TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Ronja blev hentet af mormor i dag for første gang i rigtig lang tid og hun var blevet rigtig glad for at se mormor igen :loveshower

Mormor havde en fin kjole med fra Thailand som bare passede perfekt så den havde Ronja udover sit hello Kitty tøj da jeg kom hjem :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi hørte gangnan style (staves?) Og felix blev glad og sagde jah rumlesteg :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha, skøn beskæftigelse. Hun er da bare iderig.

Ja det tør siges.... For hun har i hvert fald ik set nogen af os rende rundt med strømper på hænderne... Ha ha!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi hørte gangnan style (staves?) Og felix blev glad og sagde jah rumlesteg :D

Ha ha! Rumlesteg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag bliver den frækkeste unge 2 år.

Forsinket tillykke! :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er Filippa på vej på weekend hos farmor og farfar og hun glædede sig!

Herhjemme står den på nedpakning af lejligheden og flytning til hus i morgen. GLÆDER mig til at få Filippa hjem søndag og vise hende hendes værelse og give hende en løbecykel :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gab Lise er bare blevet SÅ streng til at vågne mega tidligt om morgenen. Hvis hun så bare ville putte videre hos mor og far, men nej... Hun skal ind i sofaen og se fjernsyn. I morges var kl. 5.15, da hun stod op :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forsinket tillykke med den skønne og frække Gry igår ;) håber I havde en god dag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag var klokken så 5.45 da Luna mente det var morgen. Jeg kunne IKKE over tale hende til at ligge og slappe af lidt... Hun blev stiktosset og vildt hysterisk, så det endte i en lidt småsur mor der endte med at tude sammen med sin datter.., :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er de nye vedhæng til vores Odder zip vogn endelig kommet... Så kan Marius få noget ordentlig vedhæng på dækkenet igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

skal til og over og hente en små syg dreng ved dagplejen med 38,5 i temperatur... ØV ØV ØV .. slet ikke god timing, når jeg står og skal i min første korte aftenvagt fra 15-20 .. Men godt vi har mormor og morfar når nu far ikke er hjemme før til midnat.. Men hader bare at andre skal passe min dreng når han er syg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syg tumling :( sikke som hun hoster - vi skal til læge kl 1315, lige midt i hendes lur - øv!

Hun var vågen hver time i nat :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er de nye vedhæng til vores Odder zip vogn endelig kommet... Så kan Marius få noget ordentlig vedhæng på dækkenet igen :)

Hold kæft jeg synes det er ringe det tager så lang tid! Vi venter stadig. Havde forventet de havde et lager allerede fra D 6/1 de sagde man kunne komme ind med dem.

Min dp tager det heldigvis ikke så tungt og lader bare være med at lyne den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold kæft jeg synes det er ringe det tager så lang tid! Vi venter stadig. Havde forventet de havde et lager allerede fra D 6/1 de sagde man kunne komme ind med dem.

Min dp tager det heldigvis ikke så tungt og lader bare være med at lyne den :)

De har også først ringet idag og sagt de er kommet. Så nu lå vi til Viborg efter det, for vi må ikke selv sætte dem på... Så vi skal have dækkenet med. Men så må de sq selv slås med de snore jeg har bundet i i stedet for vedhæng :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag var klokken så 5.45 da Luna mente det var morgen. Jeg kunne IKKE over tale hende til at ligge og slappe af lidt... Hun blev stiktosset og vildt hysterisk, så det endte i en lidt småsur mor der endte med at tude sammen med sin datter.., :rolleyes

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Tak søte! :kiss

Det gik jo heldigvis hurtigt over med os begge. :) synes bare sådan nogle morgener er dumme!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha der er bare ikke noget værre end, at stå 4 personer og holde en skrigende Johan nede, mens nakoselægen holdte masken over hans ansigt :( Men nu har han da fået dræn i....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha der er bare ikke noget værre end, at stå 4 personer og holde en skrigende Johan nede, mens nakoselægen holdte masken over hans ansigt :( Men nu har han da fået dræn i....

Puha det lyder som en ubehagelig oplevelse... Håber ikke at det var alt for traumatisk for nogen af jer :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zoey et alene ved mormor og morfar for 2. Gang. Nøj det er mærkelig hun endelig kan passes lidt ude. I går var jeg sammen med hende hjemme ved mormor og morfar og i dag græd hun ikke engang da Henrik afleverede. Så skønt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zoey et alene ved mormor og morfar for 2. Gang. Nøj det er mærkelig hun endelig kan passes lidt ude. I går var jeg sammen med hende hjemme ved mormor og morfar og i dag græd hun ikke engang da Henrik afleverede. Så skønt!

Hvor dejligt for jer :kram2

Nyd jeres kærestetid!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom vi til 2 års undersøgelse,

Og igen var hun bare mega sej. Jeg havde fortalt hjemmefra at lægen skulle måle og veje hende, og lytte til hendes hjerte og lunger, og det fortalte jeg igen mens vi sad i venteværelset hos lægen.

Og hun blev målt og vejet og lyttet på unden problemer.

Hun vejer 11kg og er 85,4 cm høj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv. Mormor havde passet en frisk Lasse hele formiddagen. Han lå og sov, da jeg kom hjem. Vågner efter 1,5 times lur, men ka ikk rigtig vågne synes jeg. Vi tager hurtigt smut ned efter en gave til min søster og går så i netto for at handle. Lasse hang meget og ville ikk sige et ord til dp, som vi mødte dernede.

5 min efter kastede han op midt i en gang i netto :( nu ligger han og sover op af mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha det lyder som en ubehagelig oplevelse... Håber ikke at det var alt for traumatisk for nogen af jer :kram

Nej følte virkelig, at det var et overgreb.. :( fik kvalme og var lige ved, at hyle i venteværelset.. Men det var godt han fik lagt dræn nu.. Han havde en masse væske og der var også en gang møb på vej..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej følte virkelig, at det var et overgreb.. :( fik kvalme og var lige ved, at hyle i venteværelset.. Men det var godt han fik lagt dræn nu.. Han havde en masse væske og der var også en gang møb på vej..

 

ØV hvor lyder det også bare som en ubehagelig oplevelse altså :( :kram2 Kan godt forstå at du fik det dårligt!

 

Håber at drænet kan gøre en forskel for ham :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha der er bare ikke noget værre end, at stå 4 personer og holde en skrigende Johan nede, mens nakoselægen holdte masken over hans ansigt :( Men nu har han da fået dræn i....

Øv, hvor lyder det ikke rart!

Håber det hjælper ham :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.