melon

jeg græder af smerte

33 indlæg i dette emne

Pøj pøj med idag :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

tak piger

jag ankom imorges 8.30 og spørger lige hvad det mon koster og fik at vide det vil tage 45 min og koste mellem 6 og 6.500 kr UARGH, men jeg lider.

Jeg møder kirurgen og han var helt vildt sød og rar og behagelig.

Det gjorde SÅ ondt og var så forfærdelgt, men han var SÅ sød og forklarede og aede mig på kinden jeg græd og pev og han kaldte mig "trold" sådan rigtig faderligt. Så på den måde var det en god oplevelse.

MEN smerterne er ikke aftaget, det er endda værre end de andre dage, + jeg er hævet i ansigtet.

Har nu fået nye smertestillende Dolol og ibubrufen. De tager heller ikke smerterne helt PUHA

Det første kirurgen sagde da jeg mødte ham imorges, var at da han havde set min journal og billeder så havde han fået helt ondt i maven fordi han godt vidste hvor meget jeg lider. Da han åbnede fandt han da også en nerve der var klemt sammen mellem rodspidserne og simpelthen aldrig blevet rodbehandlet sidst. + der var rigtig rigtig meget betændelse...

Jeg fik regningen da jeg gik og den lød "kun" på 4800 kr.

Det skulle kulminere imorgen og så aftage....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at regningen blev billigere.

Håber du snart får det bedre og du ikke har så ondt mere :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor er det godt du kom afsted og fik gjort noget ved det... Det er bare SÅ dejligt med nogle forstående tandlæger..: Kender jeg alt til og har heldigvis selv fundet en af slagsen :) Sender dig masser af smertefri tanker og håber de virker indtil smerterne fortager sig...

knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så kom dagen...

jeg har sovet i nat HURRA og de vilde smerter har fortaget sig, nu gør det bare almindeligt ondt.

Jeg GLÆDER mig til at kunne åbne munden så jeg kan få noget at spise igår blev det til 3 tsk suppe og 3 tsk risifrutti, JEG ER SULTEN

Men jeg er som et nyt menneske igen.

Tusind tak fordi I har været der for mig, det har betydet vildt meget at I har krammet og kommet med opløftende hilsner og omsorg.

Jeg har aldrig i mit liv oplevet noget værre, så TAK PIGER.

Nu er jeg på vej i bedring....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var godt at der er bedring på vej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre at det går bedre og ikke blev så dyrt som muligt. Selvom det er mange penge. :kiss :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja rart med den "mindre" regning, og godt der kom børnepenge idag.

De er heldigvis en del af Forbrugsforeningen så jeg får da 9% oven i også....

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER