Nitzen1987

Hvad er godt at spise på A38 for en tumling?

8 indlæg i dette emne

Hvis det er til mig selv plejer jeg at lave en musli med havregryn, rosiner, mandler og babanchips, men synes ikke at sn er så velegnet til Maja. Men hvad kan jeg give hende på A38? Synes at det er kedeligt bare med havregryn....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Skægt det var ellers nogen af de ting jeg ville foreslå :) mandler ville jeg nok undgå men ellers resten.

Hvad med frisk frugt sammen med havregryn? Al slags kan umiddelbart bruges tænker jeg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna kan godt lide alle mulige former for købemusli :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror muligvis ikke Maja har vildt mange kindtænder, og det måske er derfor Nitzen spørger? :)

Jeg ville tilføje frisk frugt som smag, og så havregryn, da de er nemme at tygge. Ellers elsker Sophia rosiner :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers kan du lave frugtmos og blande sammen med? Jeg laver stadig ind imellem frugtmos, hvis jeg har nogle meget modne bananer der trænger til at blive brugt.

Så laver jeg det ved at bruge en pose frosen skovbær, nogle modne bananer og en stang vanilje, hvor jeg først tager kornene ud og i gryden og også putter selve stangen i og koger med (og tager stangen op, inden det bliver blendet) .... nogle gange putter jeg også æble i, hvis vi har nogle der skal spises...

Det smager mega godt - og det er naturlige sødestoffer (som banan og vaniljestang)... 

Jeg har faktisk engang serveret det sammen med flødeskum og ristet havregryn - fordi min mor har gluten allergi, så kan hun bedre spise sådan noget, fremfor kage og brød....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kan Noah godt lide fine gryn og kokos paa yogurt.

 

Nu er han vild med at pille i musli med toerret frugt og musli med kerner og saa han elsker knas, altsaa hvis jeg laver musliknas selv. Han er ogsaa glad for rosiner, de kan jo hakkes lidt. 

 

Hvad med rugbroedsdrys, soedet med kokos og maaske lidt kokospalmesukker? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smuldret frisk rugbrød er super.

 

Anna har også kun 2 kindtænder, men hun spiser havregryn med mælk hver morgen, så tror bestemt også godt du kan komme havregryn på :)

 

Ellers frisk blød frugt, som melon, papaya, mango, banan, kiwi osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, de behoever jo ikke taender for at kunne tygge det bloede mad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER