Morpige

Hvor tit går du til læge?

Hvor tit går du til læge?   61 members have voted

  1. 1. Hvor tit går du til læge?

    • aldrig
      0
    • under 1 gang om året
      16
    • 2 gange om året
      21
    • 3-5 gange om året
      17
    • 5-9 gange om året
      4
    • mere end 9 gange om året
      3

Please sign in or register to vote in this poll.

29 indlæg i dette emne

Jeg har tastet 2 men det er forid jeg er gravid jeg glemte faktisk mit andet lægebesøg :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg har stemt 1 til 2

Den ene plejer at vaere almindelig forkoelse mm den anden gang kan vaere pga vaciner, laegetjek (pga mit arbejde) ect.

Synes klar man skal henvende sig til laegen hvis man har behov.. Hvorfor ligge flere dage i sengen hvis laegen kan stoppe det i oplaebet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har valgt 2 gange om året, men tror faktisk ved nærmere eftertanke, at det skal ændres til 3-5 (kan man det? :unsure). VED at jeg er ved lægen én gang om året for at få målt blodtryk i forbindelse med recept på p-piller, og der plejer jeg gerne at spørge, hvis der er noget, jeg sådan lige har studset over (At jeg er meget træt eller har et underligt modersmærke f.eks.). Og så vil jeg gætte på at jeg "i snit" er der én gang om året iøvrigt til et eller andet... Men jeg er så kommet i tanke om at jeg var ved lægen to gange lige op til vores bryllup, fordi jeg havde en virus, der bare nægtede at gå væk <_< Og så er jeg jo allerede op på 3 gange der...

Generelt tænker jeg ikke over, hvor tit jeg går til lægen, men om det kan vente eller ej. Hvis det kan vente, så spørger jeg til det der blodtrykschek, men ellers så ringer jeg og spørger om de synes jeg skal komme forbi. Gider ikke have et eller andet dumt, som burde være tjekket og ikke blev det. :)

Du kan slette din stemme og stemme igen... Saa kommer du med i den rigtige raekke... :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I snit en gang om året, vil jeg tro :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER