ninnad

testhold uge 1

67 indlæg i dette emne

Så lidt da  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg syntes også kun at jeg er mere irritabel :). Kan jeg også være op til min mens. Den skulle helst blive væk på lørdag.

Min cyklus er dog ikke regelmæssig endnu efter 3 mdr. Men går alligevel ud fra en på 28 dage... De sidste 2 cyklusser er mens. kommet på 25 og 26 dagen...,

 

Uhh.. det jo snart.. Håber mensen holder sig langt væk :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm ja jeg har haft hovedpine de sidste 4 dage! Nok ikke lige noget med graviditet, nok nærmere ÆL men for helved det er træls!  :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er begyndt at bløde lidt i dag.

Havde først "ikke forventet" mens på lør. Så min cyklislængde har indtil videre kun været på 25-26 dage i de 3 cyklusser jeg har haft efter pillestop....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er begyndt at bløde lidt i dag.

Havde først "ikke forventet" mens på lør. Så min cyklislængde har indtil videre kun været på 25-26 dage i de 3 cyklusser jeg har haft efter pillestop....

Øv øv. Håber det lykkes for jer i næste cyklus. . Det var godt nok ikke en lang cyklus.. Skal man se positivt på det, så har i flere chancer end nogen med en længere cyklus:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv. Håber det lykkes for jer i næste cyklus. . Det var godt nok ikke en lang cyklus.. Skal man se positivt på det, så har i flere chancer end nogen med en længere cyklus:-D

Ja det er træls... Men tror måske jeg var syg imens ægløsningen lå, så vi fik nok ikke hygget på dagen...

Må bare op på hesten igen... Og jeg kan tabe mig lidt mere inden en pos. Test og Mads bliver lidt ældre, når han bliver storebror, han er jo kun næsten 14 mdr. Nu....

Så er rimelig med det.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er begyndt at bløde lidt i dag.

Havde først "ikke forventet" mens på lør. Så min cyklislængde har indtil videre kun været på 25-26 dage i de 3 cyklusser jeg har haft efter pillestop....

æv  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

æv :kram2

Ja øv og nu er jeg sikker på at det er min mens der er kommet.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sådan en muren i underlivet, som om at mens er på vej trækker helt om i lænden og mine bryster er ømme, så er bange for at løbet er kørt, men hvis det ikke er kommet mandag, så håber jeg på en lille spire, men lige nu tror jeg desværre ikke på det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror også jeg melder mig med testdag d. 30 :) vi har ikke sexet vildt meget, da vi har haft en del om ørerne, men der er da et lille håb alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min cyklus viser sig at være blevet længere, end jeg regnede med, så jeg har først testdag efter uge 1. Pøj pøj, de damer :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm står og skal til julebal imorgen, hvor der skal drikkes  :wacko 
Vil være 3+1 imorgen ca. hvis jeg er gravid, så en test vil nok ikke kunne hjælpe meget, tror i ?

Men er det ikke noget med at hvis jeg nu er gravid, og ægget har sat sig fast, så har bebsen en "madpakke" med den får nærring fra de første 14 dages tid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm står og skal til julebal imorgen, hvor der skal drikkes :wacko

Vil være 3+1 imorgen ca. hvis jeg er gravid, så en test vil nok ikke kunne hjælpe meget, tror i ?

Men er det ikke noget med at hvis jeg nu er gravid, og ægget har sat sig fast, så har bebsen en "madpakke" med den får nærring fra de første 14 dages tid?

Jeg ved faktisk ikke noget om en madpakke, men har godt læst andre skrive om det.. Jeg fik altså også et lille glas rødvin juleaften. .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det var et enkelt glas ville jeg ikke være så "bange", men det her er jo disideret en druk-tur!  :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men er det ikke noget med at hvis jeg nu er gravid, og ægget har sat sig fast, så har bebsen en "madpakke" med den får nærring fra de første 14 dages tid?

Den lille har sin egen madpakke den første tid :) Hvis man skal være bekymret hver måned omkring forventet mens, så kan ventetiden hurtigt blive endnu længere, hvis ikke man skal holde sig på dydens smalle sti :blush Men det er jo hvad man selv tror på og kan stå inde for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den lille har sin egen madpakke den første tid :) Hvis man skal være bekymret hver måned omkring forventet mens, så kan ventetiden hurtigt blive endnu længere, hvis ikke man skal holde sig på dydens smalle sti :blush Men det er jo hvad man selv tror på og kan stå inde for :)

Det har du ret i, men hvis jeg nu er gravid ved jeg også at jeg ville have dårlig samvittighed.

Men må se om jeg kan "snyde" så de andre ikke ser jeg ikke drikker så meget.  :unsure  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så det i dag mens skulle komme, men den er ikke kommet endnu. . Jeg har ikke testet, for mens plejer at komme om formiddagen, men nu den ikke er kommet, vil jeg hellere teste i morgen tidlig.. Jeg har stadig on/off mens smerter men ikke så kraftige som for et par dage siden. Mine babser er smadder omme, de føles om om de er spændt ud.. Så kan snart ikke vente til i morgen! !:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så det i dag mens skulle komme, men den er ikke kommet endnu. . Jeg har ikke testet, for mens plejer at komme om formiddagen, men nu den ikke er kommet, vil jeg hellere teste i morgen tidlig.. Jeg har stadig on/off mens smerter men ikke så kraftige som for et par dage siden. Mine babser er smadder omme, de føles om om de er spændt ud.. Så kan snart ikke vente til i morgen! !:-D

Spændende! Jeg tester også i morgen, tror dog ikke så meget på det, som jeg gjorde for en uge siden :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor mange tester imorgen, måske jeg også skal teste så, vil være omkring 3+4 imorgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor mange tester imorgen, måske jeg også skal teste så, vil være omkring 3+4 imorgen

Jeg blev overtalt af testmonstret her til aften, testede desværre negative. . Så venter og ser pm mens holder sig væk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke rigtig finde ud af det. Troede egentlig jeg havde fået mens her for et par dage siden. Men nu ser det ud til allerede at være slut her på CD 28, og normalt bløder jeg en del og i mindst 6 dage. Begyndte dog at pletbløde allerede 3 dage efter den positive ÆL test og har gjort det lige siden med varierende styrke. Synes min krop opfører sig meget mærkeligt for tiden. Tror dog jeg vil prøve at teste imorgen alligevel, selvom jeg ikke tror den er der...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede i dag - negativt, BAH :(

Tror nok heller ikke helt på det, men mens skulle være kommet i dag. Det er sikkert mit ønske om at få en positiv test der forlænger cyklus...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke rigtig finde ud af det. Troede egentlig jeg havde fået mens her for et par dage siden. Men nu ser det ud til allerede at være slut her på CD 28, og normalt bløder jeg en del og i mindst 6 dage. Begyndte dog at pletbløde allerede 3 dage efter den positive ÆL test og har gjort det lige siden med varierende styrke. Synes min krop opfører sig meget mærkeligt for tiden. Tror dog jeg vil prøve at teste imorgen alligevel, selvom jeg ikke tror den er der...

Syntes jeg har.læst at hvis man pletbløder efter ægløsning kan det være pga. at ægget har sat sig fast. . Håber for jer at det er derfor:-D Glæder mig til at hører resultatet hvis du tester i morgen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syntes jeg har.læst at hvis man pletbløder efter ægløsning kan det være pga. at ægget har sat sig fast. . Håber for jer at det er derfor:-D Glæder mig til at hører resultatet hvis du tester i morgen!

Det har jeg også læst men 3 dage efter ÆL er vist for tidligt. Og jeg har pletblødt konstant i ti dage i træk, jeg er ved at blive sindsyg! Men for at det ikke skal være lyv oplevede jeg faktisk det samme da jeg blev gravid sidst. Alligevel tror jeg ikke rigtig på den er der denne gang. Men håber selvfølgelig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg også læst men 3 dage efter ÆL er vist for tidligt. Og jeg har pletblødt konstant i ti dage i træk, jeg er ved at blive sindsyg! Men for at det ikke skal være lyv oplevede jeg faktisk det samme da jeg blev gravid sidst. Alligevel tror jeg ikke rigtig på den er der denne gang. Men håber selvfølgelig :-)

Det lyder da lovende :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER