Guest Smilla

Termotøj junglen!!

15 indlæg i dette emne

Jeg er ny i termojunglen....har en dagplejemor der siger at det er rigtig godt at have under regntøjet her når flyverdragten skal af....og som i ved så sælger dårlig samvittighed pissegodt!! :P

Så jeg har kigger overalt på nettet, hvad det er lavet af og om det er foret eller med fleece....

Hvilke mærker holder bedst? Tænker at pris og kvalitet ikke behøver at hænge sammen?

Hvorfor er netop termotøj under regntøjet godt og ikke fleecetøj fx?

Jeg kan RIGTIG godt lide et sæt termotøj der er fri for kemikalier, holdbart, varmt og billigt ;) Fås det?

Skal det være foret eller med fleece indeni eller kun straight up termojakke?

Skal det være Traktor, Caretec, Mikkeline, eller et helt andet mærke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

vores er super godt og den bedste investering nogensinde. Der skal ikke være fleece i, da fleece godt nok er varmt, men også holder for meget på varmen. Desværre husker jeg ikke lige navnet på det vi har. Men jeg skal kigge efter når jeg ser det i Børnehaven :)

Jeg har også fået foræret et sæt fra Føtex af en bruger på det gamle BK, og det var godt til en nødsituation. Men kvaliteten kunne slet ikke sammenlignes på det jeg har købt senere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha jeg har i 3 år nu købt det fra Mikkline, det er simpelthen SÅ lækker kvalitet, hver en krone værd, de bruger også ofte jakkerne i sæson skiftene

Det er super forstærket på numsen og knæene

Det har ribkant ved ærmerne og forneden, og er tykt og lækkert

Og så kan man trods intens brug stort set ikke se dete r brugt

Vi har prøvet lidt forskellige andre bla føtex - men det falder helt ved siden af dette her

mener prisen er 299 for et sæt

jeg syntes det er en stor fordel at de er fleeceforet i bryst og ryg delen da det jo bruges i som regel ret kolde mdr

Liva har det lille og Louie det turkise

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mikkline - ser således ud - se forstærkningerne - og kan bla købes her KLIK !

ML0005-p.jpg

ML209600-96-p.jpg

ML0005-1-p.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha jeg har i 3 år nu købt det fra Mikkline, det er simpelthen SÅ lækker kvalitet, hver en krone værd, de bruger også ofte jakkerne i sæson skiftene

Det er super forstærket på numsen og knæene

Det har ribkant ved ærmerne og forneden, og er tykt og lækkert

Og så kan man trods intens brug stort set ikke se dete r brugt

Vi har prøvet lidt forskellige andre bla føtex - men det falder helt ved siden af dette her

mener prisen er 299 for et sæt

jeg syntes det er en stor fordel at de er fleeceforet i bryst og ryg delen da det jo bruges i som regel ret kolde mdr

Liva har det lille og Louie det turkise

Ser vildt lækkert ud, vi havde også det fra Føtex sidste gang og det er nu en tynd kop the ;(

Må prøve det her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for tips piger :)

Hvad med det termotøj fra Caretec...det ser også lækkert ud, men er der nogen af jer der har prøvet det? Jeg ville blive ked af at få noget tyndt sjask hjem, hvis jeg bestilte det online, det skal være tykt, så Emilie kan holde varmen i den kolde blæst....

http://helsebarn.dk/regntoej-og-gummistoevler-85/caretec-termosaet-med-fleecefoer-lilla-2128.html

Det koster 349 hos kids-world men kun 199 her....

http://www.kids-world.dk/product_info.php?cPath=220&products_id=6914

Og så er der det her termosæt...det er foret står der, men med hvad? http://www.kids-world.dk/product_info.php?cPath=220&products_id=9549

Jeg er forvirret :s

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fra Carrete nu og er utrolig glad for det og det kan holde til en meget aktiv dreng :-))))

Vi har haft det fra Fixioni og det var også ok jeg købte et sæt på lagersalg til 150 kr mener jeg.

Samt vi har haft fra Pippi, det var også super kvalitet men August var da meget kravlene og meget ustabil på benene og derfor blev det hurtig slidt på knæene men gode lapper på så holdte det en sæsson alligevel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tjekket hvad vores er nu. Det er Caretec og det er simpelthen så holdbart og lækkert

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har desværre ikke så meget erfaring med termotøj, men jeg har erfaring med internettet :D

Ved godt det nærmest er kriminelt dét jeg gør nu (jeg ved jo hvordan din smag er) men se lige her altså :P

post-210-025839100 1296160251_thumb.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har desværre ikke så meget erfaring med termotøj, men jeg har erfaring med internettet :D

Ved godt det nærmest er kriminelt dét jeg gør nu (jeg ved jo hvordan din smag er) men se lige her altså :P

post-210-025839100 1296160251_thumb.gif

haha ML, ja så glemmer man jo alt om navne og kvaliteter. Hvor er det flot :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

haha ML, ja så glemmer man jo alt om navne og kvaliteter. Hvor er det flot :)

Jeg ved intet om det. Vi bruger uldfleece til Isabella :D

Men jeg synes dette sæt var så sejt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har desværre ikke så meget erfaring med termotøj, men jeg har erfaring med internettet :D

Ved godt det nærmest er kriminelt dét jeg gør nu (jeg ved jo hvordan din smag er) men se lige her altså :P

post-210-025839100 1296160251_thumb.gif

PLING siger øjnene bare og munden løber i vand....fdsknc.jpg

DET ER SÅ FEDT DET TERMOSÆT og jeg HAR set det før, men nååååårhhhh det er DYRT!!!! Måske jeg sku spare sammen til det?! Ai jeg er sgu for nærrig....

Men FLOT er det hehe...ja lige min smag! Synes det er "flabet" med sort til små piger, virkelig sejt og out of the box, i love it! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom nu piger, i er nødt til at købe noget af det tøj jeg har til salg nede i KØB OG SALG her på BK :) Skal spare sammen til det Molo-termosæt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er møg-dyrt! Men super super sejt! : glad

Meget mere sejt end Isabellas uld, men jeg nærer mig alligevel, for uden var faktisk lige så dyr, og vi har været meget glade for det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er møg-dyrt! Men super super sejt! : glad

Meget mere sejt end Isabellas uld, men jeg nærer mig alligevel, for uden var faktisk lige så dyr, og vi har været meget glade for det :)

Jeg ku jo være fræk og prutte nogle butikker ned i pris....FY Mette!! :s :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER