Lilletut

Testhold uge 46

106 indlæg i dette emne

Er der nogen, der skal teste i uge 46? Jeg regner med at have testdag den 12., så jeg må se om jeg kan styre testmonstret i dagene op til ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej.. Jeg skal teste søndag i uge 46, altså den 16. tror jeg det bliver.. Men jeg er meget spændt for min cyklus har været meget mærkelig på det sidste, gik 1 uge over tid i sidste cyklus uden positiv test, så er meget i tvivl om hvornår jeg har ægløsning, men vi prøver:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh jeg krydser fingre for jer :goodluck

Tester du for ÆL?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det gør jeg ikke, men tænker at det bliver en mulighed, hvis ikke det lykkes denne her gang.. Krydser også alt der nu kan krydses for jer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) hvor længe har I prøvet? Det er kun min 2. cyklus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg smed p-pillen i juli mdr. og vi har ikke sådan gjort noget alvor i projekt lillebror eller lillesøster, så det er først den her mdr. hvor vi tænker meget over det.. Så vil være meget overrasket hvis den ee der i første huk..:-) Er din cyklus den samme begge gange? for min er godt nok utilregnelig. .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal teste d. 12 eller 13 i uge 46  :)

Hvis ikke testmonsteret tager over inden :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii en mere i gruppen, håber der er 2 skønne streger i vente for os alle..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min cyklus er meget regelmæssig :) ca. 28-30 dage hver gang og ÆL cirka midt i det hele. Jeg burde have ÆL her i weekenden! Så kryds lige fingre ;)

Jeg stoppede på p-piller i starten af året, men vi er først gået i gang med PB nu, så min cyklus har også haft lidt tid til at blive regelmæssig :)

 

Velkommen på holdet til dig også, Kjerrumgaard ;) hvor længe har du så prøvet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre Lilletut :yay

 

Jamen det er egentlig nogle måneder siden stoppede med at bruge prævention, men vi er først sådan rigtig gået i gang med PB i denne her måned, hvor jeg har testet med ÆLteste, så er mega spændt på om der er gevinst, men tror det desværre ikke, har slet ikke nogen symptomer. :unsure

Er der nogen af jer der har fåey symptomer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen symptomer her, men har også først haft ÆL her i weekenden, eller det regner jeg med.. Så er godt nok spændt på om vi har ramt de gyldne dage:-)

Er der symptomer hos nogen af jer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :-D

Nej ingen symptomer, men jeg har også kun ÆL nu her i weekenden. Jeg har ikke fået taget ÆL-tests siden i torsdags, hvor den var svag..men ud fra beregningerne skulle det være i dag eller i går ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :)

Jeg har også testdag i uge 46,- søndag d.17. Det er anden cyklus siden SA, og første cyklus vi har prøvet. Jeg skulle være 2+3 idag. Igår og i dag har jeg været svimmel, bliver utilpas/kvalme hvis jeg ikke spiser og har hovedpine. Tænker dog at det er meget tidligt med symptomer?! Så måske er det bare lidt små sygdom i kroppen?!

Krydser fingre for at vi alle kommer til at stå med to streger:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også testdag i uge 46 !! :loveshower godt nok først om søndagen :p

Jubii det er første gang jeg kan skrive i en "test-uge-tråd"..

Alt mulig held og lykke til jer damer - må uge 46 blive stregernes uge :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@Deva: velkommen på testholdet :yiepie   Det lyder som lidt tidligt med symptomer :unsure hvornår har du haft ÆL?

@NatC: Velkommen til dig også :yiepie det er spændende med første cyklus!

Jeg krydser alle mine fingre for jer også! :goodluck  :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det fedt vi er så mange på holdet, håber at vi alle kan få 2 streger frem i uge 46..

Hvis apps udregningerne er rigtig skulle jeg have haft ÆL. her i weekenden og der blev da også hygget, men kan ikke forstå jeg har haft oppustet mave og små kvalme, der skal ingenting til før jeg bliver svimmel.. Tror simpelthen ikke det kan være symptomer på graviditet, for så skulle jeg have haft ÆL uger før weekenden og er jo også lidt realist og det tror jeg ikke på, så det må være en influenza jeg er ved at rage til mig.. øv øv..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er super fedt at vi allerede er mange der har en testdag i udsigten den uge :loveshower

Sikke jeg håber på at der dukker masser af dobbeltstreger op !

Jeg har so far ingen symptomer overhovedet.. men så igen er jeg jo også meget usikker på hvornår ÆL har været - hvis den overhovedet har været, fordi min cyklus er helt ad H til.. :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med at have testdag omkring d. 15. Er ikke helt sikker på hvornår ÆL har været.

Vi har været igang siden februar. Øv, havde aldrig tænkt vi skulle have svært ved det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med at have testdag omkring d. 15. Er ikke helt sikker på hvornår ÆL har været.

Vi har været igang siden februar. Øv, havde aldrig tænkt vi skulle have svært ved det.

 

:kram

Bruger du en metode til at tjekke for ÆL? temp eller tests?

Jeg håber du står med to streger i næste uge..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

 Hold nu op, går tiden så langsomt !! ?? jeg synes det er lang tid siden jeg meldte mig ind i denne test-gruppe.. men det var igår :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Bruger du en metode til at tjekke for ÆL? temp eller tests?

Jeg håber du står med to streger i næste uge..

 

Ikke denne cyklus. Har brugt æl test flere måneder, men synes det bliver dyrt i længden når jeg har så svingende cyklus. Så vi har aftalt at vi bare hygger hver anden dag  :)  Så håber vi, at det er nok. 

 

Og tak skal du have, håber jeg også - og håber selvfølgelig også at du gør!  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hejsa. jeg er ny på babyklar:) havde ÆL d30/10 så skal vist også teste i slutningen af uge 46? bliver 3. rigtige forsøg med udregnet ÆL efter p-pille stop. Har dog desværre ikke været to streger på andet end ÆL-pinden endnu.

krydser fingre for jer alle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hejsa. jeg er ny på babyklar:) havde ÆL d30/10 så skal vist også teste i slutningen af uge 46? bliver 3. rigtige forsøg med udregnet ÆL efter p-pille stop. Har dog desværre ikke været to streger på andet end ÆL-pinden endnu.

krydser fingre for jer alle :)

 

Jamen velkommen til !  :balloons

Ja så er du med i klubben - selvom jeg vil vove at påstå at du har testdag om onsdagen :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

(Er på mobilen, så kan ikke lige qoute eller sætte smileys ind)

Lilletut: Tak for din velkomst:-) Jeg ved ikke med sikkerhed hvornår min ægløsning har været der, men tror omkring d.28. Jeg tror den ligger lidt tidligt i min cyklus eller også har min mand super sædceller.i mine to første graviditeter ( den sidste blev så til en SA) hyggede vi på niende dagen efter første meno dag, og jeg blev gravid. Denne gang på 10 dagen, og min cyklus plejer at være på 28 dage. Så ved det ikke med sikkerhed. Er dog virkelig spændt på om vi er heldige denne gang.

NatC: åh, jeg synes også tiden går langsomt, og meldte mig også først på banen igår:-D

KobeBaby: Velkommen til:)

De damer,- jeg krydser fingre for at der kommer til at vrimle med to steger i næste uge. Yeah:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder spændende, Deva :-) jeg krydser også fingre for jer!

Jeg er ret utålmodig...er sikker på at jeg har haft ÆL, så nu vil jeg bare gerne teste ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER