Guest

Må/skal babyfutter stramme?

14 indlæg i dette emne

Har i dag købt et par fine gule melton skindsko i str 6-12 mdr - altså hvad jeg troede var en fin størrelse, da Vega er 5,5 mdr..

Hun havde dem på i dag i 30 min, og da jeg tager dem af, har de strammet omkring foden/anklen (der ved elastikken) og hun er rød.

Er det okay? Synes jo selv det er synd?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak for hurtigt svar. Det var ikke bare strømpe-rødt. Har desværre smidt posen ud, købte dem over nettet. Men kan måske sælge her eller på TS.. Altså har selv en bred fod med høj vrist, så måske hun har arvet det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes du skal sælge dem ;) Prøv med deres fløjlssko, der kan du spænde ind som du har lyst. Hvis du vil prøve et par i hendes størrelse, har jeg stadig Karlas liggende fra sidste år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes du skal sælge dem ;) Prøv med deres fløjlssko, der kan du spænde ind som du har lyst. Hvis du vil prøve et par i hendes størrelse, har jeg stadig Karlas liggende fra sidste år :)

Tak søde. Har godt set fløjsskoene, men er mere til skindsko.. Men hvis hun ikke kan passe andre, kan det være, at det ender med det :) men vi vil gerne prøve, næste gang vi ses :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan I anbefale futter til en sød bred, tyk fod med høj vrist? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De melton skindfutter Theodor har spændes med velcro. Købt i Kære Børn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har brugt skindfutter fra babysam med velcro til Ayah, da dem med elastik også strammede voldsomt på hendes fod.

Ellers har Kvickly også nogen med elastik og de er slet ikke stramme på den dumme måde. I hvert fald ikke til Ayah.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fra EnFant, de er super bløde i skindet. Men ved ikke lige om de er brede. Ellers ville jeg da bare tage ud og prøve nogle forskellige. Det gjorde vi i Magasin ;) Der var STOR forskel på hvor godt de forskellige mærker sad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fra EnFant, de er super bløde i skindet. Men ved ikke lige om de er brede. Ellers ville jeg da bare tage ud og prøve nogle forskellige. Det gjorde vi i Magasin ;) Der var STOR forskel på hvor godt de forskellige mærker sad

Det må vi gøre ja! Er sikker på min mand bliver glad for, at Vega bliver lige så dyr i sko som mig :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må vi gøre ja! Er sikker på min mand bliver glad for, at Vega bliver lige så dyr i sko som mig :whistling

 

Haha jamen så er han jo heldig at der er januar udsalg :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde babyfutter med velcro-lukning - netop fordi at elastikken strammede for meget på min søns fod. Han har også høj vrist.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha jamen så er han jo heldig at der er januar udsalg :D

Haha, det har du fuldstændig ret i - du er SÅ klog, Trine :kiss :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde babyfutter med velcro-lukning - netop fordi at elastikken strammede for meget på min søns fod. Han har også høj vrist.

Tak for råd! :kram2 skal jeg vist gå efter nu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, det har du fuldstændig ret i - du er SÅ klog, Trine :kiss :D

;) Haha kan kun give dig ret  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER