MrsMe

Har i kontaktet lægen?

14 indlæg i dette emne

Ja som overskriften lyder: har i taget kontakt til lægen?

Jeg følger stadig bare min lille streg der heldigvis bliver mere og mere tydelig, men overvejer om jeg snart skal kontakte lægen :) måske på onsdag hvor jeg er 5+0.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, jeg ringede igår hvor jeg var 5+0 (tror jeg nok). Hun ville faktisk gerne se os med det samme, men det passede først med vores kalendre i næste uge. Så det bliver mandag, hvor jeg er 6+0. Er meget spændt, selvom mange siger, at det bare er en sludder for en sladder...Men så bliver det da officielt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var oppe og få taget blodprøve i onsdags (5+0) og havde en kort snak med sygeplejersken, hvor jeg fik udleveret diverse foldere. Jeg skal så hos lægen næste onsdag (7+0) og have svar på blodprøve (gravid I guess), oprette vandrejournal og sådan. Sygeplejersken sagde, at så snart vi har besluttet os for et sygehus, kan vi bare gå ind og bestille tid til NF via nettet. Vi har valgt Hvidovre og jeg har været inde og bestille tid til NF 27/9 :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh nu bliver jeg helt utålmodig og vil bare have ringet til lægen. Regnede med at ringe i morgen - har fulgt testen og selvom det går langsomt, så udvikler den sig da. Men dejligt at høre at i har taget kontakt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, vi skal derind fredag d. 27. september kl. 10.00, og vi glæder os :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh så ringede jeg til lægen efter middag og så er der ikke telefontid der - så det må blive i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået en tid ved lægen omkring uge 9, dvs. 5. September.

De vil ikke se mig før, da de tager blodprøven til nf der.

Der må være forskel på, hvad de gør rundt omkring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået en tid ved lægen omkring uge 9, dvs. 5. September.

De vil ikke se mig før, da de tager blodprøven til nf der.

Der må være forskel på, hvad de gør rundt omkring.

Ja det lyder sådan. JEg er spændt på hvad min læge vil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går var jeg efter egen beregning 6+0 og min kæreste og jeg valgte at tage på Ultralydsklinikken for Gravide her i KBH for at få en tidlig scanning. Det var bare en kæmpe oplevelse, som jeg varmt kan anbefale. Den lille spire var ca. 6mm CRL og med et fint hjerteblink. Simpelthen så dejligt at se :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I går var jeg efter egen beregning 6+0 og min kæreste og jeg valgte at tage på Ultralydsklinikken for Gravide her i KBH for at få en tidlig scanning. Det var bare en kæmpe oplevelse, som jeg varmt kan anbefale. Den lille spire var ca. 6mm CRL og med et fint hjerteblink. Simpelthen så dejligt at se :D

Åh jeg ender garanteret med at hoppe med på den vogn med tidlig scanning - hvornår er det man kan gøre det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kontaktede lægen idag og de vil ligesom stilletten også først se mig i 9. uge, så det blev den 17/9, hvor jeg er 8+6. Overvejer rigtig rigtig rigtig RIGTIG kraftigt en tidlig scanning, bare for at få en anelse vished :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg ender garanteret med at hoppe med på den vogn med tidlig scanning - hvornår er det man kan gøre det?

Det kommer lidt an på scanningsklinikken. Nogle siger man skal være 6 uger henne og andre siger 7 uger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tabt 4 børn, så jeg bliver fulgt uge for uge af min gynækolog - og da min gynækolog havde ferie den dag, vi opdagede min graviditet, og jeg var lige ved at få et hormonflip af dimensioner, ringede min mand til vores læge for at høre, hvad vi skulle gøre...

Alt er godt, og min læge ville gerne se mig, og vi talte kort sammen, hvorefter han beroligede mig om at jeg garanteret kom til med det samme at hun var kommet hjem - og det gjorde jeg...

Nu har jeg tid til første GRAU den 5. september - og indtil da bliver jeg stadig scannet hver mandag :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at du bliver fulgt op - krydser alt hvad jeg kan for at det går godt denne gang! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER