Guest Felixmor

At kontakte lægen

4 indlæg i dette emne

Nu har vi været i gang med pb i over et år. Der er intet sket siden vi mistede i marts måned. Har en aftale med mig selv om at jeg må kontakte lægen når jeg har tabt mig 10 kg. Nu står vi for at skulle flytte desværre hvilket sikkert kommer til at betyde ny læge da vi flytter ud af byen. Hvornår ville I kontakte lægen med henblik på en samtale om at der ikke kommer nogen baby? Har tabt mig 5,4 kg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror egentlig bare, at jeg ville kontakte. Jeg synes, det tit virker som om, det kommer an på den enkelte læges personlige holdning. Mit bud er dog, at I ikke umiddelbart vil blive sendt videre til udredning og behandling, fordi du "sagtens" kan blive gravid. I har allerede et barn, og selvom I desværre mistede, så blev du gravid naturligt (så vidt jeg har forstået i hvert fald). Og i medicinsk sammenhæng tror jeg ikke, man vil vurdere, at I har prøvet rigtig længe. Men det er jo bare, hvad jeg tror. Så derfor ville jeg kontakte, når I er flyttet (og du evt. har tabt de sidste kg - flot du har tabt så meget allerede). Enten vil I blive sendt videre, eller også vil I få et klart svar på, hvad der skal til, før man vil sende jer videre. Og det tænker jeg måske kan være meget rart, så I ved præcis, hvad I har at gøre med? Du kan jo også høre, hvad jeres nuværende læge har at sige om sagen. Han kan jo sagtens lave en henvisning - og hvis du ikke kan bruge hans svar, jamen så skifter du jo alligevel læge pga. flytning, så kan du prøve engang mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du har det bedst med at kontakte lægen så må du gøre det. Fra jeg havde en MA til jeg blev gravid igen gik der 8 måneder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har vi været i gang med pb i over et år. Der er intet sket siden vi mistede i marts måned. Har en aftale med mig selv om at jeg må kontakte lægen når jeg har tabt mig 10 kg. Nu står vi for at skulle flytte desværre hvilket sikkert kommer til at betyde ny læge da vi flytter ud af byen. Hvornår ville I kontakte lægen med henblik på en samtale om at der ikke kommer nogen baby? Har tabt mig 5,4 kg.

Synes da en snak med lægen ikke vil være af vejen. Også i forhold til hvad lægen tænker? Du er jo godt i gang (side flot :yay ) med vægttabet, det kan måske også være en motivationsfaktor snakken med lægen.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER