mille1981

Ideer til sidste kæreste-aften

12 indlæg i dette emne

I går gik det op for mig, at såfremt baby kommer til termin, har vi kun 3 aftener tilbage uden børn!

Jeg overvejede derfor, om vi skulle have en sidste rigtig "kæreste-aften" i aften. Men jeg er lidt tom for ideer :help

Det kan ikke være noget der er alt for fysisk, da mit bækken ikke kan holde til det. En picnickurv i parken kunne være lækkert, men jeg kan ikke sidde på græsset uden jeg er total smadret, så det går nok ikke :(

Vi fik sushi hos et vennepar i går :mam , så den er også udelukket.

Hvad laver I, når I bare skal være total kærester uden børn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi var ude og spise en stor lækker wienersnitzel den sidste aften vi havde. :D Hvorfor så lige sådan en snitzel? :D :D

Vi har ikke brug for at tage ud af huset for at kigge hinanden dybt i øjnene og snakke, vi knævrer hver dag - det var ikke det vi ville savne, men vi kan godt lide at tage ud og spise et eller andet vi ikke laver herhjemme og netop wienersnitzel med det hele er den slags vi ikke står og laver herhjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var ude og spise mongolian BBQ :P så sidder man ikke "bare" ned men går lidt rundt og har indflydelse på maden, og snakker om hvad man nu lige syntes smager godt, det kan jeg godt lide.

Bagefter tog vi hjem og så en film sammen, krøllet godt sammen på sofaen (at der så gik 11 dage efter termininden hun kom er så bagsiden af historien, men vi fik da fordrevet tiden og underholdt mig på alle mulige måder, bl.a med Road trips, så det blev ikke sidste ting vi gjorde sammen).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en formiddag i sengen med avis og hygge, det er det vi savnede mest i starten som forældre bare at kunne hygge i sengen lørdag formiddag med kaffe juice og avis...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med en formiddag i sengen med avis og hygge, det er det vi savnede mest i starten som forældre bare at kunne hygge i sengen lørdag formiddag med kaffe juice og avis...

Årh ja - og stadig savner! Der er aldrig rigtig mulighed for at putte sammen om morgenen, der er altid en der skal op, eller også har man babyen med i sengen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for tips :)

Jeg tror vi ender med en aften på bones, og derefter en tur i Paradis is, og så finder et sted i en park (men en bænk!) i nærheden hvor vi kan spise isen. Og så en god film og hygge i sofaen når vi kommer hjem.

D er desværre slet ikke til at putte i sengen om morgenen. Han står oftest op kl 7 i weekenden, så en formiddag i sengen ville han dø af. Desværre ;)

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores sidste aften blev brugt på Bakken og i dyrehaven - vi viste dog ikke det blev sidste alene-aften ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for tips :)

Jeg tror vi ender med en aften på bones, og derefter en tur i Paradis is, og så finder et sted i en park (men en bænk!) i nærheden hvor vi kan spise isen. Og så en god film og hygge i sofaen når vi kommer hjem.

D er desværre slet ikke til at putte i sengen om morgenen. Han står oftest op kl 7 i weekenden, så en formiddag i sengen ville han dø af. Desværre ;)

(null)

Mit bedste tip til jer er at "granske" jeres liv nu og bide mærke i hvad I vil savne at gøre mest (som at gå på bones, hvis det er det) og så få gjort det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj vi havde mange sidste aftner hvor vi tog ud at spise.. Tænkte at der jo kunne lang tid uden det... At jeg så gik 12 dage over og vi derfor havde mange gange på cafe er en mindre detalje

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tag i biografen! Det savner jeg. Vi plejede at tage impulsivt i biografen ret ofte, og selv om vi sagtens kunne arrangere at mine forældre passe Karla en aften, ville det stadig kræve en del planlægning, og så ryger den spontane glæde ved det, og mængden planlægning overstiger som regel hvor meget vi har lyst til at se en bestemt film.

Så tag hinanden i hånden og smut ned og se en hyggelig film :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tag i biografen! Det savner jeg. Vi plejede at tage impulsivt i biografen ret ofte, og selv om vi sagtens kunne arrangere at mine forældre passe Karla en aften, ville det stadig kræve en del planlægning, og så ryger den spontane glæde ved det, og mængden planlægning overstiger som regel hvor meget vi har lyst til at se en bestemt film.

Så tag hinanden i hånden og smut ned og se en hyggelig film :)

Det siger jeg også. Vores sidste date var 5 dage før E kom og vi var ude og spise og i bio og det var fedt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var ude og spise i går, og det var hyggeligt :kuller For det er nok noget af det vi kommer til at savne mest - helt spontant at tage ud og spise fordi man ikke lige gider at lave mad eller bare har lyst til at blive forkælet...

Det kan jo sagtens lade sig gøre efterfølgende, men det kræver bare liiidt mere planlægning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER