TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Glæder mig helt vildt til at se Ida i hovedet imorgen, når vi tager i Fårup sommerland for at se Sebastian Klein og Jacob Riising

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Glæder mig helt vildt til at se Ida i hovedet imorgen, når vi tager i Fårup sommerland for at se Sebastian Klein og Jacob Riising

De skulle være rigtig gode har jeg hørt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ fik jeg ordet fødselsdagsgave til Luna... tror dog måske hun får en lille ting til, men nu ser vi!

faldt over en super sød og "elegant" jakke i Kvickly... den har bare et sødt snit og så er den sort med pink detaljer og foer.

Og så har jeg købt et elektronisk kasseaparat til hende med scanner, mønter, dankort og lidt varer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig som en dårlig mor, når jeg bare lader Ida ligge inde i sengen og grade. Men har fået nok af natteroderi og prøver ny putteteknik(at stå udenfor døren i 3minutter inden jeg går derind).

Jeg kan sagtens hører at hun ikke skriger fordi hun er ked af det, men fordi hun vil have hendes vilje med at jeg skal ligge på gulvet inde ved hende.

Jeg glæder mig godt nok til at Rasmus har fri imorgen, så kan han prøve at få hende til at sove. Nu har jeg haft puttekamp i over en uge med hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha... prøver på pædagisk vis at putte David. Har lige været derinde for 3. gang, og sagde bestemt (men selvfølgelig kærligt og roligt), at nu kunne han ligge i sin seng og slappe af, så kunne det være han faldt i søvn. Og så selvfølgelig "Godnat. Mor elsker dig."

Nu kan jeg så høre i babyalarmen: "Slappe af. Slappe af. Slappe af..." :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt! Hvor kan man købe det i træ?

  

Hvor er det fundet? Mie havde noget bras og ønskede sig et bedre sæt i fødselsdagsgave, men det er om muligt noget ENDNU være bras - de første 5 ting er faldet fra hinanden <_< legetøjet i et kinder æg er i bedre kvalitet end det her! Men hun elsker det - så vil SÅ gerne finde noget ordentligt. Har overvejet dr. Macstuffins men hader det der lyserøde look.

Annas er lyseblå med en ambulance på :)

Den er købt til 200 kr i en lille butik i Lyngby, der hedder Grønært. Der står ikke noget producentnavn på den :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha... prøver på pædagisk vis at putte David. Har lige været derinde for 3. gang, og sagde bestemt (men selvfølgelig kærligt og roligt), at nu kunne han ligge i sin seng og slappe af, så kunne det være han faldt i søvn. Og så selvfølgelig "Godnat. Mor elsker dig."

Nu kan jeg så høre i babyalarmen: "Slappe af. Slappe af. Slappe af..." :D

Klasse! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih.. Stakkels min pige...

I morgen skal hun være blomsterpige og så har hun bare fået skoldkopper i hele ansigtet og er utilpas :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ih.. Stakkels min pige...

I morgen skal hun være blomsterpige og så har hun bare fået skoldkopper i hele ansigtet og er utilpas :(

Årh det er fileme uheldigt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh det er PERFEKT!!!! Det kommer på jule ønske listen :yay

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dicte 15 mdr og vejer nu 12,3 kg og er 83,5 cm høj :o :D store dejlige pige!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ida har sovet hele natten i hendes egen seng :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elin er fantastisk til at få en i godt humør lige fra morgenen af... 

Vi har bare hygget og tullert rundt og hun sidder ved mig og vi krammer lidt og så siger hun "Mor er dejlig piiiiigeeee!" Og lidt efter "Elin dejlig pige"... Jeg spørger så "er far en dejlig dreng?" "Nej..." siger Elin "Er far en dejlig pige?" "Ja!" svarer hun og render ind og vækker ham ved at sige 10 gange efter hinanden "Far er dejlig piiiigggeeee, far er dejlig piiiiiggeeee...."

 

Og kort tid forinden stod hun foran spejlet og trampede og sagde "Elin er så glaaaaddd!".... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elin er fantastisk til at få en i godt humør lige fra morgenen af...

Vi har bare hygget og tullert rundt og hun sidder ved mig og vi krammer lidt og så siger hun "Mor er dejlig piiiiigeeee!" Og lidt efter "Elin dejlig pige"... Jeg spørger så "er far en dejlig dreng?" "Nej..." siger Elin "Er far en dejlig pige?" "Ja!" svarer hun og render ind og vækker ham ved at sige 10 gange efter hinanden "Far er dejlig piiiigggeeee, far er dejlig piiiiiggeeee...."

Og kort tid forinden stod hun foran spejlet og trampede og sagde "Elin er så glaaaaddd!"....

:lol Der er altså mange små guldkorn allerede - herhjemme er far også en pige og M. En dreng :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis Marius vågner om natten er det som oftes fordi han sidder fast imellem tremmerne. Manden mener vi skal have sat en plade på sengen :huh og jeg hælder mest til en juniorseng. Men manden er så bage for at han skal falde id, da han slår mange kolbøtter i løbet af natten? Nogen der har er godt forslag eller erfaringer med at skifte seng?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elin er fantastisk til at få en i godt humør lige fra morgenen af...

Vi har bare hygget og tullert rundt og hun sidder ved mig og vi krammer lidt og så siger hun "Mor er dejlig piiiiigeeee!" Og lidt efter "Elin dejlig pige"... Jeg spørger så "er far en dejlig dreng?" "Nej..." siger Elin "Er far en dejlig pige?" "Ja!" svarer hun og render ind og vækker ham ved at sige 10 gange efter hinanden "Far er dejlig piiiigggeeee, far er dejlig piiiiiggeeee...."

Og kort tid forinden stod hun foran spejlet og trampede og sagde "Elin er så glaaaaddd!"....

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis Marius vågner om natten er det som oftes fordi han sidder fast imellem tremmerne. Manden mener vi skal have sat en plade på sengen :huh og jeg hælder mest til en juniorseng. Men manden er så bage for at han skal falde id, da han slår mange kolbøtter i løbet af natten? Nogen der har er godt forslag eller erfaringer med at skifte seng?

M. Har samme tendens og efter vi i denne uge har fjernet den ene side af tremmesengen, og sat sengehest på den side, så er det blevet meget bedre- første gang en fod har

Været i klemme er i nat, det er siden tirsdag :)

Men det kræver jo det er muligt at fjerne en side på tremmesengen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi tog siden af tremmesengen, da Sebastian var lille og det blev nødvendigt. Det fungerede fint og han sov sådan et godt stykke tid.

 

Cassandra nåede aldrig at få siderne af tremmesengen, men røg direkte i stor pige seng. Vi har en flexa seng som er lav nu, men som kan blive halv og hel høj. Hun var ca 2 år og 4 mdr. da hun kom over i den store seng og det er gået fint. Jeg frygtede hun selv ville stige ud af sengen, men det gør hun ikke og hun sover fint i sengen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi endelig brugt tid på at få orden i Claras værelse, så igår kom hun i eget værelse... Hun havde værelse sammen med sin søster inden hun skiftede eget værelse. Hun vågnede kl 6 i morges og fik hende til at sove til kl 07,45... :-) Hendes første nat alene, uden søster, gik rigtig godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhhh vi skal til åbent landbrug idag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha... prøver på pædagisk vis at putte David. Har lige været derinde for 3. gang, og sagde bestemt (men selvfølgelig kærligt og roligt), at nu kunne han ligge i sin seng og slappe af, så kunne det være han faldt i søvn. Og så selvfølgelig "Godnat. Mor elsker dig."

Nu kan jeg så høre i babyalarmen: "Slappe af. Slappe af. Slappe af..." :D

 

Haha fantastisk!! :D :D

 

Elin er fantastisk til at få en i godt humør lige fra morgenen af... 

Vi har bare hygget og tullert rundt og hun sidder ved mig og vi krammer lidt og så siger hun "Mor er dejlig piiiiigeeee!" Og lidt efter "Elin dejlig pige"... Jeg spørger så "er far en dejlig dreng?" "Nej..." siger Elin "Er far en dejlig pige?" "Ja!" svarer hun og render ind og vækker ham ved at sige 10 gange efter hinanden "Far er dejlig piiiigggeeee, far er dejlig piiiiiggeeee...."

 

Og kort tid forinden stod hun foran spejlet og trampede og sagde "Elin er så glaaaaddd!".... 

Hvor er hun SKØN!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for råd omkring seng. Vi har været impulsiv og købt denne, da der var -25% i ilva denne weekend.

kDXyYBl.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.