Ninar

spontan abort????

14 indlæg i dette emne

ØV i går og i dag har jeg haft blodudflåd mere end man burde have er i 5 uge og syns det er træls man ikke ved noget får først dommen på onsdag om min lille ærte er væk :( er der nogle af jer andre der måske har været igennem det samme som har fået den dejlige nyhed om du stadig er gravid??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har desværre ikke oplevet det, men jeg vil da lige give dig et ordentlig :kram og krydse fingre for alt er som det skal være.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Jeg vil bare sige, at jeg har haft 2 SA´er. Det blødte MEGET- rigtig meget. Ved min blivende graviditet, havde jeg dét du beskriver, men det var slet ikke noget i forhold til alt det blod der var de første par gange.

Håber din spire er hvor den skal være :icon_hug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde 3 styrtblødninger da jeg var i 13. uge... Helt ubeskrivelig ubehageligt, og jeg var sikker på det var forbi :(

Og jeg pletblødte og havde blodigt udflåd i omkring 3 uger...

Men lillemanden har det stadig fint i maven i dag :glad

Krydser alt hvad jeg kan for at din lille ært også har det godt :goodluck :goodluck :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har desværre ikke prøvet det gik godt, men har hørt en del fortælle om, at det gik godt.

Jeg krydser fingre for din lille spire :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha.. Altså, er du i 5 uge? Så du da ikke i august terminen...? Eller har jeg misforstået noget...?

Men hvis du har småblødninger i 5. uge, kan det altså være meget normalt - kroppen er forvirret og ved ikke helt den er gravid og kan derfor give noget "mens agtigt" noget.

Du kan evt. hvis du er lidt længere henne, får en tryghedsscanning - men reelt kan de ikke give tryghed. Vi så hjerteblink en torsdag, fordi jeg havde småblødt- vi var lykkelige. Tirsdag aborterede jeg og hele graviditeten var faktisk ude da vi blev scannet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i begge mine graviditeter haft blodigt udflåd. Første gang endte det i en MA, og anden gang endte det i min skønne datter :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej lavede en fejl ang. termin har termin sidst i sep. ved bare ikke hvordan jeg retter det ;)

det hjalp da lidt på humøret at nogle har haft lidt held med sin blødning nu må jeg bare håbe jeg også er heldig.. havde en lille pletblødning med min datter i 8. uge og hun bliver snart 2 år.. håber så meget :) men scanning har jeg fået afvide ikke kunne lade sig gøre fordi jeg ikke er mere end 5+2...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille ærte er der stadig :) er sat til den 27 september... hvordan retter jeg det??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille ærte er der stadig :) er sat til den 27 september... hvordan retter jeg det??

Har først set din besvarelse nu... hvor dejligt at alt var i orden!! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at alt var ok.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Min lille ærte er der stadig :) er sat til den 27 september... hvordan retter jeg det??

Jeg tror da bare, at du går ind i septembergruppen og skriver dig på der?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiii hvor er det dejligt at høre at den lille spirer stadig ligger derinde :loveshower :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER