MLM

Hvilket undertøj

18 indlæg i dette emne

Jegg overskriften siger det hele, for August er jo kommet i BH og der er det sejt at have undertøj på griner

Så skal drengen jo have lidt ikke sandt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi køber det i H&M - undertrøjer med brede stropper og så underbukser - i øjeblikket med prinsesser på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bilka har noget rigtig lækkert i fedt design :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi køber en del til den store i H&M eller føtex. Det er tit de har sådan nogle sæt med både undertrøje og boxershorts :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi køber gerne i tøj og sko når det er der til 10 kr pr del- det er super godt, og holder super godt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

H&M eller Føtex. Nogle gange også i Bilka

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

H & M. Der er jo biler på :)

og så har vi arvet en masse også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Det billigste fra Bilka når det er på tilbud ;)

Ingen af drengene går op i deres undertøj, så jeg kan ikke se hvorfor jeg skulle betale dyrt for det (og der er jo ingen der ser det ;)).

Dog køber jeg altid tights - jeg HADER de der underbukser (hvad hedder de egentlig?) uden ben og det første jeg gjorde da jeg mødte min mand var at smide alle hans underbukser ud og forsyne ham med tights i stedet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

undertrøjer og thights fra H&M ellers stockes der op når vi er i Irland og besøge familien, der er børnetøj ca 1/3 af prisen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det billigste fra Bilka når det er på tilbud ;)

Ingen af drengene går op i deres undertøj, så jeg kan ikke se hvorfor jeg skulle betale dyrt for det (og der er jo ingen der ser det ;)).

Dog køber jeg altid tights - jeg HADER de der underbukser (hvad hedder de egentlig?) uden ben og det første jeg gjorde da jeg mødte min mand var at smide alle hans underbukser ud og forsyne ham med tights i stedet :)

Øh det er vist en trusse med gylp .-))))))))))))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for jeres svar jeg tror da lige jeg vil holde lidt øje med Bilka.

Hvilken prisklasse skal undertøj ligge i for det er en god kvalitet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Boxershorts (3pak 79.95) og tanktop (39.95) fra H&M - aldeles udemærket kvalitet og holdbarhed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for jeres svar jeg tror da lige jeg vil holde lidt øje med Bilka.

Hvilken prisklasse skal undertøj ligge i for det er en god kvalitet

Synes det er meget forskelligt, men netop det fra Tøj og sko som normalt koster 20 kr pr del, på tilbud 10, det er altså super godt, jeg har jo masser af vasketøj da Andy ikke helt kan finde ud af det er toilettet der skal bruges, og det holder selvom det bliver vasket konstant :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mille har meget forskelligt og i mange forskellige prisklasser..

det spænder lige fra 20 kroner for et sæt til 300 kroner for et sæt, men synes absolut de billige er udemærket.. Men hun har flest sæt fra H&M og Tøj og sko og det holder ganske fint...

Hun har en del sæt med barbapapa eller Hello Kitty fra H&M og mener ét sæt koster 69.95 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg plejer at købe i bilka når det er på tilbud til 10 kr pr del, jeg giver meget sjældent mere end 30 kr for undertøj for jeg synes det billige er lige så godt så hvorfor betale i dyre domme for noget man kan få til det halve

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg køber i Bilka, når det koster 10 kr. pr. del :) God kvalitet for pengene.

det første jeg gjorde da jeg mødte min mand var at smide alle hans underbukser ud og forsyne ham med tights i stedet :)

Ej hvor sjovt. Det gjorde jeg også med min mand i sin tid :balloon Han kunne simpelthen ikke forstå, hvor alle hans "tanga trusser" forsvandt hen, og at der i stedet lå en masse tights :lol

HADER trusser til mænd ^_^

Knus Susanne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg køber altid tonsvis af undertøjssæt til molo lagersalg.. Elsker deres undertøj.. SÅ Frederic har en blanding af Molo, Idat & Undertøj fra bilka :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER