad hvis NF ligger for tidligt?

8 indlæg i dette emne

Så er brevet endelig kommet med tid til NF.

Det blir når jeg er i uge 11+5. Men da der er usikkerhed omkring terminsdatoen. Er jeg bange for at jeg måske kun er 10+5 den dag.

Hvis man nu ikke ligger inden for det tidsrum hvor de siger at man skal have målt nakkefold, kan de så stadig måle den. Eller er det bare sur røv?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så får du en ekstra scanning ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så får du en ekstra scanning ;)

Håber du har ret.

Er så bange for at de bare siger. Baby er ikke så gammel som vi troede, så vi kan desværre ikke lave en dubbeltest.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør de ikke :) de laver jo ikke scanningen for din skyld, men for statens skyld ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er alm. Procedure at hvis nf-scanning er for tidlig i forhold til termin, så får man en ny tid og ny doubletest.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal bare være opmærksom på om blodprøven også kan være taget for tidligt, mener den helst skal tages uge 8+. Men det hele kan jo gøres om hvis de finder ud af at du er kortere henne end forventet. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du får bare en ny tid :)

Min scanning ligger sent (13+3) hvilket kunne gi problemer hvis jeg er længere end beregnet.. Men har fået privat tidlig scanning så den er nok rimelig sikker..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min NF lå i sin tid for tidligt (11+3), da C stadig var for lille til at måle nakkefold på. Jeg fik en ny tid 12+5.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER