Oprettet July 29, 2013 Hej tøser skal vi også havde en terminsliste?? Vi kan jo rette i den efter nf... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2013 Jeg har længe tænkt om nogle af jer ville oprette sådan en, ville jo ikke selv, da det her jo ikke er en profil jeg bliver ved med at bruge ;) Hvad havde du tænkt skulle på? Bare terminsdato, eller også fødested, senere køn og måske hvad nr barn? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2013 Termin: Køn: Fødested: Er der nogen som har flere ideer hvad der skal være med?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2013 Noget i denne stil :) er i med tøser? Det som vi ikke ønsker at oplyse udfyldes bare senere. NAVN: ALDER: BOR I: UDDANNELSE/ARBEJDE: TERMIN: FØDESTED: DRENG/PIGE: MULIGE NAVNE: ANDRE BØRN: FØDSELSFORM: FRYGT FOR FØDSEL: HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2013 Godt initiativ! Jeg vil gerne være med :) NAVN: ALDER: 30 BOR I: Aarhus UDDANNELSE/ARBEJDE: lang videregående, arbejder i det offentlige TERMIN: 17. Marts FØDESTED: Skejby sygehus DRENG/PIGE: ved ikke endnu MULIGE NAVNE: vi har snakket om nogle stykker, men ikke noget endeligt ANDRE BØRN: nej, dette er den første :) FØDSELSFORM: måske i vand FRYGT FOR FØDSEL: lidt, men vil prøve at forberede mig så godt som muligt. Har meldt mig til et foredrag om smertefri fødsel, og vil tage kurset hvis det virker som et godt koncept. HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: min mand Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2013 NAVN: ALDER: 29 BOR I: Kruså UDDANNELSE/ARBEJDE: salgsassistent/internsælger TERMIN: 12 marts FØDESTED: Sønderborg DRENG/PIGE: ? MULIGE NAVNE: pige Vega, Dreng Liam ANDRE BØRN: mor: Lucas 7år far: Freya 9 år og Emma 5 år FØDSELSFORM: håber denne gang vand. Og god erfaring fra sidst akupunktur FRYGT FOR FØDSEL: at jeg skal klippes eller kejsersnit. Vil helst selv igen HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: Far Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2013 NAVN: ALDER: 27 BOR I: Viborg området UDDANNELSE/ARBEJDE: sosu assistent TERMIN: 28/02 FØDESTED: Viborg DRENG/PIGE: MULIGE NAVNE: Vincent, Vilma ANDRE BØRN: nej FØDSELSFORM: Der er heldigvis længe til. FRYGT FOR FØDSEL: Bestemt HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: Far Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2013 Hej med jer :balloons Jeg er ikke sikker på, jeg hører til i denne terminsgruppe, men jeg håber, det er okay, at jeg er her indtil videre :) Jeg skal først til lægen om en måned og er derfor ik sikker på min termin, andet end hvad jeg selv kan regne mig frem til må være sidst i marts, at vi skal være forældre for 2. gang :loveshower :baby2 :baby1 :yay :babystol :glad :biglove NAVN: ALDER: 30 BOR I: Hillerød UDDANNELSE/ARBEJDE: Studerende på lang videregående TERMIN: marts/april FØDESTED: Hillerød Hospital DRENG/PIGE: ? MULIGE NAVNE: Noah, Emily ANDRE BØRN: En pige på 1 år FØDSELSFORM: naturlig FRYGT FOR FØDSEL: nej ikke endnu men det kommer HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: Faren Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2013 Velkommen til og stort tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2013 Venter med at udfylde til jeg ikke længere er hemmelig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2013 Velkommen til og stort tillykke :) Tak :stork Glæder mig til at følge jer :bed Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2013 Venter med at udfylde til jeg ikke længere er hemmelig :) Det er også helt iorden, du må også gerne udfylde det du ønsker og rette i det når du ikke er hemmelig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2013 NAVN: ALDER: 27 år BOR I: Hellerup UDDANNELSE/ARBEJDE: Lang videregående, arbejder i det private TERMIN: 18. marts 2014 FØDESTED: Rigshospitalet DRENG/PIGE: Vides ikke endnu MULIGE NAVNE: ANDRE BØRN: Nej FØDSELSFORM: Naturlig, måske i vand FRYGT FOR FØDSEL: Ja lidt HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: Min mand Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2013 Hej alle sammen Jeg fandt ud af lørdag i sidste uge jeg var gravid så er bare helt vildt glad. Min kæreste er uge at rejse og kommer først hjem i næste weekend, kan næsten ikke vente med at fortælle det, men vil bare gerne se ham i øjnene når han får det afvide. Min læge er på ferie, men som jeg selv regner på det har jeg termin ca midt i marts. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2013 Jamen, jeg vil da lige melde mig på banen her også :yay NAVN: ALDER: 32 BOR I: Sverige UDDANNELSE/ARBEJDE: Dyrlæge TERMIN: 24. marts FØDESTED: Skövde DRENG/PIGE: ved ikke MULIGE NAVNE: ved ikke ANDRE BØRN: nej FØDSELSFORM: ved ikke endnu FRYGT FOR FØDSEL: lidt, har desværre haft nogle skræk eksempler tæt inde på livet inden for det sidste år HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: min mand Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2013 Hej alle sammen Jeg fandt ud af lørdag i sidste uge jeg var gravid så er bare helt vildt glad. Min kæreste er uge at rejse og kommer først hjem i næste weekend, kan næsten ikke vente med at fortælle det, men vil bare gerne se ham i øjnene når han får det afvide. Min læge er på ferie, men som jeg selv regner på det har jeg termin ca midt i marts. Stort tillykke og velkommen til :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2013 Hej alle sammen Jeg fandt ud af lørdag i sidste uge jeg var gravid så er bare helt vildt glad. Min kæreste er uge at rejse og kommer først hjem i næste weekend, kan næsten ikke vente med at fortælle det, men vil bare gerne se ham i øjnene når han får det afvide. Min læge er på ferie, men som jeg selv regner på det har jeg termin ca midt i marts. Ih hvor spændende og tillykke med det! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2013 NAVN: ALDER: 22 BOR I: UDDANNELSE/ARBEJDE: Salgsassistent TERMIN: 21.03.14 FØDESTED: DRENG/PIGE: glæder mig til at vide:) MULIGE NAVNE: de er bestemt, men hemmelige ANDRE BØRN: 0 FØDSELSFORM: alm vil jeg tro FRYGT FOR FØDSEL: Ja meget HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: min kæreste Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2013 NAVN: julie ALDER: 24 BOR I: Hvidovre UDDANNELSE/ARBEJDE: salgsassistent TERMIN: 4-3-14 FØDESTED: Hvidovre DRENG/PIGE: ved ikke MULIGE NAVNE: er ikke sikkert endnu ANDRE BØRN: 0 FØDSELSFORM: ? FRYGT FOR FØDSEL: ja lidt HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: min kæreste :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2013 NAVN: EM ALDER: 28 BOR I: Aarhus området UDDANNELSE/ARBEJDE: Kontoransat TERMIN: 28.03.14 FØDESTED: Horsens indtil videre DRENG/PIGE: MULIGE NAVNE: ANDRE BØRN: Jeg har en dreng på 6, kæresten har to på 8 og 10 FØDSELSFORM: Helt klart naturlig - hvis muligt FRYGT FOR FØDSEL: At det sker alt for tidligt som med min første, der kom i uge 25. HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: Faren :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2013 SÅ er jeg ikke længere hemmelig :yay NAVN: Kamilla ALDER: 24 år BOR I: Vallensbæk Strand UDDANNELSE/ARBEJDE: Bankuddannet TERMIN: 14.03.14 FØDESTED: Hvidovre Hospital DRENG/PIGE: Ved vi ikke endnu MULIGE NAVNE: Der er vi helt blanke ANDRE BØRN: Sophia fra 21.07.12 FØDSELSFORM: Naturlig som sidst (forhåbentlig) FRYGT FOR FØDSEL: Kun hvis det ender ud i at jeg ikke selv må føde og baby skal ud ved KS HVEM SKAL MED TIL FØDSEL: Min mand Christian Del dette indlæg Link to post Share on other sites