Natascha Arnvig Nielsen

Børnefødselsdag....

3 indlæg i dette emne

Så er tiden ved at være inde til at tøssen bliver 6 år.

Hun skal starte i skole nu her lige om lidt, og der tænker vi at hun skal invitere klassen hjem.

*Er det normalt at det holdes en lørdag eller søndag??? eller skal det helst være en hverdag efter skole??

*Hvad skal vi lave?? Vi havde selv tænk på noget sækkeløb og sådan noget, og en klovn med trylleri

*Hvad skal de have at spise??

*Hvor mange timer??

*Hele klassen eller kun pigerne??

*Skattejagt - er de for små til det??? og hvordan skal det forgå??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I min datters klasse er det meget forskelligt om det er lørdag, søndag eller en hverdag hvor de bliver hentet i sfo, at der bliver holdt fødselsdag. Fødselsdagen varer for det meste 3 timer og pigerne inviterer piger, ikke hele klassen.

Da vi holdt Julies fødselsdag for pigerne i klassen fik de mini pizza'er, mini frikadeller, agruk- og gulerodsstave at spise. Og is til dessert.

Den eneste leg vi havde planlagt var "hvem er hurtigst til at spise slik-snørrebånd"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En skattejagt tror jeg helt bestemt vil være et hit! Evt med et kort og nogle få simple opgaver ved nogle poster, der leder til den næste post og så til skatten. Det lavede jeg til min kusines fødselsdag, da hun blev 6-7 år, og det var et hit!

De fødselsdage jeg husker som de bedste var dem, hvor der var enkelte lege, så man ikke nåede at kede sig, men samtidig også fri leg det meste af tiden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER