Ihpets-mortilto

Hvilken bobles?

8 indlæg i dette emne

Vi skal ud og bytte en af Williams gaver i dag og vil bytte til en bobles, jeg har hele tiden tænkt at det skulle være elefanten (pga vippefunktion) men er det den bedste til hans alder? Han bliver snart 10 måneder, kan ikke kravle og er endnu ikke begyndt at rejse sig op af ting, så det må gerne støtte det.

Og ved i om der er tilbud på bobles nogle steder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har ikke selv elefanten men har kun hørt gode ting om den!!

Vi har larven - vigga synes den er så sjov at blive gynget på, derudover prøver hun at møve sig hen over den, men nok bedre når hun når Williams alder haha. Tror den er sjov at øve balance på når hun blir større.

Så har vi myreslugeren - hun kan ikk bruge den så meget nu men når hun blir lidt større tror jeg den er sjov! Lige nu sidder hun i den og på den og så står hun op af den

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ville have købt elefanten, men endte med hvalen. De kan det samme, men hos hvalen er balancepunktet forskudt, så den vipper forskelligt alt efter hvordan man sidder/ står. Ulempen ved den er, at det er nemmere at få overbalance og vælte tror jeg, men vi er glade for at vi valgte den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige købt krokodillen. Vores datter er 7 måneder og møver sig frem overalt commandostyle i hurtigt tempo. Vi ville have købt elefanten, men dér hvor hun er ligenu, ville hun have gavn af krokodillen, som har en højde/højder som hun kan møffe op på. Vi vender den også om og gynger hende/vipper hende. Hun "rokker"også på den, men hun ligger med albuerne på et af trappetrinene og det er jo forstadiet til rigtigt "kravl".

 

Det var ekspedienten der rådede os. Når vores datter begyndte at rejse sig op ved ting, kunne elefanten være god at købe dér. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har både elefanten og larven, og Valdemar render med larven hele tiden, men elefanten bruger vi faktisk mere end ham :lol Han er dog begyndt at blive mere og mere interesseret i elefanten også. Men der er altså larven, der hitter. Så den ville jeg nok anbefale :) Ellers drømmer jeg lidt om myreslugeren og hvalrossen, men det er nok mere til større børn. I Ws alder tænker jeg faktisk at de "mellemste" bobles ting vil hitte mest, f.eks. larven, kyllingen eller donuten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har krokodillen og elefanten og de er begge super :) C øver sig ved krokodillen at komme op af trinene og formår så at kunne rejse op af elefanten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, jeg kan se på jeres svar at de alle er gode, William må ønske sig en mere i fødselsdagsgave ;)

I dag blev det elefanten, fordi det er den vi hele tiden har drømt om, fordi pengene var der til en stor bobles nu og fordi min mand åbenbart synes at en gyngehest er vildt vigtig og jeg gerne vil have få legesager der kan så meget som muligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia fik elefanten da hun var 8 mdr, mener jeg. Og i starten brugte hun den mest til at rejse sig op ad. Med siden kravle og sidde på, og så at stå og hoppe fra. Vippefunctionen har vi brugt med hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER