Lilletut

Testhold uge 42

91 indlæg i dette emne

Præcis :)

Jeg har testet negativ i en graviditet 3+4, men positiv 4+0 , desværre endte den graviditet som en MA.

Og i 2. Graviditet testede jeg positiv 3+3/3+4 og resultatet suser rundt i stuen nu :)

Så opgiv ikke håbet- det er det der med, at det ikke er ovre før den røde dame synger :D

 

 

Hahaha :D :P

Jeg er simpelthen også så utålmodig... jeg fandt lige ud af, at min mens faktisk burde komme i dag og ikke fredag.. jeg har næsten altid 28 dage i min cyklus (i dag) og havde positiv ÆL test på dag 14. Nogen gange går der 30 dage, så jeg må nok vente til fredag og se tiden an. Ingen mens endnu, men siden i går har jeg haft sådan nogen krampelignende smerter i maven ind i mellem :wacko det har jeg altså ikke prøvet før på den måde?

Jeg testede i går morges og i dag her til morgen, men begge var negative. Men jeg vil også kun være 3+6 i dag, så der er da håb endnu.

I mandags testede jeg negativ, men den blev positiv efter nogen timer. Er der andre, der har prøvet det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Giver også lidt håb her - TAK!!

 

Har ellers testet negativt ved 3+0, 3+2, 3+4.... Jeg ved godt, det er for tidligt - har bare været helt vild utålmodig denne gang!!!

 

 

Hahaha :D :P

Jeg er simpelthen også så utålmodig... jeg fandt lige ud af, at min mens faktisk burde komme i dag og ikke fredag.. jeg har næsten altid 28 dage i min cyklus (i dag) og havde positiv ÆL test på dag 14. Nogen gange går der 30 dage, så jeg må nok vente til fredag og se tiden an. Ingen mens endnu, men siden i går har jeg haft sådan nogen krampelignende smerter i maven ind i mellem :wacko det har jeg altså ikke prøvet før på den måde?

Jeg testede i går morges og i dag her til morgen, men begge var negative. Men jeg vil også kun være 3+6 i dag, så der er da håb endnu.

I mandags testede jeg negativ, men den blev positiv efter nogen timer. Er der andre, der har prøvet det?

Hvor er jeg bare glad for at høre jeg ikke er det eneste testmonster  :P

 

Det lyder meget lovende lilletut - Ingen af mine test er blevet det mindste positive, selv efter at have lagt i flere timer. Så krydser fingere for dig. Tester du igen på fredag?

 

Hvad med dig Sparklinrock - hvornår tester du igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeg bare glad for at høre jeg ikke er det eneste testmonster  :P

 

Det lyder meget lovende lilletut - Ingen af mine test er blevet det mindste positive, selv efter at have lagt i flere timer. Så krydser fingere for dig. Tester du igen på fredag?

 

Hvad med dig Sparklinrock - hvornår tester du igen?

 

Tester igen i morgen, så er jeg 3+6. Tænker at det vel er OK at teste hver anden dag....?!

 

Har heller ikke oplevet en positiv test, selv om jeg har ladet dem ligge i mange timer........ ØV.

 

Totalbabyklar fik en positiv test, efter den havde ligget længe, og den viste sig at være god nok. Så jeg tror lidt på, at en positiv test (selv om den har ligget for længe) er et bedre tegn end en negativ test http://www.babyklar.dk/forum/21033/svag-streng-ved-33.html/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tester igen i morgen, så er jeg 3+6. Tænker at det vel er OK at teste hver anden dag....?!

 

Har heller ikke oplevet en positiv test, selv om jeg har ladet dem ligge i mange timer........ ØV.

 

Totalbabyklar fik en positiv test, efter den havde ligget længe, og den viste sig at være god nok. Så jeg tror lidt på, at en positiv test (selv om den har ligget for længe) er et bedre tegn end en negativ test http://www.babyklar.dk/forum/21033/svag-streng-ved-33.html/

Selvfølgelig er det OK at teste hver anden dag - det er jo kun os selv der kan bestemme hvor ofte vi vil teste  :D  :ditto

Jeg tror også på en positiv er positiv uanset hvor længe den har lagt. Nu har vi prøvet i 2 år og har på intet tidspunkt haft en test der har været det mindste positiv - så det må være et godt tegn at få en positiv uanset hvad.

 

Glæder mig til at få en opdatering i morgen og håber på positive nyheder Sparklinrock  :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig er det OK at teste hver anden dag - det er jo kun os selv der kan bestemme hvor ofte vi vil teste  :D  :ditto

Jeg tror også på en positiv er positiv uanset hvor længe den har lagt. Nu har vi prøvet i 2 år og har på intet tidspunkt haft en test der har været det mindste positiv - så det må være et godt tegn at få en positiv uanset hvad.

 

Glæder mig til at få en opdatering i morgen og håber på positive nyheder Sparklinrock  :balloons

 

TAK!! Og held og lykke til dig - synes nu den der blødning lyder som et godt tegn!! Krydser fingre :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, det er virkelig spændende, hvis I siger, at I aldrig har oplevet det og at det må være et godt tegn! Og Totalbabyklars oplevelse giver jo virkelig håb ;) Men det er min første cyklus, så jeg tør næsten ikke håbe på det... :unsure
Ja jeg tester igen på fredag! Jeg tror, at jeg springer dagen over i morgen og så tester fredag morgen i stedet.

Ja, det er helt OK at teste hver anden dag! Ellers går man jo også alt for længe uden at vide besked ;) hvornår forventer du at mens bliver væk? ;)

Krydser fingre for jer begge!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha, det er virkelig spændende, hvis I siger, at I aldrig har oplevet det og at det må være et godt tegn! Og Totalbabyklars oplevelse giver jo virkelig håb  ;) Men det er min første cyklus, så jeg tør næsten ikke håbe på det... :unsure

Ja jeg tester igen på fredag! Jeg tror, at jeg springer dagen over i morgen og så tester fredag morgen i stedet.

Ja, det er helt OK at teste hver anden dag! Ellers går man jo også alt for længe uden at vide besked ;) hvornår forventer du at mens bliver væk? ;)

Krydser fingre for jer begge!!

Glæder mig til at høre en opdatering på fredag - vil krydse finder for dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, sys der er længe til mandag.. Men tror jeg tar en tester imorgen tidlig, for har virkelig fået kvalme og ondt i brystvorterne her de sidste par dage.. Blir godtnok ked hvis det viser sig der slet ikke er noget.. Men det må der næsten være, for har aldrig haft det som jeg har det nu!

Baby støv til alle i dejlige kvinder :0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for dig i morgen, Matzen91 og sender en masse babystøv i din retning ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Good luck til jer! - Jeg skal teste på søndag :) 

 

/Mette

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke til dig også Mette :)

Hvordan gik testen i dag Matzen? Håber den er der..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg er også ved at være virkelig spændt på, hvordan det går jer alle, når I nærmer jer forventet mens!!! Krydser også fingre for alle I dejlige damer! :goodluck ..og endnu mere :bd

 

Ja, hvordan gik det Matzen91?

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, jeg er desværre ude for denne gang.. Fik mens sent i går aftes. Held og lykke, og en masse :bd til alle jer andre! :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I lige måde, Mette!

Krydser stadig fingre, Matzen! Vi venter spændt på update ;-)

Årh øv, Glossi! Hepper på dig i næste cyklus så :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, jeg er desværre ude for denne gang.. Fik mens sent i går aftes. Held og lykke, og en masse :bd til alle jer andre! :)

Øv, det må være næste måned der er din Glossi

Det tyder heller ikke godt for mig. Jeg er ved at få min normale optakt til mens så tror ikke der går så lang tid før den melder sin ankomst desværre. Men så er det bare på den igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, negativ.. Men ville også kun være 3+3 idag, så jeg krydser bare mine fingre :0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv for Glossi!! Og øv det lyder heller ikke så godt for dig PB 2244. :angry

 

Jeg testede negativt igen i dag (ca 3+6). Venter menstruation i morgen eller lørdag, og er ret sikker på, at den nu er på vej <_< Glæder mig egentlig bare til den kommer nu, så vi kan tage hul på en ny cyklus.

 

Men der må da være nogen af os, der får to streger i denne uge???!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor er det surt Glossi! :(  Hepper også på dig i næste cyklus så! :)

Ja, løbet er jo ikke kørt endnu, Matzen91! :yay

Ja, der må da snart være nogen, det lykkes for!!! :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, negativ.. Men ville også kun være 3+3 idag, så jeg krydser bare mine fingre :0)

  

Øv for Glossi!! Og øv det lyder heller ikke så godt for dig PB 2244. :angry

 

Jeg testede negativt igen i dag (ca 3+6). Venter menstruation i morgen eller lørdag, og er ret sikker på, at den nu er på vej <_< Glæder mig egentlig bare til den kommer nu, så vi kan tage hul på en ny cyklus.

 

Men der må da være nogen af os, der får to streger i denne uge???!!

Øv begge to. Men Matzen, den kan jo godt gå hen og blive positiv, når du kun er 3+3, så der er håb endnu

Sparklinrock - det samme for dig, du kan jo være HCG niveauet bare ikke er højt nok endnu til at give udslag.

Som i pointerede overfor mig, så er det ikke over før den røde dame synger :) så det motto må vi holde ved..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor er det surt Glossi! :(  Hepper også på dig i næste cyklus så! :)

Ja, løbet er jo ikke kørt endnu, Matzen91! :yay

Ja, der må da snart være nogen, det lykkes for!!! :bd :bd :bd

Hvad med dig Lille Pi - kan se du skal teste i næste uge. Nogen symptomer?

Sender også massere af babystøv til næste uges testhold :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan lade sig gøre :)

Bare op med modet

post-6731-0-91294600-1382018736_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan lade sig gøre :)

Bare op med modet

Mange gange tillykke - hvor er det fedt.. :)

(Vil lave mange flere smilies men er fra mobilen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan lade sig gøre :)

Bare op med modet

 

Ja, rigtigt stort tillykke!! Det må være fantastisk at stå med sådan en test. :loveshower  :yiepie  

 

Jeg håber inderligt, at jeg snart kan gøre dig kunsten efter. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Piger

 

Mig og min kæreste er lige gået igang med pb. Vi gav den fuld skrue ved sidste ægløsning og har forventet mens dag idag. Tog en test imorges (da jeg var utålmodig) og efter 5 min så den sådan her ud. Kan ikke finde ud af om den er positiv da den ikke er så kraftig i farven, den blev mere kraftig i farven efter 10 min, men så tæller det ikke eller?

 

Jeg har sådan murren i underlivet, men plejer at have meget mere ondt når jeg venter mens.

 

 

post-7965-0-71200100-1382023386_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Piger

 

Mig og min kæreste er lige gået igang med pb. Vi gav den fuld skrue ved sidste ægløsning og har forventet mens dag idag. Tog en test imorges (da jeg var utålmodig) og efter 5 min så den sådan her ud. Kan ikke finde ud af om den er positiv da den ikke er så kraftig i farven, den blev mere kraftig i farven efter 10 min, men så tæller det ikke eller?

 

Jeg har sådan murren i underlivet, men plejer at have meget mere ondt når jeg venter mens.

 

Den ser da fuldstændig fin og positiv ud!! :glad

 

TILLYKKE :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER