Nitzen1987

Hvad ville I gøre? (Angående pasning)

11 indlæg i dette emne

Manden og jeg er inviteret til bryllup hos mandens fætter her om 1½ uge. Og det har vi selvfølgelig takket ja til :) Mine forældre (som vi ser 1 gang om ugen) har for flere måneder siden lovet, at de gerne vil passe Maja. Nu står vi så i den situation, at min mor har haft fysiske gener de sidste to måneder og det er bare blevet værre og værre. Hun har været igennem et hav af behandlinger hos egen læge og er nu endelig startet i behandling hos en speciallæge, da intet har hjulpet. Men behandlingen hos speciallægen har endnu ikke hjulpet. Min mor har meget ondt og kan nærmest ikke foretage sig noget. I går sagde jeg så til hende, at de skulle sige til, hvis ikke de kunne overskue at have Maja, hvortil min mor svarer, at vi lige ser tiden an til om en uges tid. Og ellers havde min mor tænkt på om ikke min søster kunne passe Maja. Min søster elsker Maja og Maja er også glad for hende, men de ser kun hinanden 1 gang om måneden, så jeg er lidt nervøs for, at de ikke er tætte nok og jeg er bange for, at det vil blive en dårlig oplevelse for både min søster og Maja.

Alternativt skal jeg blive hjemme fra brylluppet. Medmindre brudeparret tilbyder, at vi kan tage Maja med og det ved jeg ikke om nogen af os vil få så meget ud af....?

Hvad ville i gøre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville klart lade din søster passe. Har de mulighed for at se hinanden et par gange inden? Og kan din søster evt. passe hjemme hos din mor (så din mor er der som moralsk støtte)?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville hurtigt arrangere en testpasning med din søster, og se hvordan det gik.

Måske ku hun komme og være hos jer en times tid, så ku i gå en times tid. Se hvordan det gik.

Alternativt ku din søster og mor så passe sammen. Din søster ku tá det tunge slæb, og din mor ku være der som det kendte ansigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville lade din søster passe.

Jeg passede min guddatter, min venindes datter, alene en dag. Jeg mener hun var nogenlunde på samme alder som Maja er nu. Det gik godt på trods af, at hun så mig hver 2 mdr i gennemsnit.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også lade søsteren passe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville starte intensiv projekt "Maja lærer sin moster at kende" og så se hende alt hvad I kan indtil brylluppet :)

Det er faktisk lige præcis dét, vi gør med Brians mor og Valdemar indtil vi skal til bryllup i september :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også lade søster passe - og meget gerne hjemme hos dine forældre, hvis det er muligt. God ide med nogle besæg af søster... Jeg synes bestemt ikke du skal blve hjemme, og at tage hende med er også en træls løsning, hvor I som forældre kommer til at gå glip af meget af brylluppet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg tænker da også at din søster og mor kan passe sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med de andre - din søster kan passe jeres datter hjemme ved dine forældre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville helt klart lade søster passe :) og hvis I så arrangerer at de ser hinanden nogle gange inden, og din søster så evt er primus motor på Maja når I ses, altså giver mad, skifter osv. Eventuelt også at de var alene nogle timer, så ville jeg på INGEN måde være nervøs ved det :)

Er sikker på at din søster vil hoppe og danse lige så meget som din mor, for Majas skyld :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som de andre siger - lade søster passe, gerne hjemme hos mor :) og hvis det er muligt arrangerer at se søster et par gange inden brylluppet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER