Haarup

Hvor hurtigt 2. gang?

5 indlæg i dette emne

Hvor hurtigt blev maven støre anden gang?

Jeg er i 7 uge i morgen. Og syntes allerede at min mave ser gravid ud, samt at de bukser der plejer at være for store nu strammer. (Især om aftenen)

Sidste gang kunne jeg gå i disse og andre af mine normale bukser (dem med elastik) frem til fødslen (uge 31)

Jeg havde håbet på at kunne skjule maven/graviditeten så længe som muligt på arbejdet.

I et forfængeligt håb indtil at man SKAL sige det. Er det 3 mdr før forventet barsel påbegyndes?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg synes ikke jeg har fået hurtigere "gravid" mave hverken 2., 3. eller her 4. gang... I starten til ca uge 10-12 har jeg været meget oppustet og ikke kunnet holde bukser ud der strammer (og slet ikke når man også har kvalme)... Jeg er i uge 12 med nummer 4 nu og det er stadig kun min mand og jeg der ved det - jeg kan lige skjule maven endnu. Jeg kan stadig passe mine alm bukser og har hverken tabt mig eller taget på... Dog har jeg lige i dag "fundet" min livmoder der lige stikker op over skabbenet, så der går nok ikke længe inden vi må fortælle vores børn og resten af familien det :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mave voksede hurtigere i starten.

Jeg blev let oppustet og kunne ikke passe mine bukser allerede fra uge 6+ :)

Jeg tror det er meget individuelt, ligesom at ikke en graviditet er ens :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er omkring 12 uger henne nu og jeg begynder så småt at få mave nu. Hvis man ikke vidste jeg var gravid kunne det lige så godt se ud som om jeg bare havde fået lidt mave. Bukserne strammer mest om aftenen men jeg kan stadig passe de almindelige bukser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mave blev hurtigere større ved nr. 2, men hvor hurtigt kan jeg ikke huske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER