Myyynte

Babybleer - Hvillke er bedst (og billigst)?

42 indlæg i dette emne

Hvilke bleer bruger I og hvor køber I dem henne?

Og hvad giver I for dem?

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rema1000 :) Mener der er 50 kr for en pakke.

Husker ikke priserne på str. 1 og 2, for der er pakkerne også lidt mindre.

Super gode bleer!! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen tvivl om at de bedste vi bruger er dem fra rema 1000 og de er også de billigste. Under en krone stykket. Kom ikke i rema denne gang så købte libero men de klumper lidt sammen i fyldet når der er tis i (min mor viste mig det og hun er ble konsulent på hendes arbejde så ved hvad man skal kigge efter).

Men det er lidt forskelligt fra barn til barn hvad der lige sidder bedst :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rema1000 :) Mener der er 50 kr for en pakke.

Husker ikke priserne på str. 1 og 2, for der er pakkerne også lidt mindre.

Super gode bleer!! :super

Ja 50 kr for 56 bleer. I de to små størrelser er prisen det halve men der er så også kun det halve antal bleer i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger aldis :-)

72 stk for 86 kr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok tak piger. Er dem fra Rema1000 også uden alt muligt? Er ikke inde i bleverdenen endnu, så aner ikke om der produceres bleer der har parfume eller usunde ting i, men er jo interesseret i nogle uden alt muligt halløj (som de fleste vel ønsker) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger aldis :-)

72 stk for 86 kr :)

dem har jeg også hørt godt om.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok tak piger. Er dem fra Rema1000 også uden alt muligt? Er ikke inde i bleverdenen endnu, så aner ikke om der produceres bleer der har parfume eller usunde ting i, men er jo interesseret i nogle uden alt muligt halløj (som de fleste vel ønsker) ;)

Ja de er uden alt mulig halløj ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja de er uden alt mulig halløj ;)

ha ha tak :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligesom at tøj kan sidde forskelligt på børn/voksne, så kan bleer også sidde vidt forskelligt på de små. Så et er hvad vi hver især synes er godt, men dermed ikke sikkert at det er godt til din baby.

Vi bruger libero - de er jo til den dyre ende. Men det er det der fungerer for os. Dog har vi på det sidste også haft købt dem fra netto.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger også dem fra Aldi.

Lidls bleer syns jeg var for dårlige, men buksebleerne er lidt bedre end de almindelige, men de er fra ca 9 kg og op

Libero syns jeg godt om, jeg syns bare de er for dyre

Pampers syns jeg lugter grimt.

Rema1000 bleer har vi brugt nogen gange og det er også ok, det er bare for besværligt for mig at komme i Rema

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men en god ide er at prøve de forskellige mærker ved evt at skaffe en masse af de gratis babypakker fra Matas, rema 1000, libero, babysam osv så har du en masse forskellige bleer du kan prøve af :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligesom at tøj kan sidde forskelligt på børn/voksne, så kan bleer også sidde vidt forskelligt på de små. Så et er hvad vi hver især synes er godt, men dermed ikke sikkert at det er godt til din baby.

Vi bruger libero - de er jo til den dyre ende. Men det er det der fungerer for os. Dog har vi på det sidste også haft købt dem fra netto.

Ja man må vel prøve sig lidt frem og det skader jo ikke at have 2-3 forskellige mærker i starten...men det er rart at høre hvad andre bruger og har god/dårlig erfaring med :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er enig med Mette om at du burde anskaffe dig alle gratispakkerne. Jeg var glad for at kunne prøve de forskellige slags bleer i starten.

For os virkede Aldi's bedst, da Rema1000 sad dårligt på hende da hun var helt nyfødt. Pampers husker jeg som fine nok, men at de havde det med at klistre fast. Liberos er også fine, men i forhold til prisen er Aldi's klart de billigste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidl. Bleerne der er vi yderst tilfredse med og så de billige. Dem fra rema passer ik T særlig godt og dem fra Aldi holder intet inde hos os.

Libero og pampers giver røde bumser. Men dem for Lidl har 7-9-13 holdt alt inde, er billige og så har de en super pasform til vores søn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger Libero; de sidder bare bedst.

Har dog lige haft en pakke Rema 1000 og de er faktisk okay nu til om dagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger også rema1000. Vi giver dog 54 kr for en pakke (kan ikke huske hvor mange der i pakken for en str 5). De er både astma og alergimærket samt svanemærket... Vi havdde også alle gratispakker til en start og rema1000 vandt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er også tilhængere af Remas bleer. Vi har bare ingen problemer haft med dem og så er de astma allergimærket og svanemærket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger Libero; de sidder bare bedst.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger Libero up&go om natten og enten Rema eller Grøn Balance om dagen.

Du er nødt til at prøve dig frem. Det har også skiftet, hvad der har virket hos os efterhånden som hun er vokset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle svarene tøser :D vi må prøve os frem med lidt forskelligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er fan af Rema 1000's bleer som både de billigste og de bedste. (De mindste str er dog noget kedelige uden motiv, men de bliver bedre efterhånden).

Jeg har dog også haft brugt Lidl's ind imellem, som jeg er ganske tilfredse med. De sidder godt på hende idet de er smalle mellem benene, så generer og hæmmer de hende ikke så meget.

Pampers bleer har lotion i, så dem ville jeg selv holde mig fra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Remas og änglemark er super gode. Har også haft libero, men synes de er for dyre. Disse mærker er alle uden noget.

Men som de andre skriver, så skal du nok have et par stykker liggende, for børnenumser er forskellige :)

Vær opmærksom på at de pampers du får med hos babysam er med lotion = parfume (men de lugter også meget, så det kan du næsten ikke undgå at lægge mærke til :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Remas og änglemark er super gode. Har også haft libero, men synes de er for dyre. Disse mærker er alle uden noget.

Men som de andre skriver, så skal du nok have et par stykker liggende, for børnenumser er forskellige :)

Vær opmærksom på at de pampers du får med hos babysam er med lotion = parfume (men de lugter også meget, så det kan du næsten ikke undgå at lægge mærke til :) )

Hvor køber du änglemark?

Jeg tror jeg køber en pakke fra Aldi, Rema og evt. Libero og änglemark og så må vi se hvad passer bedst. Gad vide hvad sygehusene bruger :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor køber du änglemark?

Jeg tror jeg køber en pakke fra Aldi, Rema og evt. Libero og änglemark og så må vi se hvad passer bedst. Gad vide hvad sygehusene bruger :rolleyes

Hvidovre bruger Libero :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER