Mistel

Baby har for hurtig hjertelyd?

8 indlæg i dette emne

Har lige været hos jm som syntes babys hjerte slog lige hurtigt nok. 15 slag på 5 sek, så nu sidder jeg og venter på at få kørt en strimmel.

Nogen der har prøvet det? Hvad er de egentlig bekymrede for- udover at baby bruger sine ressourcer forkert. Og hvad vil det i øvrigt sige? Hjælp?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var afsted 5 gange med for hurtig hjertelyd. Skriver lige uddybende når jeg kommer til en pc...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå jeg var afsted da jeg var ca ligeså langt som du er. Marius' hjertelyd slog alt for hurtig. Fik kørt strimmel, snakket med en reservelæge, der gerne lige ville prøve at undersøge en gravid samt tjekket om hans vurderinger var rigtig med scanneren bagefter. Det viste sig at jeg havde feber og forhøjet infektionstal, som formentlig gjorde, at han havde lidt for travlt. Jeg blev tjekket 4 gange i løbet af en uge og tilsidst var både infektionstal og puls ok. 3 uger efter var den gal igen. Jeg var til JM og hans puls slog alt for hurtig. Afsted og fik kørt strimmel. Det vidste sig så at jeg drak for lidt. Så efter en kande isvand var alt ok. Dog valgte de at scanne mig inden de sendte mig hjem, men alt ok. Gik 11 dage over tid.

Så det behøver ikke have nogen særlig betydning.

Håber det samme er gældende for dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også prøvet det, og det viste sig at jeg var dehydreret.. :) Der var intet med hende ellers, men jeg var derinde i en hel dag, fordi den skulle rette sig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for svar begge to!

Nu er jeg kommet hjem efter 4 timer. Og ja, hertelyden er for hurtig men ikke alt for kæmpe meget hurtig. Men - jeg har sukker i urinen og skal (igen) til glukosebelastningstesti morgen. De vil også checke mit stofskifte med en blodprøve. Og så kører de en strimmel mere.

Altså, jeg er jo ikke ovenud lykkelig, men jeg tænker, det nok skal gå. Det generer mig dog meget, at de ikke vil fortælle mig, hvad de egentlig undersøger for. Direkte adspurgt svarer de bare, at jeg ikke skal bekymre mig. Det kan jeg så ikke bruge til en skid. Det jeg TROR er en begyndende svangerskabsforgiftning....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heldigvis, er du ved at være så langt henne, så baby snart kan komme ud, uden de store vanskeligheder! Men ja, ØV at de ikke giver mere information.. man KAN bare ikke lade være at bekymre sig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en god snak med af de JM der så til mig. Spurgte om jeg skulle forvente de hev ham ud hvis det fortsatte med at ligge i den høje ende og det mente hun ikke. Vi blev dog enige om at jeg skulle pakke taskerne og så blev han nok 14 dage over tid, hvilket blev til 11 :D

Træls du ikke kan få ordentlig besked. Men det er da godt de tjekker dig ordentlig.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak for svar begge to!

Nu er jeg kommet hjem efter 4 timer. Og ja, hertelyden er for hurtig men ikke alt for kæmpe meget hurtig. Men - jeg har sukker i urinen og skal (igen) til glukosebelastningstesti morgen. De vil også checke mit stofskifte med en blodprøve. Og så kører de en strimmel mere.

Altså, jeg er jo ikke ovenud lykkelig, men jeg tænker, det nok skal gå. Det generer mig dog meget, at de ikke vil fortælle mig, hvad de egentlig undersøger for. Direkte adspurgt svarer de bare, at jeg ikke skal bekymre mig. Det kan jeg så ikke bruge til en skid. Det jeg TROR er en begyndende svangerskabsforgiftning....

Arg, men hvis man ikke får noget at vide, og bare får at vide, at "du skal ikke bekymre dig", så begynder man da FØRST at bekymre sig!

Det sagt så har de sikkert ret i, at du ikke skal være bekymret - men kan sgu godt forstå, hvis du ikke føler at det er helt ok!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER