tsecret

Tøj til gravidfoto

4 indlæg i dette emne

Jeg har endelig fået taget mig sammen til at bestille tid til at få taget gravid billeder, og det bliver når jeg er 36 uger (om to ugers tid).

Fik besked om at have et sæt undertøj med, som ikke skulle være i hvid, samt et sæt tøj til udendørs billeder (i fotografens gårdhave).

De fleste gravidbilleder jeg har set har været med sort undertøj - ville i satse på det, eller kunne det også være smart med en anden farve? Jeg skal ud og købe nyt undertøj her en dag, så jeg har alle muligheder åbne :)

Og hvad slags tøj ville i tage til udendørsbilleder? Jeg har et par kjoler jeg synes sidder rigtigt fint på mig, men tænker også det kan være godt med cowboybukser? Men ellers er planen at jeg "ofrer mig" uanset hvor koldt det er om to uger, for jeg gider ikke have billeder med jakke osv på...

Any tips?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tænker umiddelbart sort undertøj og et rimelig klassisk sæt tøj. Alene af den grund, at det for mig virker rart, at det er rimelig tidsløst (så godt det nu kan blive det), så den første tanke ved gensyn med billederne ikke er "hold da op et outfit, godt vi ikke længere går sådan klædt".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes nu egentlig det ser super fint ud med farvet undertøj. Især rødt synes jeg ser super fedt ud til gravide-shoots.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker umiddelbart sort undertøj og et rimelig klassisk sæt tøj. Alene af den grund, at det for mig virker rart, at det er rimelig tidsløst (så godt det nu kan blive det), så den første tanke ved gensyn med billederne ikke er "hold da op et outfit, godt vi ikke længere går sådan klædt".

Kloge ord:-) Selvom jeg nu også godt kan lide rød:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER