Barbamama

Tumlingeoutfit til bryllup :)

18 indlæg i dette emne

Er der nogen, der har et godt bud på, hvad jeg kan proppe Valdemar i, når han skal med til bryllup til september? :)

Jeg synes ikke, at han skal i sådan et brudebarnsoutfit, men jeg synes alligevel, at det skal være lidt udover det sædvanlige og gerne med f.eks. Butterfly, men uden at det bliver for stift :)

Og kunne det tilmed holdes i nærheden af max 500, så ville jeg bare være ekstra glad :P

Nogle gode bud? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bom bom, nu tænker jeg - Hvilken størrelse? De fleste sæt går jo til 86- eller starter ved 92.. Camille bruger 86 nu, og plejer Valdemar ikke at være lidt større? H&M har noget rigtig fint faktisk.. Og måske lidt overkill: Men i Bazaren i Odense, kan man få de sødeste outfits!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du kigget ved Next, de har nogle søde outfits.

http://www.nextdirect.com/dk/en/shopping/boys/younger-boys/33/

Uhh, det er faktisk et rigtig godt bud :super Har også længe ønsket mig et par ting derfra, så det kunne være fint med en undskyldning for at bestille lidt ekstra med :whistling

Bom bom, nu tænker jeg - Hvilken størrelse? De fleste sæt går jo til 86- eller starter ved 92.. Camille bruger 86 nu, og plejer Valdemar ikke at være lidt større? H&M har noget rigtig fint faktisk.. Og måske lidt overkill: Men i Bazaren i Odense, kan man få de sødeste outfits!

Jamen Valdemar er faktisk slet ikke så stor af sig længere og bruger stadig en del 80 :o Jeg er dog ret sikker på, at vi snakker 86 til september :)

Har Bazaren i Odense? Måske lidt overkill at tage så langt afsted for at finde noget, ja. Er det mon noget, der kan findes på en hjemmeside? Jeg synes ikke umiddelbart, at jeg har kunnet finde noget i h&m :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Der er også en bazar i Århus - Mon ikke der er en i Ålborg? :D

De her busker:

http://www.hm.com/dk/product/13643?article=13643-A

(Man kan også bare købe selerne, så et par andre bukser er lidt smarte! http://www.hm.com/dk/product/14256?article=14256-A )

Også tror jeg at jeg ville købe en af de der kære kasket-ting, også en body/trøje som enten var neutral - ellers gå all-in også finde en af de der skjorte-bodyer :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er I gode :yay Er ret vild med både dette fra Next:

http://www.nextdirect.com/dk/en/shopping/boys/younger-boys/33/4

Cowboybukserne fra h&m

Og det sidste sæt, som tsecret viser :loveshower (det første er også rigtig fint, men det tror jeg, at min lille bulderbasse ville grise til i løbet af nul komma fem :D)

Er meget fristet af sættet med dødningehoveder (http://www.ellos.dk/ellos-kids/saet-4-dele/366993?N=1z141pmZ1z141qyZ1z141fwZ1z141o8&Nao=18) selvom jeg normalt ikke kan lide dødningehoveder... Men jeg kan godt lide kombinationen af slips og "børnemotiv". Fint og stadig børnet :biglove Det er nok dén stil i hvert fald :) Måske endda det sæt, hvis der ikke dukker noget sødt op med noget andet end dødningehoveder på :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tænker, at nybobørnetøj.dk er et kig værd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tænker, at nybobørnetøj.dk er et kig værd :)

Den side kan jeg ikke få til at virke :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det virkelig nogle fine ting der er blevet linket til! Er jo helt misundelig på at vi ikke har nogen fin fest at gå til, og at Aron på ingen måder er en tumling hehe

Det må VIRKELIG være svært at vælge, Barbamama!!!

Der er så mange fine ting til drenge synes jeg også! Glæder mig helt til at klæde min egen lille dreng på, håber vi bliver inviteret til mange fester ;)

Men med en oktoberbaby er der jo en del ting at pynte ham til at starte med også - dåb (tøj til efter dåbskjolen), jul og nytår kommer jo lige efter hinanden ;) Men jeg må hellere holde mig i skindet indtil han er født og vi ved hvilke størrelser osv ;) Men der er altså ikke ret meget der er så kært som et lille drengebarn der er pyntet til fest!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har netop bestilt dette sæt på EBay- til 164 DDK.

Hvis du søger på Baby boy suits, kommer der masser af søde sæt.

post-2696-0-49048800-1374593921_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med et par pæne lærredsbukser, en sød skjorte og en strikket butterfly?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bum bum, synes faktisk stadig at det er svært. :unsure

Alle sættene fra next er tilsyneladende i restordre :prik

Nybo er lidt stivere i stilen, end hvad jeg havde tænk mig

Det som jeg falder for på eBay, sendes kun til uk :prik

Og det som jeg egentlig bedst kan lide, er det fra Ellos, MEN jeg ville gerne have det med vest istedet for cardigan og et andet "motiv" end dødningehoveder, men stadig et "børnet" motiv...

Bum bum, jeg synes det er svært :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER