tullemor87

Sygemeldt :-(

5 indlæg i dette emne

Øv, øv, øv! Den gik ikke længere. Blev for 1½ uge siden sygemeldt, og har idag meddelt min leder, at jeg ikke kommer tilbage før barsel :-(

 

Har haft meget ondt i bækken og lænd, og jeg har været meget stresset på arbejdet, så udfaldet blev altså 2 måneders sygemelding, indtil jeg går på barsel til februar (jeg har ret til at gå fra 8 uger før termin).

 

Men HVAD skal man få tiden til at gå med, når man ikke kan stå og gå ret længe ad gangen, og man er ved at være træt af at se Go' Morgen Danmark hele formiddagen?

 

Foreløbig har jeg syet en lille hue og "futter" (sutsko i fleece) til vores lille pige. Men kan jo ikke blive sådan et selvproducerende monster, der bare ligger og syr huer og futter og bamser dag ud og dag ind...

 

Så, ja - gode råd til at få hverdagen til at ligne en hverdag søges!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis det var mig, var jeg gået amok i strikketøjet ;-) Måske lærer en ny måde at producere ting på? Det kommer jo også lidt an på hvad du kan holde til?

Gøre klar til at lillepigen kommer, ved at sørge for ekstra mad der kan fryses ned, så I har nemme middagsretter til den tid. (man kan jo sidde ned og lave madplan og indkøbsseddel, og så er det bare at sætte manden i sving *G*)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige på besøg fra Marts termin - er sengeliggende med for kort livmoderhals.

Jeg hækler, blogger (pt desværre lidt for meget brok over at ligge ned.. Hehe..), ser Netflix og når jeg endelig er oppe tager jeg tingene lidt af gangen.. Tømmer opvaskemaskine af flere omgange osv.. (Har sindssyg dårlig samvittighed over at ligge her mens kæresten skal stå for ALT inkl vores tre større børn.. Ork..)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er en masse ting du kan lave!

Først vil jeg foreslå at du forkæler dig selv, det kan man aldrig blive træt af. Så gå en tur (så meget som du nu har overskud til og kan). Og nu hvor det er juletid, hvad så med noget pynt? Du kan også se nogle julefilm, de har en masse forskelligt kørende på tv2zulu. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også lige blevet fuldtidssygemeldt for et par dage siden. Døjer med rigtig mange plukkeveer, og har forsøgt mig på nedsat tid, men det gik ikke. Skulle have været gået fra i februar... Så nu skal jeg læse så mange bøger, som jeg aldrig har læst før. Jeg vil også i gang med at lære at strikke :) Det er lang tid at gå hjemme, men jeg tror man bliver nødt til at se positivt på det, og tænke, at man aldrig får så meget tid til sig selv igen, som man har nu.

God Jul! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER