HemmeligBKpige

NF

45 indlæg i dette emne

Altså jeg skulle selv ringe op på Hvidovre hospital og bestille en nf .... Mé jo ellers er alt på hospitalet fra nu af ... Undtagn 2 møder i uge 25 og i nogle uger lidt senere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jamen jeg har fået 3 tider til scanning det er bare ikke på sygehuset. Men nå regner med de har styr på det:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii vi skal til nf scanning i morgen og se babyen... Hvor vi glæder os :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke det bliver spændende :) vi skal på torsdag :)

Har i også helt vildt bobler i maven ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bobler fra baby, slet ikke... Er du anden gangs fødende ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg skal føde for første gang :)? Hvorfor da ...

Jeg skal lige høre om nogle af jer ved hvad man gør i den her situation : står og er ved at blive smidt ud af min lejlighed da min kæreste kommer på besøg med sin hund .og det må man åbenbart ikke .. Kan man gå på kommunen og få hjælp med ny bolig eller hvad kan man gøre .... :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg skal føde for første gang :)? Hvorfor da ...

Jeg skal lige høre om nogle af jer ved hvad man gør i den her situation : står og er ved at blive smidt ud af min lejlighed da min kæreste kommer på besøg med sin hund .og det må man åbenbart ikke .. Kan man gå på kommunen og få hjælp med ny bolig eller hvad kan man gøre .... :/

Man kan få hjælp til en lejlighed fra kommunen indskud, alt efter indkomst og udgifter. Og så skal det være fra Boligforening, men kommer han så ikke osse bare i denne nye lejlighed? Og hvad er der forkert i en hund, det er da normalt i en familie, der må være noget andet bag det?

Bloben fra maven er det ikke for tidligt??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ikke tilladt hund i den bolig forening jeg er tilknyttet til det er udsmidnings grund :/ ... Og har allerede fået et brev om den skal fjernes omgående ellers vil jeg blive smidt ud ...

Tog også op på kommunen igår , men nu må jeg se ... Håber på de kan hjælpe men det skal de vel når jeg ee gravid og ikke er sikret i længere tid i den bolig jeg har nu :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mht bobler så skal jeg til NF her kl 9 ;) så må vi se om jeg er længere end hvad lægen siger :) så det bliver spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi været til NF alt ser fint ud !! Sat til D 3-3-14 :) sjovt at kigge ind i maven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt dejligt:) var afsted i går... Men må afsted igen i morgen....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt dejligt:) var afsted i går... Men må afsted igen i morgen....

Kram herfra - håber alt er som det skal være.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, jeg vil også til NF scanning.. Kan slet ikke vente med at komme rigtigt i gang med at være gravid.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige kommet hjem efter nf. Jeg var utroligt nervøs, og blev så lettet da det viste sig alt ser normalt ud. Blev sat til 12. Marts, så jeg er 13+0 i dag (troede jeg var 12+0) :) rigtig god oplevelse og sød scanningsdame på Skejby.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sagde de om tallene til downs syndrom ???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man får ikke tallet at vide på Skejby - kun om man et i normalen eller om der er forhøjet risiko. Det synes jeg egentligt er rart, for så behøver ma. Ikke spekulere på om det er 350 eller 20000, og på hvorfor tallet lige er blevet som det blev.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det selvfølgelig rigtigt :) ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg været til nakkefold, som så ikke kunne lade sig gøre. Øv øv men sjovt at se barnet . Jeg var af lægen sat til 21.3 men det bliver i stedet et aprilbarn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor kunne det ikke lade sig gøre ?

Du du er ikke så langt som du regnede med ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja netop.

Er ikke langt nok henne - baby skal være større så det bliver først en NF om to uger. Lidt ærgerligt men rigtig skønt at se liv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER