ømor34

Year jeg er gravid :)

8 indlæg i dette emne

Hej alle sammen! Jeg er 34 år gammel og har to drenge på 4 og 7. Jeg er nu gravid med nr. 3. Jeg har lavt stofskifte og pacemaker. Pacemakeren har jeg også haft ved de to andre graviditeter, og det har ikke medført problemer - bare lidt ekstra scanninger. Mit lave stofskifte er kommet efter nr. 2. Jeg ved jo, at lavt sygdomme kan være lig øget risiko for abort. Derfor er jeg også bekymret, da jeg jo gerne vil have at den lille spire bliver. Jeg ringede i fredags til lægen for at fortælle, at jeg var gravid. Jeg må sige, at jeg blev noget overrasket over, at jeg fik tid allerede på mandag. Der er jeg nemlig kun 4+6. Jeg ved dog, at pga. mit lave stofskifte skal jeg have taget blodprøver forholdsvist tit. Desuden skal jeg nok også til undersøgelse ved en speciallæge så selvfølgelig kan man ligeså godt komme i gang, men alligevel med de andre mener jeg, at jeg var 6+0. Nå jeg må se, hvad lægen siger om, end ikke andet kan hun jo bekræfte graviditeten, for selv om jeg har vist manden en test med to streger, ja så vil han gerne lige have en læges bekræftelse på det. Han er jo bekymret for mig, om der nu kan ske noget med mig, han vil jo ikke miste mig som han siger. :kuller Den kære nervøse mand. Jeg forsikrer ham om at jeg ikke skal nogen steder og at jeg jo inden vi kastede os ud i PB naturligvis har spurgt og undersøgt risici ved graviditet for mig og alle de læger, jeg har spurgt har sagt ok for det. Ja det var så lige lidt tanker herfra. VH ømor34

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stort tillykke med graviditeten :)

Dejligt din læge vil se dig så hurtigt, så der bliver kontrol fra start :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke! Håber at alt kommer til at gå godt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også et stort tillykke med graviditeten herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med graviditeten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med graviditeten

Også et stort tillykke med graviditeten herfra

Stort tillykke! Håber at alt kommer til at gå godt

Stort tillykke med graviditeten :)

Dejligt din læge vil se dig så hurtigt, så der bliver kontrol fra start :)

Tak skal I have tøser :) Glæder mig også til i morgen med lægebesøg. God søndag herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med graviditeten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med graviditeten! Dejligt, at der bliver taget hånd om potentielle problemer med det samme! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER