AnnikaF

Vinterstøvler

7 indlæg i dette emne

Hej,

Nå - mine vinterstøvler måtte lade livet sidste år. Så nu er jeg på udkig efter nye, og Martin skal egentlig nok også have sig et par.

Vi bor lige ved Hareskoven og Søndersø, og tvillingerne kommer i løbet af november, så vi skal rigtigt ud at trille med barnevognen i vinterkulden.

Mine krav til dem er:

- De skal være lette / i hvert fald ikke alt for tunge

- De skal være gode at gå i

- De skal helst ikke tage et år at tage på, så rigtig gerne noget med lynlås (kan dog slække på dette krav)

- De skal være varme

- De skal være vandtætte

Så ja, det skal være nogle ordentlige støvler, som samtidig er til at gå i. Har I nogle gode erfaringer med vinterstøvler? Både til herre og dame?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er vild med timberlands vinterstøvler (dem der går til under knæet), men de er desværre ikke vandtætte og har heller ikke lynlås.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vild med timberlands vinterstøvler (dem der går til under knæet), men de er desværre ikke vandtætte og har heller ikke lynlås.

Ikke vandtætte siger du, men holder de til gåture og leg (med de større børn) i sneen og til efterårets vandpytter? Altså er de sådan rimelig vandafvisende eller slet ikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil stærkt anbefale Ecco goretex støvler. De koster godt nok 1500-2000 kr. Men de er alle pengene værd! Det er 4. Vintersæson at jeg skal bruge dem i og de er stadig som nye :) de er vandtætte og har lynlås :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil stærkt anbefale Ecco goretex støvler. De koster godt nok 1500-2000 kr. Men de er alle pengene værd! Det er 4. Vintersæson at jeg skal bruge dem i og de er stadig som nye :) de er vandtætte og har lynlås :)

Se det lyder lækkert! Åh vinterstøvler er godt nok bare pokkers dyre! Havde håbet på omkring en tusse pr. par, der er jo rigeligt andet at bruge penge på ;) Men selvfølgelig, hvis de holder så godt, er det jo ret billigt på årsbasis ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil stærkt anbefale Ecco goretex støvler. De koster godt nok 1500-2000 kr. Men de er alle pengene værd! Det er 4. Vintersæson at jeg skal bruge dem i og de er stadig som nye :) de er vandtætte og har lynlås :)

Hmm - jeg kan se, de har en del goretex støvler. Kan du huske, hvad din model hedder? Og nej hvor ser de lækre ud altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil stærkt anbefale Ecco goretex støvler. De koster godt nok 1500-2000 kr. Men de er alle pengene værd! Det er 4. Vintersæson at jeg skal bruge dem i og de er stadig som nye :) de er vandtætte og har lynlås :)

Enig! Jeg er SÅ glade for mine :)

 

Jeg har denne model http://shopeu.ecco.com/dk/da/ecco/ecco-xpedition-iii-ladies_1690278/1690283?navId=279 Godt nok 3-4 år gamle, så farven/designet er ændret liiiidt. Men de fremstår nye på trods af arbejde i vuggestue :) - godt nok uden lynlås.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER