Martin

Bedste Apps til børn

14 indlæg i dette emne

Hej med jer

 

Jeg vill høre om I kan anbefale nogle Apps til iPad eller Iphone/android som jeres børn er rigtig glade for.

 

Jeg vil gerne lave en artikel omkring de bedste apps til børn her på BK, så jeg har jo brug for lidt input fra jer.

 

 

På fårhånd tak

Martin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Subway surf er min fætter på 4 rigtig glad for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til lidt større børn, så Boonie Bounce og Boonie Rescue :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er glade for Cirkeline, rasmusklump, duplo, duplotog, tocca train - vi har mange flere - men dette er favoritterne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Videotouch har længe været storfavoritten herhjemme…. Det var noget af det første som kunne fange Marlon, og han elsker det stadig! Ellers er historieapps også ved at være sikre hits hos Marlon… fx. "mis med de blå øjne" Og så er Fruit Ninja også tit i brug ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sound touch, moobaa, rasmus klump og cirkeline er de største hits hos os lige nu (Simon er 17 mdr.)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Soundtouch, Talking Ginger, Giggle gang er de mest brugte herhjemme pt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres svar -

 

Jeg vil selvfølgelig meget gerne have flere ideer :)

 

God weekend

 

Martin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karla leger mest med GarageBand lige nu :D Ellers er der også et spil, hun er ret glad for, som vidst nok bare hedder Toddler. Der er er tegnet elefant på logoet. (Det er sådan et, hvor man trykker på nogle dyr og ting, der gør ting og siger lyde)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fisher Price apps'ne hitter stort herhjemme :) Især "monkey" "animals" og sangbogen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karla leger mest med GarageBand lige nu :D Ellers er der også et spil, hun er ret glad for, som vidst nok bare hedder Toddler. Der er er tegnet elefant på logoet. (Det er sådan et, hvor man trykker på nogle dyr og ting, der gør ting og siger lyde)

Da min niece var 1 år, elskede hun også det spil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silje er helt vild med Pepi.. et spil hvor man kan vaske hænder på en pige /dreng og pudse næse og meget andet.. Dr dybt imponeret over hvor meget hun forstår af det spil

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi prøvede det med dublotog i dag, og det var et stort hit - hun kunne både trække i håndtaget og trykke på de små knapper. 

(Dog synes hun det mest spændende er at trykke på homeknappen :rolleyes)

 

Synes også det er ret vildt, hvor meget de kan allerede. Karla er ikke engang 15 måneder, og jeg har måtte sætte kode på min telefon, fordi hun kan slide skærmen og på den måde låse den op :o Det der med at gå ind i apps har hun helt styr på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rasmus klump er et hit her, samt duplo apps heriblandt toget, som Lasse har fuldstændig styr på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER