Barbamama

Selfie!

468 indlæg i dette emne

Så fint! :biglove i er nogle seje forældre!

Tak søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

xBMVKEk.jpg

Badenymfer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

xBMVKEk.jpg

Badenymfer

Hvor er I søde :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

UrC1pW8.jpg

Træt-på-vej-hjem-fra-job selfie :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træt-på-vej-hjem-fra-job selfie :D

 

Hvor dejligt at få et ansigt på dig :) Smukke, søde dig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt at få et ansigt på dig :) Smukke, søde dig :kiss

Så mangler jeg bare dig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Disney sjov selfie:

raTnnel.jpg

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Disney sjov selfie:

raTnnel.jpg

:biglove

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Disney sjov selfie:raTnnel.jpg

:biglove

Nåhr, hvor hyggeligt :wub

Vi har haft den første fredag-aften-mv-agtige seance med junior i dag - sofa med far og mor, dyne, hyggetæppe, bamse og tallerken med frugt og figenstang - og så Peter Plys og Hafferlaffen (mit lille vanemonster vil nødig se andet :rolleyes ). Så hyggeligt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåhr, hvor hyggeligt :wub

Vi har haft den første fredag-aften-mv-agtige seance med junior i dag - sofa med far og mor, dyne, hyggetæppe, bamse og tallerken med frugt og figenstang - og så Peter Plys og Hafferlaffen (mit lille vanemonster vil nødig se andet :rolleyes ). Så hyggeligt :biglove

Årh det lyder da mega hyggeligt :biglove Vi startede også med frugt, men nu har min kære mand fået gjort det til vane, at det skal være "bamsevinnegummer og tip". :rolleyes Men ja ja, det er ikke så meget og V ELSKER fredagsritualet med at blande slik selv for de der 3-4 kr, eller hvad det nu er :wub Men ellers har vi samme setup med sofa, dyne, bamse... Og så fast tradition om at V skal ud på gulvet og danse ved den første af de små tegnefilm, haha. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh det lyder da mega hyggeligt :biglove Vi startede også med frugt, men nu har min kære mand fået gjort det til vane, at det skal være "bamsevinnegummer og tip". :rolleyes Men ja ja, det er ikke så meget og V ELSKER fredagsritualet med at blande slik selv for de der 3-4 kr, eller hvad det nu er :wub Men ellers har vi samme setup med sofa, dyne, bamse... Og så fast tradition om at V skal ud på gulvet og danse ved den første af de små tegnefilm, haha. :D

Åh ja, her skal gemalen også nok få mast noget slik ind på et tidspunkt :rolleyes og de kiks, figenstænger o.l., som junior får ind imellem er jo heller ikke ligefrem sukkerfrie - han har bare endnu ikke smagt rigtigt slik, og han ved ikke, hvad det er... Jeg har egentlig besluttet, at han godt må, men jeg har så alligevel en eller anden barriere der, så jeg har ikke lyst til at tilbyde ham det, når jeg står med det i hånden :rolleyes

Jeg fik dog lidt dårlig samvittighed, da der en dag stod på vuggestuens intranet, at stuen i en eller anden forbindelse havde snakket om fredagsslik, og at børnene var meget optaget af emnet... Stakkels min lille søn, der ikke ved, hvad det er :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja, her skal gemalen også nok få mast noget slik ind på et tidspunkt :rolleyes og de kiks, figenstænger o.l., som junior får ind imellem er jo heller ikke ligefrem sukkerfrie - han har bare endnu ikke smagt rigtigt slik, og han ved ikke, hvad det er... Jeg har egentlig besluttet, at han godt må, men jeg har så alligevel en eller anden barriere der, så jeg har ikke lyst til at tilbyde ham det, når jeg står med det i hånden :rolleyes

Jeg fik dog lidt dårlig samvittighed, da der en dag stod på vuggestuens intranet, at stuen i en eller anden forbindelse havde snakket om fredagsslik, og at børnene var meget optaget af emnet... Stakkels min lille søn, der ikke ved, hvad det er :blush

Haha det er vel nærmest definitionen på "lykkelig uvidenhed" :D Jeg er sikker på, at han overlevede ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Lillemor på vej til fødselsdag ;)

hQSmkfc.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lillemor på vej til fødselsdag ;)

hQSmkfc.jpg

Du ser godt ud! :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du ser godt ud! :toot

Tak :blush billedet er taget i bilen, så ikke verdens bedste... og så har jeg gigantisk udgroning, fordi jeg ikke kan bestemme mig for, hvad jeg vil!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en hyggefis, der helst vil sove i arm :wub

xekofapadowiwufi.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en hyggefis, der helst vil sove i arm :wubxekofapadowiwufi.jpg

Nåhr, hvor hyggeligt!

Vil.have.min.baby.snart!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en hyggefis, der helst vil sove i arm :wub

xekofapadowiwufi.jpg

 

Årh, hvor ser det bare dejligt og hyggeligt ud :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en hyggefis, der helst vil sove i arm :wub

xekofapadowiwufi.jpg

Årh hygge :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var så hyggeligt! Indtil han fortsatte sådan resten af dagen og virker til at gentage succesen i dag :p Heldigvis kommer både hans mormor og oldemor, som sikkert hellere end gerne ligger arm til :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selfie som også lidt blev et familiebillede-selfie ;)

CounOwR.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Trætte i Atlanta. Vi venter på næste flyvetur til Amsterdam. 8 timers flyvning comming up. Gab.

guKP7hf.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selfie som også lidt blev et familiebillede-selfie ;)

CounOwR.jpg

 

Trætte i Atlanta. Vi venter på næste flyvetur til Amsterdam. 8 timers flyvning comming up. Gab.

guKP7hf.jpg

 

Hvor ser I søde og glade ud :) Det ser ud til at være en rigtig god tur :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor ser I søde og glade ud :) Det ser ud til at være en rigtig god tur :yay

Det var en helt igennem fantastisk tur! Virkelig! Kæmpe oplevelse som jeg er så glad for at have fået. Det har virkelig været sjovt.

Men det er også rart at være hjemme igen. Glæder mig til at sove i min seng idag. Har sovet omkring 5 min det sidste halvanden døgn, så jeg er godt træt nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER