Guest

hvor skal I holde jul?

20 indlæg i dette emne

Jeg er bare lidt nysgerrig efter hvor I skal holde jul og hvad I skal i juledagene? :)

Vi skal selv holde jul herhjemme med Jonas' familie hvor vi bliver 11 - 7 voksne og 4 børn.

1. juledag skal vi bare hygge herhjemme os 3. Det har jeg indført vi skal hvert år. Jeg orker ikke noget den dag.

2. juledag skal Ronja og jeg til min mor hvor mine brødre kommer og Jonas skal til den traditionelle julefrokost i sin familie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, jeg skal jo så blive her hos mine svigerforældre.

Vi kom d. 20. og skulle være kørt ned til min mor og søstre i dag, men så kom der lige feber og opkast i vejen, så nu bliver vi her.

 

Jeg håber jeg er blevet så frisk, at vi kan køre ned til min mor d. 25. og blive til d. 26. eller 27. i stedet.

 

RØV-jul! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjemme - bare os tre. Men jeg skal også arbejde 7.30-17.45.

Så jeg har ikk den store lyst til at fræse rundt og der var ikk lige nogen der ville komme til os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal holde jul hos mine forældre sammen med min søster.

Vi overnatter hos mine forældre til d. 25. hvor vi holder julefrokost med mine søskende og deres børn.

D. 26. Skal vi til julefrokost hos min svigerfamilie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal holde Jules mine forældre, vi bliver 7 voksne og 2 børn.

Ellers har vi ikke nogen planer for juledagene, udover masser af hygge og afslapning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal holde jul hos mine svigerforældre, hvor farbror og oldemor også kommer. Vi har været her siden D. 20 og kører først hjem D. 28. I dag har vi besøgt min mor (som bor et par km derfra sammen med mine søskende) og D. 26 er der julefrokost med min mors søskende hos min mor.

Så stille og roligt uden en masse kørsel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal holde jul hjemme ved os selv, det er første gang vi prøver det, så kommer mine forældre, svigerforældre og svoger. Så vi bliver 8.

1. Juledag skal vi til middag hos svigerforældrene.

2. Juledag slapper vi af. Normalt er vi til kaffe hos min farmor, men jeg orker det simpelthen ikke i år og det er en times kørsel og vi vil skulle være der kl.14, så det vil kolidere fuldstændig med C's middagslur... Det gad jeg sgu ikke bøvle med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holder jul hjemme, min kæreste og jeg og alle 4 børn :biglove

 

D. 5. December fik vi Sinterklaas gaver fra Holland, d. 16. holdt vi julehygge og udvekslede gaver med mine forældre og min søster, og d. 26. kommer min bror og svigerinde og niece på besøg og udveksler gaver. Så ellers er det bare os og en masse hygge og traditionelle juleaktiviteter som figurkager og marcipankonfekt og tegnefilm osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal tilbringe juleaften hos mine svigerforældre. min svoger og svigerinde kommer også, så vi bliver 6 voksne og Luna.

 

d. 25. holder vi hjemme-hygge-dag

d. 26. skal vi til den traditionelle julekomsammen i Mads´s familie.

d. 27. er hjemme-hygge-dag

d. 28. skal vi hjem til mine forældre, hvor de fleste af min mors søskende og ægtefælder kommer.

d. 29. skal Mads hjælpe sine forældre med flytning af et eller andet skummel af en vaacumpresse. (der tager Luna og jeg med som support)

d. 30. er hjemme-hygge-dag

og  nytårsaften får vi besøg af 2 fælles venner + min svoger og svigerinde.... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag har vi været til risengrød ved mine forældre, det er en tradition i min familie..

Nu er vi på vej hjem til svigermor og svigerfar hvor vi skal holde jul sammen med min svoger... Så vi bliver bare 6. Vi sover så der til d. 25 hvor vi bare skal hjem og hygge..

D. 26 står den på julefrokost med hele min familie, den 27 står den på julefrokost med min gamle gymnasieklasse, den 28. Står den på julefrokost med hele K.s familie... Så har vi lige et par dage uden planer hvorefter vi skal holde nytår for 8 voksne og 4 børn hos os.. Alt dette mens jeg er inden for normal fødselsperiode så det bliver måske lidt hektisk med en fødsel oveni hi hi... Men samtidig vil vi heller ikke gå glip af noget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har de sidste 3 år sagt, at nu ville vi drosle lidt ned på det der julekomsammen, men det må så blive til næste år (selvom både Torben og jeg er ved at være godt træt af det)

 

Juleaften: hjemme i Hvide Sande hos mine forældre + min mormor (sidste år var vi hos mine svigerforældre)

 

d. 25: julefrokost hos Torbens tante

d. 26: julekomsammen m/ svigerforældre + farbror/svigerinde + niece og nevø

d. 27: min mors fødselsdag

d. 28: julekomsammen med Torben dejlige gudmor Elin og gudfar 

d. 29: SLAP AF DAG (Torben på jagt)

d. 30: SLAP AF DAG 

d. 31: Nytårsaften bliver fejre sammen med svigerforældrene.... 

 

Pyhhha...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juleaften holder vi hjemme med begge hold bedsteforældre

D. 25 julefrokost med Mandens mors familie (søskende, moster og kusiner med familie)

D. 26 julefrokost hos mine forældre med min søster og hendes familie

D. 28 skal jeg hjælpe min mor når hun holder julefrokost for hendes søskende

D. 30-2. tager vi i søhøjlandet og slapper af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juleaften skal vi holde ved mandens søster hvor hele svigerfamilien kommer. Vi bliver 8 voksne og 5 børn.

1. Juledag skal vi til julefrokost sammen med min svigerfars familie. De nærmest 35 :)

2. Juledag skal vi til julefrokost hjemme ved mine forældre sammen med min søster og hendes familie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holder juleaften hjemme, hvor min mor og søster kommer :) Vi har fået naboen til at lege julemand, så det glæder jeg mig til at se hvordan Lise reagerer på :loveshower om hun bliver bange for ham eller ej :lol

 

D. 25 tager vi til Jylland, hvor vi skal tilbringe dagene frem til nytår hos svigerfamilien. Per's søster, hans bror med hans store familie og Lises oldemor kommer også, så der bliver fuldt hus!

Nytårsaften holder vi hjemme, bare os 3.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juleaften med min mors familie hos min moster.

25. er hviledag

26. Julefrokost hos Brians mor med hans familie

27. Julefrokost hos min far

29. Julefrokost hos min moster

Julefrokosterne er stort set faste, og nytårsaften er vi hjemme, bare os tre :7himmel Det er sådan liiiiige på grænsen af, hvor meget socialt jeg personligt kan rumme på en uge, men der er alligevel ikke noget af det, jeg/vi kan/vil undvære :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holder jul herhjemme og så kommer svigerforældrene.

D. 26 kommer min veninde fra Kbh. Den 29 skal vi til nytårstaffel hos en venindes forældre ellers håber jeg på at få presset en biograf tur ind og ellers skal vi INTET. :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holder jul med min mors familie hos min moster.

1. og 2. juledag: Jul med kærestens forældre

28. december: Julefrokost hos mine forældre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ligger her og vågner i mine svigerforældres hus, hvor vi holder jul i aften med min mands forældre, lillebror og ingers 3 older på den side. I morgen tager vi til mine forældre og en julefrokost dér . 2. Juledag venter så det store tam tam i min svigerfamilie igen. 27. = food coma og absolut ingenting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juleaften hos svigerforældrene sammen med mine forældre.

1. juledag hygge hjemme os tre.

2. juledag julefrokost på restaurant med min moster, onkel, kusine og mine forældre. Bagefter kaffe hos min moster.

Den 28. julefrokost hos svigerforældrene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holder jul hjemme :)

Mine forældre og søster kom for nogle dage siden og holder Jul hos os. De tager tilbage til Danmark d. 26, så i morgen står den på julefrokost og ellers en afslappet jul :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER