Mynthe

Tyk mor, næ tak!

55 indlæg i dette emne

Så har jeg været til akupunktur, handlet foodprocessor og introduceret bonusbørnene for et par LCHF alternativer som gik rent ind!

Først akupunkturen:

Det var en lidt anderledes oplevelse end jeg havde troet, men positiv nok.

Det gjorde ikke ondt, men jeg kunne mærke en summen/varme ved nogle af nålene.

Da jeg kom hjem var jeg træt med træt på og måtte ind og sove. Selv om klokken kun var 3 om eftermiddagen sov jeg som en sten indtil manden kom hjem fra job, og det var alligevel ikke svært at falde i søvn om aftenen.

Det er jo lidt tidligt at vurdere resultatet, men jeg havde i hvert fald ikke kramper i benene i nat og det er jo positivt.

Jeg var desuden meget tørstig hele dagen igår og synes min urin (undskyld detaljerne) var lidt grumset.

Ved ikke om kroppen renser ud ovenpå sådan en behandling, men det ville være nærliggende at tro.

Foodprocessoren:

Ja, den er bare skøn.

Jeg har valgt den baseret på tænks test sammenholdt med prisen.

Fandt den på tilbud i blå, så nu står dette blå monstrum i vores køkken

post-5994-0-61290000-1376481987_thumb.jp

LCHF til drengene herhjemme:

Herhjemme er især den store dreng ret kræsen, men han har luret at hvis tingene er hjemmelavede og uden sukker så får man lov til at få lidt flere godter, derfor har fx hjemmelavet koldskål været et hit over sommeren, men ved aftensmaden har det været lidt svært.

Samtidig er det svært at "kræve" at alle skal spise det samme når jeg jo selv springer over stivelses tilbehøret, som de andre i husstanden ikke har lyst til at give afkald på.

Men i den sidste uge har jeg fået introduceret blomkålsris, stegt med lidt æg. Det var et stort hit og nu har drengene ønsket boller i karry med blomkålsris næste gang de kommer.

Derudover havde jeg den ene dag glemt at tage rugbrød op til deres madpakker, derfor fik de hjemmelavet stenalderbrød/kernebrød, ekstra grønt og nødder i madpakken.

Det var et rent hit og de kom begge hjem og viste tømme madkasser imens de spurgte efter samme slags madpakke dagen efter.

Små skridt i den rigtige retning, det er skønt! -og jeg bliver så glad over at de fra en tidlig alder kommer til at stifte bekendskab med bedre alternativer end dem jeg selv kendte til :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Endnu en nat uden lægkramper ;-)

Jeg begynder at få fidus til det der akupunktur, bliver helt glad når jeg vågner og opdager jeg har haft en uforstyrret søvn, mine ben er mindre hævede og jeg har ikke haft kramper i læggene ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en nat uden lægkramper ;-)

Jeg begynder at få fidus til det der akupunktur, bliver helt glad når jeg vågner og opdager jeg har haft en uforstyrret søvn, mine ben er mindre hævede og jeg har ikke haft kramper i læggene ;-)

Yay!!!:-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en nat uden lægkramper ;-)

Jeg begynder at få fidus til det der akupunktur, bliver helt glad når jeg vågner og opdager jeg har haft en uforstyrret søvn, mine ben er mindre hævede og jeg har ikke haft kramper i læggene ;-)

Fantastisk det skal jeg huske til næste graviditet :super

Og i øvrigt mega flot køkkenmaskine

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk det skal jeg huske til næste graviditet :super

Og i øvrigt mega flot køkkenmaskine

Min jordemor sagde idag at jeg kunne have fået akupunktur igennem dem, så havde det endda været gratis :-)

Har ikke haft lægkramper siden besøget dvs 1 hel uge :-)

Jep, skøn maskine, den har været i brug næsten hver dag indtil nu. Ok nogle dage har det måske ikke været nødvendigt, men nu vi har den så er det hyggeligt!

-og drengene synes den er sjov, så nu ryger der ekstra grøntsager ned. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER