MP <3

Søvn

6 indlæg i dette emne

Vores datter som bliver 4 måneder i morgen, er pludselig begyndt at vågne om natten. Hun har i 2,5 mdr ca, sovet fra kl 20-21 til omkring kl 6 uden at vågne overhovedet. Den sidste uges tid begyndt at vågne kl 1:30 og igen kl 5 hvor hun ikke gider sove mere. Jeg giver bryst begge gange- og hun spiser også, men er ikke helt sikker sammen det er fordi hun er sulten at hun vågner.

Jeg blev enig med sp om at vente med grød til hun er 5 mdr. Mest fordi jeg ikke mener hun er klar.

Andre der har oplevet det? Det er sket fra den ene dag til den anden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Thea havde helt det samme mønster :) i ca 5-6 uger sov hun igennem om natten, men da hun var knap 3 mdr gammel vendte det også fra den ene dag til den anden. Og det var også omkring 1.30 og 5 hun vågnede :) nu er hun begyndt at sove igennem engang imellem igen, men de fleste nætter har hun mindst en opvågning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Thea havde helt det samme mønster :) i ca 5-6 uger sov hun igennem om natten, men da hun var knap 3 mdr gammel vendte det også fra den ene dag til den anden. Og det var også omkring 1.30 og 5 hun vågnede :) nu er hun begyndt at sove igennem engang imellem igen, men de fleste nætter har hun mindst en opvågning

Ca. det samme her..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde lige håbet i sagde det bare var en fase, og så sover hun igennem igen, Hehe.

Men en gang om natten kan jeg godt klare. Men synes det er de smule tidligt at vågne lidt i 5..

Blev lidt i tvivl om, om det er fordi jeg ikke har mælk nok, siden hun også vil have mad om natten men synes nu det virker til der er nok..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror at du har en datter som er i gang med noget appetitspring. :mamDet får de nemlig når de er 3 uger, 6 uger, 3 mdr og 6 mdr (hvis man stadig ammer der) og nogen kan være så heldige at de også har det når de er omkring de 4 mdr. ;)

Vi oplevede det med vores datter da hun var 6 uger, 3 mdr og 4 mdr.....(det var så bare hver 1½ time om natten da hun var de 4 mdr....)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker at det lyder som et tigerspring..

Alba bliver 4 mdr den 22. Før i tiden vågnede hun kun omkring kl 4, nu vågner hun mindst 2 gange - og er også blevet sværere at få til at sove videre bagefter :(

Diana

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER