Susanne79

serie narkoman???

42 indlæg i dette emne

Ha det er hårdt :D er jo vant til at se det hver dag og nu kan jeg kun en gang om ugen :o

Men det er SÅ godt! Har lige købt den første bog. Bare for at se om der er flere detaljer i den ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lige nu er jeg fanget i Drop Dead Diva - Det handler om en model, som dør og bliver sendt tilbage i en ny krop - En buttet advokat :D ELSKER den!! Ellers ser jeg 24 timer, criminal minds.. Og Borgen, Lykke, Lærkevej, Nynne osv har altså også været et hit!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter pt. på næste sæson af Dicte....:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt så forskellige vi er ;)

Min prioritet lige nu er:

NCIS

NCIS LA

Bones

The mentalist

Dr. House

Unforgettable

Og i en helt anden genre:

Two and half men (dog kun de gamle afsnit)

Venner

SATC

Desperate Housewifes

Rita

Borgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er da godt nok en god blanding.

Jeg er i gang med at se Bones og er lige begyndt på sæson 8.

Ellers har jeg set Beverly Hills 90210, Venner, Kongen af Queens, Criminal minds, Lost og mange andre...

Har en blandet smag, men gider ikke at se noget fra rummet, science fiction og ligende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha, serier er skønne :7himmel . Det er bare lige med at finde tiden, men der er da ikke noget bedre end de der aftener, hvor man nupper 5-6 afsnit i træk og kommer alt for sent i seng :) . Jeg streamer som regel fra nogle amerikanske sider, så jeg ikke skal vente på at de danske tv-kanaler kommer med. Favoritterne er:

Grey's Anatomy

Private Practice

Parenthood (virkelig god serie om en families op- og nedture, børn, børnebørn, kærlighed, problemer osv.)

Gossip Girl (teenage-serier er for fede :P )

Army Wives er også meget god, hvis man kan leve med den der amerikanske (lidt overdrevne) nationalfølelse...

Derudover (spørg mig ikke hvordan det er sket) er jeg faldet i Sister Wives på TLC. En serie om en amerikansk mand, der har fire koner og tyve børn eller sådan noget. Dybt mærkelig serie, men på en eller anden måde meget god underholdning.

Alle de danske serier er jeg også altid med på:

Dicte

Borgen

Forbrydelsen

Osv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg har jo glemt nogle af dem jeg ikke har set for nylig men elskede:

Medium

Charmed (Heksene fra Warren Mannor hedder den vidst på dansk)

Ghost Whisperer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser alt for mange serier - i hvert fald i følge mig selv. Men er simpelthen en sucker for serier ;)

Men serier jeg ser hver dag:

Big bang theory :D :yay - ELSKER den serie

Ghos twhisperer

og de gamle afsnit af de unge mødre.

Så venter jeg på nye afsnit i

Supernatural

Bones

NCIS

Game of thrones - har snart slidt mine 2 sæsoner op

Go on

A new normal

Af gamle serier, som jeg kan finde på at sætte på når manden arbejder sent i weekenden har jeg

Sex and the city

friends

charmed

according to jim

how i meet your mother

Rejseholdet

ørnen

Jackass :D

Klovn

langt fra las vegas

two and a half man

Der er sikkert flere - men det var lige hvad jeg kunne komme op med nu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puhaa...

Vi ser fast serier sammen om aftenen og har meget forskelligt vi gerne ser men pt ser vi Warehouse13.

Venter på nye afsnit af Grimm, HIMYM og Lost Girl.

Har tidligere set Stargate, Stargate Atlantis, Charmed, SATC, Bones.

Manden har været igang med Dr. Who et stykke tid, og jeg stener gerne Supernatural, Vampire Diaries og også Sister Wives hvis jeg falder over den på TLC... er ret fascineret over at man kan leve i et polygamt forhold på den måde uden de store problemer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har set:

SATC

One tree Hill

Orange County

Rejseholdet

Så mange gange! Det gode ved Rejseholdet er at manden er med på den :)

Vi har lige genset første sæson af Dicte, og glæder os til den nye sæson til vinter. Men RITA som snart starter igen, glæder jeg mig altså også til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige for tiden er vi totalt tossede med Modern Family herhjemme, det er helt utrolig sjovt synes vi :P

Ellers følger vi med i Glee, selvom det blev lidt tamt i 4. sæson, og Big Bang og Game Of Thrones, og så kommer der en ny serie, S.h.i.e.l.d, til efteråret som vi regner med at skulle se. Vi er lidt superheltetossede herhjemme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gået i gang med Breaking Bad - Søren har været HELT væk i den og jeg savner en ny serie. Så nu prøver jeg den, selvom jeg tænker det måske er lidt for blodigt og voldeligt til mig :chin: Jeg ser afsnit 3 nu. Indtil videre er det okay :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gået i gang med Breaking Bad - Søren har været HELT væk i den og jeg savner en ny serie. Så nu prøver jeg den, selvom jeg tænker det måske er lidt for blodigt og voldeligt til mig :chin: Jeg ser afsnit 3 nu. Indtil videre er det okay :)

Den bliver kun bedre med tiden! Den ér voldsom til tider, men den er skisme også fuld af humor!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den bliver kun bedre med tiden! Den ér voldsom til tider, men den er skisme også fuld af humor!

Ja, den har en fed tør humor - den har jeg allerede set :D

Søren siger også den bliver bedre og bedre og at jeg i hvert fald skal se de første 5-6 afsnit før jeg evt. stopper. Så det må jeg hellere gøre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er gået i gang med Breaking Bad - Søren har været HELT væk i den og jeg savner en ny serie. Så nu prøver jeg den, selvom jeg tænker det måske er lidt for blodigt og voldeligt til mig :chin: Jeg ser afsnit 3 nu. Indtil videre er det okay :)

Den er rigtig god :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Breaking bad er genial! Kan slet ikke vente hver uge på de helt nye afsnit :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha jeg ser meget serier (sammen med manden), men vi har et par absolutte favoritter!

Game of thrones - kan ikke vente på at de nyeste sæsonner bliver vist i Danmark, så vi ser dem på engelsk :P

True blood - kan se den ikke er blevet nævnt i tråden før og det forstår jeg ikke! Den er SÅ fængende. Der er masser af sex, hotte fyre, blod, vampyrer, varulve - og så er hovedpersonen hverken perfekt eller hjælpeløs, me like :)

Dexter

Vampire diaries

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER