TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Elsker min store pige! Det her med at have et delebarn, gør godt nok man er SÅ opmærksom på hendes udvikling.. Hun udvikler sig virkelig uge for uge!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hehe :) Jeg er vel også i den øvre halvdel for kvinder, men jeg har vist aldrig påstået jeg var høj. Jeg har højest sagt, at jeg har lange ben, men min overkrop er så også tilsvarende kort :P

Vi ville være et kønt par Susanne. Jeg er stik modsat: vildt korte ben, mega lang overkrop ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er helt normalt. når de begynder at spæne rundt forbrænder de jo helt vildt meget.

Simon som er 2år og 2,5 måned vejer 12,1kg og han følger fint en af de mindste kurver.

Så hvis han spiser godt og ellers er aktiv ville det ikke bekymre mig.

Oj jah, han er da også en lille fis :)

Jeg fik lige målt William til 84,5 - så 4,5 cm uden vægtøgning, så er det jo klart jeg synes han ser lidt tynd ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh... nu fik jeg endelig bestilt tid til foto af Luna!

Det er billeder jeg "har til gode" hos fotografen, da jeg har passet hans søn nogle gange...

Det bliver udedørs foto session nede ved Ejstrup søerne... det skal nok blive fede billeder!

Uuhh det lyder fedt, er vildt misundelig! :D Men der er bare ikke lige penge til nogle fotosessions i øjeblikket, selvom jeg drømmer om både gravid fotos, nyfødt fotos, familiefotos og så af Lise også :)

Du må endelig vise frem, når de er færdige!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuhh det lyder fedt, er vildt misundelig! :D Men der er bare ikke lige penge til nogle fotosessions i øjeblikket, selvom jeg drømmer om både gravid fotos, nyfødt fotos, familiefotos og så af Lise også :)

Du må endelig vise frem, når de er færdige!

De her er heldigvis uden beregning.

Næste gang er det mavebilleder, men det bliver min chef som skal tage dem! (JaBa foto)

og i januar skal vi ha newborn af lillesøster.

Heldigvis får jeg det billigt, nu det er min chef, der er fotografen ;) ellers havde vi heller ikke råd, nu jeg er på elevløn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er det samme her. Aron har stort set heller ikke taget på de sidste måneder, og han blev for over en måned siden målt til 84... Han er altså også gået hen og blevet slank (I forhold til)

Må jeg spørge hvad han vejer?

Altså jeg er ikke i tvivl om at William trives. Men han ser sku noget afpillet ud. Og alle hans bukser ryger ned <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg spørge hvad han vejer?

Altså jeg er ikke i tvivl om at William trives. Men han ser sku noget afpillet ud. Og alle hans bukser ryger ned <_<

Har i ikke en sygeplejerske nede ved din læge? Så ville jeg nemlig bestille en kontrol vejning hos denne og tage en lille snak. Hvis han ikke trives vil hun jo henvise til lægen. Bare et lille forslag. Jeg gik til kontrol med Felix da han ikke havde taget på fra 10 til han var 13 mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor sjovt, jeg troede du var højere.

Jeg synes jeg har læst du har omtalt dig selv som meget høj et sted. Men du er da lavere end mig ;)

Nu vi snakker højde/vægt.

Jeg vejede William den anden dag fordi han ser så slank ud, og han vejer det samme som da han var 12 måneder - 17 nu. Er det meget normalt? Han vejer 11,5 kg, jeg har ikke målt ham.

Silke Elia vejer 10,5kg og er 85,5cm. Hun fylder 2 om en uge. Men hun har jo altid været petit. Hun vejede for et år siden 8,6kg og målte 77cm til sammenligning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en syg dreng med opkast og 39,2 i morgentemperatur :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna græd som pisket og hold manisk fast i mig mens hun råbte:"Du skal blive her moar!" Det er altså bare ikke en fed måde at starte dagen på :( :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna græd som pisket og hold manisk fast i mig mens hun råbte:"Du skal blive her moar!" Det er altså bare ikke en fed måde at starte dagen på :( :boo

:kram :( :kram

Øv! Det kan tage pusten fra enhver :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en syg dreng med opkast og 39,2 i morgentemperatur :(

Øv altså. God bedring med ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karla er 82 cm, så høj er hun ikke :p

Vi snakkede om det i går herhjemme, og fortalte C den med 2*højde, når man er 2- så skulle Karla blive 1,64. Hvortil C svarer "det gør ikke noget, jeg kan godt lide små piger" :o :Lol Han fik hurtigt ændret det til, at han mener, at det ikke gør noget i hans optik, om en kvinde er høj eller lav. Ikke en super heldig formulering :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en syg dreng med opkast og 39,2 i morgentemperatur :(

God bedring med ham :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna græd som pisket og hold manisk fast i mig mens hun råbte:"Du skal blive her moar!" Det er altså bare ikke en fed måde at starte dagen på :( :boo

:Kram :Kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karla er 82 cm, så høj er hun ikke :p

Vi snakkede om det i går herhjemme, og fortalte C den med 2*højde, når man er 2- så skulle Karla blive 1,64. Hvortil C svarer "det gør ikke noget, jeg kan godt lide små piger" :o :Lol Han fik hurtigt ændret det til, at han mener, at det ikke gør noget i hans optik, om en kvinde er høj eller lav. Ikke en super heldig formulering :D

:D 1,64 er da meget normalt som pige. Jeg er 1,65 og føler mig ret gennemsnitlige, ville dog ikke have haft noget imod et par eller 5 mere.

Ifølge 2års højde x2 så skulle Cassandra blive 174 cm, det er en god højde synes jeg :)

Cassandra er helt tilbage med toilettet igen. Vi har givet hende ble på idag og igår, men hun har selv taget den af og gået på potten. Det er nu ret dejligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karla er 82 cm, så høj er hun ikke :P

Vi snakkede om det i går herhjemme, og fortalte C den med 2*højde, når man er 2- så skulle Karla blive 1,64. Hvortil C svarer "det gør ikke noget, jeg kan godt lide små piger" :o :lol Han fik hurtigt ændret det til, at han mener, at det ikke gør noget i hans optik, om en kvinde er høj eller lav. Ikke en super heldig formulering :D

:D :D :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis den med 2* højde ved 2 år holder så bliver Ronja 178 :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna græd som pisket og hold manisk fast i mig mens hun råbte:"Du skal blive her moar!" Det er altså bare ikke en fed måde at starte dagen på :( :boo

:kram2 :kram2 :kram2

Hun er sikkert glad igen allerede og hygger sig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en syg dreng med opkast og 39,2 i morgentemperatur :(

God bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karla er 82 cm, så høj er hun ikke :p

Vi snakkede om det i går herhjemme, og fortalte C den med 2*højde, når man er 2- så skulle Karla blive 1,64. Hvortil C svarer "det gør ikke noget, jeg kan godt lide små piger" :o :Lol Han fik hurtigt ændret det til, at han mener, at det ikke gør noget i hans optik, om en kvinde er høj eller lav. Ikke en super heldig formulering :D

:lol ikke speciel heldig formulering :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring til Marius :kram2

Hvis den teori med 2-års højden X 2 holder, så bliver M. 182 :blink M. Var 91 cm ved hendes 2-års undersøgelse.

Det er på højde med hendes far.. Så bliver jeg den bette med mine 174 :lol Mon ikke hun nærmere bliver en mellemting :unsure

Jeg kan se, at jeg var 90 cm ved min 2 års undersøgelse og havde en kampvægt på 15,5 kg. Så M.'s 91 cm og 13,2 kg (med ble og tøj) er da ret ens :blink

JustMe: M. Har en vægt der svinger mellem 12-13 kg og det har den gjort siden november, så tror bare de skyder i vejret også udligner vægten sig dermed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for ønskerne om god bedring til Marius. Desværre går der ikke så godt :( Han har kastet op 3 gange. Alt kommer stort set op. Også væske :( Synes hele huset lugter af pære/banan yoghurt opkast. Bvadr. Han vil kun hænge ved mig og se fjernsyn. Temperaturen er steget til 39,7. Nu sover han sødt i barnevognen, som er placeret i forgangen med døren åbnet og mig i lænestolen lige ved siden af...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for ønskerne om god bedring til Marius. Desværre går der ikke så godt :( Han har kastet op 3 gange. Alt kommer stort set op. Også væske :( Synes hele huset lugter af pære/banan yoghurt opkast. Bvadr. Han vil kun hænge ved mig og se fjernsyn. Temperaturen er steget til 39,7. Nu sover han sødt i barnevognen, som er placeret i forgangen med døren åbnet og mig i lænestolen lige ved siden af...

Stakkels lille mand :kram2 Håber snart han får det bedre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag bliver min skønne Gry 2 1/2 år det er slet ikke til at forstå hvor tiden er blevet af, tror jeg skal have hende målt og vejet i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.