6 indlæg i dette emne

Lige er spørgsmål, jeg har været af p-piller i godt 8 mdr og har haft regelmæssig menstruation hver gang. Nu har jeg så ikke fået menstruation endnu og jeg skulle ha haft den igår eller i forgårs??

Det gør mig list nervøs, føler ingen tegn graviditet, ved heller ikke om det skal ku mærkes endnu - begynder at blive nervøs for PCO, da jeg ikke synes jeg mærkede en ÆL i denne omgang, men er det en mulighed, nu hvor min meno og ÆL normalt har været helt regelmæssig....

Jeg er lidt blank på alt det her, så jeg håber på jeres hjælp... Har forresten tager GL test, Den var negativ igår...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Selvom pco er ret almindeligt, så synes jeg nu ikke at det var noget jeg Ville tænke over bare fordi mens var forsinket et par dage når du har haft 8 regelmæssigt cyklusser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, Det er jeg glad for at læse, stort set alle mine veninder har det, hvorfor det er den første tanke som hopper ind i mine tanker... Frygter virkelig at det også skal komme til mig, nu hvor jeg kender så mange som har det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du har haft regelmæssig mens indtil nu tror jeg bestemt ikke at du har PCO. Til gengæld kan kroppen godt springe en mens over af og til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis I har haft ubeskyttet sex i denne måned, så ville jeg da bare prøve at tage en test og tjekke, er jo en mulighed at du kan være gravid:). Det er jo meget forskelligt om folk har symptomer. :)

Men jeg tror altså ikke at du har PCO bare fordi de menstration ikke passer lige en gang når den plejer at passe :) Nogen gange er kroppen jo bare mærkelig og hopper en cyklus over eller bliver forsinket :).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt I kan gøre mig mere rolig, Det er jeg meget glad for... Det kan jo sagtens være at kroppen bare tager en pause denne omgang, prøver en test igen om et par dage, hvis ikke menoen er kommet endnu... Mange tak for jeres beroligende ord...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER