Guest

Trøske :-(

9 indlæg i dette emne

Har nu i flere dage været i et smerte helvede når det gælder amning og opdagede så for to dage siden lille pigen da var hvid på tungen og mine bryst vorter er hævede, røde og ekstremt ømme :(

Var det igennem med William også og smører nu både hende og mig selv med benton mundhule gel som jeg havde liggende fra da William havde det. Men synes ikke der er den store virkning igen på mig selv ihvertfald men synes der er mindre Hvidt på tungen på Caroline.

Hvor længe går der før det begynder at have tydelig effekt mon ? Kan være der skal andet til før det kan slås ned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har hørt danskvand skulle være godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen forstand på det..

Men tænker umiddelbart om det der "benton" ikke kan blive for gammelt? Hvis det er det samme, du brugte med dit 1. barn er der jo gået noget tid.

Held og lykke med det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen forstand på det..

Men tænker umiddelbart om det der "benton" ikke kan blive for gammelt? Hvis det er det samme, du brugte med dit 1. barn er der jo gået noget tid.

Held og lykke med det.

Der står på det at det kan holde til december men har tænkt tanken ellers

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min SP troede jeg havde trøske og sendte mig til lægen. Husk at bede om en podning og undersøgelse.

De fandt ud af at det IKKE var trøske men brystbetændelse med infektion, som fik antibiotika.

(Jeg havde mange mange mange smerter)

Min datter er stadig hvid på tungen, men det er mange babyer, og hun blev også poddet og det var ikke trøske.

God bedring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av av stakkels dig - det havde jeg også. Det gjorde naaaaller! Der gik et par dage, før det hjalp på mig. Det er jo svamp, og det trives i fugtige omgivelser, og det er det jo altså hele tiden på de stakkels bryster. Jeg vaskede i danskvand i ét væk og smurte brentan (Er det dét samme du bruger?) på efter hver amning.

Nå, men nu ved jeg ikke, hvor længe du har smurt? Men jeg vil mene, at det da burde hjælpe ret snart, og ellers ville jeg nok søge læge?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der står på det at det kan holde til december men har tænkt tanken ellers

Almindeligvis gælder udløbsdatoen kun hvis der er tale om en lukket beholder. Ved ikke om det er anderledes med dette medicin.

Ellers ville jeg nok, hvis det var mig, tage et smut forbi lægen. Som Maj siger, er det jo rart at vide med 100% sikkerhed, hvad det er.

Håber for jer begge det snart bliver bedre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja må lige give lægen et kald hvis det ikke er bedre imorgen... Men synes det gør lidt mindre ondt så håber det er på tilbage togt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg smurte kun baby m mundhule gel og fik noget jeg skulle smøre bryst m.

Jeg Bille bare tage et smut forbi lægen ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER