Zolo

En lille update...

5 indlæg i dette emne

Hej augustmødre  :)

 

Så har jeg været til en tidlig scanning og det gik fint…. Men noget overraskende viste scanningen også, at der gemmer sig TO små blinkende hjerter derinde! :o

Min mand blev ellevild med det samme, men jeg må indrømme, at min første tanke var, shit! Jeg er stadig helt paf og skal nok lige fordøje nyheden lidt. Forstå mig ret - jeg er bestemt glad og taknemmelig for at være gravid, men ja, jeg er også lidt chokeret.

Jeg havde jo i mit stille sind gjort mig alverdens tanker om, hvordan jeg rigtig skulle nyde barslen med en lille efternøler, men nu tænker jeg bare synkronamning, skrigende unger som aldrig sover på samme tid, og alt mulig andet… 

Jeg har en kollega, som har tvillinger på 13 år, og hun sagde fornylidt, at de første to år med tvillinger var de værste år i hendes liv, fordi det var så hårdt. Og den sætning kører bare rundt i knolden på mig nu...

 

Nu vil jeg søge rundt efter nogle POSITIVE historier om livet med tvillinger  :help

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De er gode til at underholde hinanden fra de er helt små. Når mor fx skal på wc eller i bad, hvilket jeg i hvertfald syntes kunne være svært med bare en.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe tillykke med dem begge to :)

Jeg kan sagtens forstå dine tanker omkring det og deler dem faktisk langt hen af vejen..

Jeg venter en pseudotvilling. - jeg har en lille dreng på 5mdr. Og den lille i maven er på ingen måde planlagt, men vi er virkelig glade og den er meget ønsket alligevel :)

Men mit indre billede af en 1årig der står og rusker tremmer, smider sutten ud, skriger og ikke vil sove. Alt imens den lilleskal spise, skriger el. Gør mig da nervøs ..

Modsat dig skal min søn naturligvis i vuggestue nogle timer om dagen. Så jeg får da en lille pause hvor der kun er en..

Så selvom det ikke er det samme, tror jeg at jeg deler flere af dine tanker.. - og husk at del dem, de er gode at få luftet :)

Men som der også bliver skrevet, tror jeg virkelig at det er en gave at der er to, de kan underholde hinanden og der er altid en legekammerart inden for rækkevidde. :)

Stort tillykke med de to små :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe tillykke med dem begge to :)

Jeg kan sagtens forstå dine tanker omkring det og deler dem faktisk langt hen af vejen..

Jeg venter en pseudotvilling. - jeg har en lille dreng på 5mdr. Og den lille i maven er på ingen måde planlagt, men vi er virkelig glade og den er meget ønsket alligevel :)

Men mit indre billede af en 1årig der står og rusker tremmer, smider sutten ud, skriger og ikke vil sove. Alt imens den lilleskal spise, skriger el. Gør mig da nervøs ..

Modsat dig skal min søn naturligvis i vuggestue nogle timer om dagen. Så jeg får da en lille pause hvor der kun er en..

Så selvom det ikke er det samme, tror jeg at jeg deler flere af dine tanker.. - og husk at del dem, de er gode at få luftet :)

Men som der også bliver skrevet, tror jeg virkelig at det er en gave at der er to, de kan underholde hinanden og der er altid en legekammerart inden for rækkevidde. :)

Stort tillykke med de to små :-D

 

Tak for opmuntringen  :kram2

 

Mine to ældste er også pseudotvillinger (16 mdr. imellem). Det var også hårdt arbejde, men en KÆMPE gave den dag i dag, hvor de er hinandens bedste venner og hjælper og støtter hinanden gennem tykt og tyndt. Ja, de er da også uvenner og alt det der, men overvejende er de glade for hinanden :kuller .

 

Tror bare jeg skal komme mig, og så skal jeg prøve at slippe alle de tanker jeg har om alt det negative, så som for tidlig fødsel, 30 kg. vægtforøgelse, bækkenløsing, store mængder vand i kroppen osv.

 

Må jo bare satse på at klare en tvillingegraviditet ligeså elegant som Prinsesse Mary  :respekt  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre at det er det værd :) - der kommer til at være ca 13mdr imellem dem. Valdemar er født den 11 juli i år :)

Mine søster på mors side og brødre på fars er også pseudotvillinger og hinandens allerbedste venner..

Min ene søster sagde faktisk - det er den aller bedste gave, du kan gi Valdemar.. :)

Men skal nu stadig lige vænne mig til tanken, det kom meget bag på os..

Men ja ud med negative tanker. Jeg er nok lidt alternativt anlagt og holder på man skal bede om det man gerne vil ha..

En fantastisk graviditet med god fysik. Og at de to små bliver der inde så tæt på terminen som overhovedet muligt :)

Jeg havde en skøn graviditet sidst, men må indrømme at jeg ikke er fan af at skulle føde igen. Men trøster mig med at det til sidst var så hårdt, tungt og presset i kroppen at man ville gøre alt for at få den unge ud ;)

Jeg håber du får en pragtfuld graviditet, uden de ekstra 30kg, gener osv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER